Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
4921/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole herra tai minun jumala, olet vain todella tyhmä ihminen?

Kysyit noudatanko kaikkia Raamatun käskyjä?

Vastaus nämä kaksi käskyä pitää kaiken sisällään.

Älä syö sitä saastaista sikaa.

?

Vanha testamentti kieltää sian syömisen.

Tässä vastaus sikakysymykseen: https://asktheology.com/christians-eat-pork/

Vierailija
4922/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten toiset eivät tajua että minun suhde jumalaan on minun ja sinä et siihen kuulu. Olen pitänyt kuolevaa ihmistä kädestä ja hän vain kuoli. Ei tullut rauhan tunnetta tai mitään. oli vain kylmä kuolema ja itkin simäni päästä. Teidän herra sallii luusyövän lapsella, tiedättekö kuinka kivulias kuolema se on? Missä se teidän herra on kun lapsi kuolee luusyöpään? Jos herra ei kestä kuunnella minun palautetta maailman oikeudesta, saa hän lähettää minut helvettiin. Olen kuitekin yrittänyt tässä maailmassa ja en ole vain huutanut hulluna jotain herran pelastusta. Jos jumala on olemassa, hän tietää mitä ajattelen hänestä ja se kuuluu vain meille. Joku hullun hurskas aivopesty idiootti huutaa täällä raamatun lauseita, voi poistua kettuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4923/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toiset eivät tajua että minun suhde jumalaan on minun ja sinä et siihen kuulu. Olen pitänyt kuolevaa ihmistä kädestä ja hän vain kuoli. Ei tullut rauhan tunnetta tai mitään. oli vain kylmä kuolema ja itkin simäni päästä. Teidän herra sallii luusyövän lapsella, tiedättekö kuinka kivulias kuolema se on? Missä se teidän herra on kun lapsi kuolee luusyöpään? Jos herra ei kestä kuunnella minun palautetta maailman oikeudesta, saa hän lähettää minut helvettiin. Olen kuitekin yrittänyt tässä maailmassa ja en ole vain huutanut hulluna jotain herran pelastusta. Jos jumala on olemassa, hän tietää mitä ajattelen hänestä ja se kuuluu vain meille. Joku hullun hurskas aivopesty idiootti huutaa täällä raamatun lauseita, voi poistua kettuun!

Ei ehkä kannata kirjoittaa sitten tälle palstalle?

Vierailija
4924/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIELI kriisipuhelin 09 2525 0111, auki 24/7

Vierailija
4925/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengen hedelmää taas ovat rakkaus, ilo, rauha, kärsivällisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, lempeys ja itsehillintä. Näitä vastaan ei ole laki.

Galatalaiskirje 5:22-23

Vierailija
4926/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä kannata kirjoittaa sitten tälle palstalle?

Mistä? Siitä että uskovaiset rais kaa lapsia ja hylkäävät kun tulevat raukat raskaaksi? Siitä että lestaatiolaiset on alinta ihmiskuraa maailmassa. Jumalan ja jeesuksen nimissä te raiskaat te lapsia?

Vierailija
4927/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIELI kriisipuhelin 09 2525 0111, auki 24/7

Paras numero teidän lapsille ja uhreille?

Vierailija
4928/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Koin vain aika erikoiseksi aiheenvaihdoksi viestisi. Ei käynyt minun järkeen miksi aloit yhtäkkiä puhua sioista, vaikka aikaisempi keskustelu liittyi ihan muihin asioihin.

Kaikkia raamatun lakeja pitää noudattaa? Jos tuota ei tajua.

Vierailija
4929/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

V: Älä hylkää Jumalaa ihmisten pahuuden takia.

Vierailija
4930/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte heittää kaikki huolenne hänelle, sillä hän välittää teistä.

1. Pietarin kirje 5:7

Vierailija
4931/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö uskovaiset kestä todellista kuolemaa? Kun todellinen ihminen tai ystävä tekee kuolemaa, sinne mennään ja pidetään ihmistä kädestä. Kun ihminen ottaa viimeisen henkäyksen ja pidät sitä ihmistä kädestä, siinä on rakkaus. Ei tule lämmintä jumalan rakkautta joka vahvistaa sinua, tulee kylmä kuolema ja sen henkäisy. Ruumishuoneella vainaja puetaan ja pistetään arkkuun. En tiedä missä jumala oli silloin tai missä hän oli edes hänen elämässään.

Vierailija
4932/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?

Koin vain aika erikoiseksi aiheenvaihdoksi viestisi. Ei käynyt minun järkeen miksi aloit yhtäkkiä puhua sioista, vaikka aikaisempi keskustelu liittyi ihan muihin asioihin.

Kaikkia raamatun lakeja pitää noudattaa? Jos tuota ei tajua.

