Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluat kysyä kristityltä

Vierailija
15.10.2024 |

Vastaan omien mielipiteideni mukaan 

Kommentit (7639)

Vierailija
3861/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi uskoa hölynpölyyn???

Mikä on tärkeintä elämässäsi?

Vierailija
3862/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tähden me voimme turvallisin mielin sanoa:  Herra on minun auttajani, siksi en pelkää. Mitä voisi ihminen minulle tehdä?

Heprealaiskirje 13:6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3863/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ PYHÄ HENKI???

Ei nää osaa kertoo, eine tiiä mikä on jumala.

Vierailija
3864/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuis toi maailmanhistoria uppoo???

Hyvin. Jumalan aika on eri kuin ihmisen.

Vierailija
3865/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on Jumala, jollei Herra, kuka on turvamme, jollei Jumalamme?

Psalmi 18:32

Mikä ihmeen turva? Olen rauhassa kotonani.

Entä jos joku tunkeutuu kotiisi? Entä miten kuoleman jälkeen?

Vierailija
3866/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen tähden me voimme turvallisin mielin sanoa:  Herra on minun auttajani, siksi en pelkää. Mitä voisi ihminen minulle tehdä?

Uskonsodat???

Vierailija
3867/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ PYHÄ HENKI???

Pyhän Kolminaisuuden osa, Puolustaja.

Vierailija
3868/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi uskoa hölynpölyyn???

Mikä on tärkeintä elämässäsi?

Rehellisyys, ei luulotauti.

Vierailija
3869/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonsodat???

Ihmiset väärinkäyttää uskontoa/uskoa, oliko tämä jokin uutinen?

Vierailija
3870/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskonsodat???

Se joka uskoo Herraan Jumalaan ei ikinä kuole, se on uskovalle luvattu. 

Vierailija
3871/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä ne Jumalan antamat ohjeet ovat paremmat ja monipuolisemmat kuin yhden jannun aivoitukset täällä Mutta jos et ymmärrä sitä, niin sitten et ymmärrä."

Lähde: vedit hatusta tuonkin väitteen koska aukottomasti todistin sut vääräksi. Vai pystytkö demonstroimaan miksi oikean nimen käyttäminen jumalasta on parempi sääntö kuin se ettei toista ihmistä saa omistaa? Hitot, jos se on tärkeä sääntö, omis niputtanu 9 ja 10 yhteen ja olis jääny tilaa yhelle ylimääräselle

Minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia. on ensinmäinen käsky,toinen tämän vertainen on rakasta lähimmäistäsi ,niinkuin itseäsi.

Tuo ei ollut mikään vastaus ja nyt vaan saarnaat. Alan ymmärtää miten olet päätynyt tähän tilaasi kun et pysty rehelliseen dialogiin

Vierailija
3872/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ PYHÄ HENKI???

Missä se on? Mul on kivaa himassa.

Vierailija
3873/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Jeesuksen piti sovittaa ihmiskunnan synnit kärsimyksellään ja väkivaltaisella kuolemallaan? Jumalahan siis voisi vain antaa ihmiselle synnit anteeksi, siis miksi Jeesuksen piti kärsiä meidän puolesta?

Sen takia koska Jumala on Hyvä ja Pyhä. Jumala ei voi Hyvyytensä ja Pyhyytensä vuoksi antaa syntejä anteeksi tuosta noin vain. Tarvitaan veriuhri. Ja kaiken lisäksi, tuon veriuhrin tulee olla puhdas ja synnitön.

Vaikka sanoisit Jumalalle, että voit itse uhrata itsesi syntiesi anteeksisaamiseksi, Jumala sanoisi sinulle, että et ole puhdas ja synnitön, veresi ei kelpaa. Ainoastaan Jeesuksen eli Yeshuan veri on puhdas ja synnitön, eli Jeesuksen veri on ainut veri joka kelpaa Jumalalle syntien anteeksisaamiseksi.

Jeesus tuli välimieheksi sinun ja Jumalan välille. Jeesus antoi verensä sinun puolestasi, jotta sinulla olisi vapaa pääsy Jumalan luo Jeesuksen veren sovit

Jumala ei voi tehdä jotakin? Eikö jumala olekaan kaikkivoipa?