Onko taas selattu Vanhaa Testamenttia, jonka tuokin sian syömisasiasia koskee vain juutalaisia? Milloin te opitte, että Uusi Testamentti on tehty kristityille eli Jeesus Kristuksen opetuslapsille eli nykyaikana Hänen seuraajilleen eli seurakunnalle?

Vierailija
4933/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V: Älä hylkää Jumalaa ihmisten pahuuden takia.

En ole hylännyt hyvyyttä ja sen pitäisi löytyä ihmisistä?

Vierailija
4934/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö uskovaiset kestä todellista kuolemaa? Kun todellinen ihminen tai ystävä tekee kuolemaa, sinne mennään ja pidetään ihmistä kädestä. Kun ihminen ottaa viimeisen henkäyksen ja pidät sitä ihmistä kädestä, siinä on rakkaus. Ei tule lämmintä jumalan rakkautta joka vahvistaa sinua, tulee kylmä kuolema ja sen henkäisy. Ruumishuoneella vainaja puetaan ja pistetään arkkuun. En tiedä missä jumala oli silloin tai missä hän oli edes hänen elämässään.

Älä syytä Jumalaa joka käänteessä. Aiemmin toit ilmi, ettet edes halua Håntä elämääsi. Ilmeisesti et ollut kertonut kuolevalle lapsellesi hänen pääsystä Taivaaseen Isän huomaan odottamaan sinua? Miksi et?

Kyllä uskovat kokevat lähimmäistensä menetyksiä yhtälailla kuin ei uskovat. Meidän on vaan helpompi kestää se, koska meillä on lohduttaja ja tiedämme näkevämme Taivaassa uudelleen ja saamme olla yhdessä ikuisesti. Ero on siis väliaikainen.

Vierailija
4935/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä säikähdä vaaraa, joka äkisti kohtaa, tuhon myrskyä, joka yllätää jumalattomat".

Pitääkö minun nyt soittaa kriisipuhelimeen ja kertoa kuinka te ette kestä todellista keskustelua?

Vierailija
4936/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta voisinko esittää tällaisen kysymyksen: Joutuivatko kaikki ennen jeesusta eläneet ihmiset kadotukseen mielestäsi?

Ei tarvitse vastata, mutta olisin hyvin kiitollinen siitä.

Ei varmasti joudu. Aadam esim, on ymmärtänyt tehdä parannuksen ja opettaa ihmisiä ja taas seuraava sukupolvi opettaa.

Jumala havaitsi että Nooa oli hurskas. Aabrahamista eteenpäinkin Jumala tunnetiin.

Tapa pelastua oli sama kun jälkeenkin Jeesuksen, eli uskoa pitää 1käsky ylinpänä.

Eikö ristiinnaulitseminen ollut siinä tapauksessa turha?

Vierailija
4937/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen lääketiedettä, enkä usko horinoita!

"  Ateismin usko perustuu siihen, että maailmankaikkeus, maapallo ja sen monimuotoinen elämä on syntynyt sattumalta, itseohjautuvasti ilman älyä. Jokainen ymmärtää että noin 3 miljardin kirjainkoodiparin DNA rakenne ei ole voinut syntyä sattumalta tai itseohjautuvasti. DNA:n 3 miljoonaa kirjainkoodiparia sisältää kaiken tiedon kuinka ihminen rakentuu ja kuinka ihmisen jäsenet ja ruumiinosat toimivat jne. DNA:n valtaisa informaatio todistaa sen, että ihminen ja elämä maan päällä ei ole syntynyt sattumalta, vaan sen takana on ollut huippuälykäs Luoja Jumala. " 

Mitä mieltä lainauksesta ?

Virhe heti alussa. Ei ole sellaista kuin ateismin usko.  Ja loppu on uskovaisten ymmärryksen puutetta evoluutiosta.

Vierailija
4938/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vänkääjät luulee ettei uskikset ole itse huomanneet  ja ajatelleet mahdollisia ristiriitaisuuksia.  Ne on kuitattu eikä vaikuta itse uskoon mikä on mahdoton heidän käsittää kun ovat panostanee niihin.

Vierailija
4939/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä se jumala luuraa?

Oletko seurannut hengellisiä kanavia,kirjallisuutta. Siellä kovasti esillä.

Siellä on vain todistamattomia uskomuksia.

Vierailija
4940/7639 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä syytä Jumalaa joka käänteessä. Aiemmin toit ilmi, ettet edes halua Håntä elämääsi. Ilmeisesti et ollut kertonut kuolevalle lapsellesi hänen pääsystä Taivaaseen Isän huomaan odottamaan sinua? Miksi et?

Kyllä uskovat kokevat lähimmäistensä menetyksiä yhtälailla kuin ei uskovat. Meidän on vaan helpompi kestää se, koska meillä on lohduttaja ja tiedämme näkevämme Taivaassa uudelleen ja saamme olla y

Aika järkyttävää kommentointia ja väärin ymmärrettyä.

Ketju on lukittu.