Kuka loi jumalallesi tuon mainitsemasi säännön, jota ei voi rikkoa?

Vierailija
3874/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi turvata Herraan kuin luottaa ihmisten apuun.

Psalmi 118:8

Vierailija
3875/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan jokainen sana on tulessa koeteltu,hän on niiden kilpi, jotka häneen turvaavat.

Sananlaskut 30:5

Vierailija
3876/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ PYHÄ HENKI???

Missä se on? Mul on kivaa himassa.

Niin minullakin. Pyhän Hengen saat kun olet valmis. Lopun aikoina sitä vuodatetaan päällemme enemmän kuin koskaan. 

Vierailija
3877/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo tiedepuoli uskiksilla skulaa?

Oikein hyvin, kiitos. Tiedehän on sitä kristinuskon hyvää hedelmää! Se oli nimittäin kirkonmiehet ja muut kristityt, jotka aikoinaan perustivat Euroopan ensimmäiset yliopistot. Tarkoitus oli standardisoida pappien koulutus, mutta samalla myös maalliset tieteet edistyivät - ja se on hienoa se!

Tiesitkö muuten, että Suomen ensimmäisen yliopiston eli Turun akatemian (nykyiseltä nimeltään Helsingin yliopiston) perusti hurskaana kristittynä ja aikansa yhtenä oppineimpina naisena tunnettu kuningatar Kristiina v. 1640?

Tirks. Tiede kristinuskon hyvää hedelmää. Et oo sit vissii Galileistä kuullu? Kirkon mukaan Galilein löydöt oli kerettiläisiä ja jos olisivat saaneet haluamansa elettäisiin varmaan vieläkin geosentrisessä maailmassa

Tai voitas me elää jossain antiikin jumalien maailmassakin.  Sekin taisi olla jonkinlainen velvollisuus ja uskollisuuden osoitus valtiolle kansalaisena.  Galilei toisti jo aiemmin  löydettyä  tähtitieteellistä ilmiötä jossa kaikki kierää kaikkea.  Pikkuseikka. 

Vierailija
3878/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKÄ PYHÄ HENKI???

Minä annan henkeni teidän sisimpäänne ja ohjaan teidät seuraamaan säädöksiäni, ottamaan varteen minun käskyni ja elämään niiden mukaan.

Hesekiel 36:27

Vierailija
3879/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo tiedepuoli uskiksilla skulaa?

Oikein hyvin, kiitos. Tiedehän on sitä kristinuskon hyvää hedelmää! Se oli nimittäin kirkonmiehet ja muut kristityt, jotka aikoinaan perustivat Euroopan ensimmäiset yliopistot. Tarkoitus oli standardisoida pappien koulutus, mutta samalla myös maalliset tieteet edistyivät - ja se on hienoa se!

Tiesitkö muuten, että Suomen ensimmäisen yliopiston eli Turun akatemian (nykyiseltä nimeltään Helsingin yliopiston) perusti hurskaana kristittynä ja aikansa yhtenä oppineimpina naisena tunnettu kuningatar Kristiina v. 1640?

Tirks. Tiede kristinuskon hyvää hedelmää. Et oo sit vissii Galileistä kuullu? Kirkon mukaan Galilein löydöt oli kerettiläisiä ja jos olisivat saaneet haluamansa elettäisiin varmaan vieläkin geosentrisessä maailmassa

Yksi Galilei nyt sinne tai tänne. Joka tapauksessa: Euroopan yliopistolaitos sellaisena kuin sen tunnemme kuitenkin syntyi 1100-luvulla. Ensimmäiset oppiaineet olivat teologia, kanoninen laki, retoriikkaa/argumentaatiotaito/filosofia sekä matematiikka. On todettu, että se, että kanonisen lain osaaminen vahvistui ja levisi eri yliopistokaupunkeihin, edisti myös maallisen oikeuslaitoksen ja järjestäyneiden yhteiskuntein syntyä jne.

Vierailija
3880/7639 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUOLEN NAURUUN: Onks nää avohoitopotilaita???

Pukekaa yllenne Jumalan taisteluvarustus, jotta voisitte pitää puolianne Paholaisen juonia vastaan.

Efesolaiskirje 6:11

Ketju on lukittu.