Mitä haluat kysyä kristityltä
Kommentit (7639)
Mää tykkään tosta Afroditesta!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsen taivaaseen, niin miltä siellä näytän? Näytänkö vanhalta, jos kuolen vanhana? Vai parikymppiseltä? Millä hitolla löydän sieltä sukulaiseni? Onko siellä joku hierargia asumisen suhteen? Siis vaikka paavit asuvat lähimpänä Jumalaa.. Tai kai siellä on aina lämmin, niin suojaa ei tarvita. Pääsenkö uimaan? Mihin lemmikit menevät kuoltuaan? Entä tuon viinin kanssa, kun on ollut vähän ongelmaa?
Hyviä kysymyksiä. Nyt vaan odotellaan ennemminkin ihan konkreettisia vastauksia, eikä sananlaskuja, kiitos. Uskon vankasti, että joku uskova kertoo mieluusti kaiken...
-winner-
Uskova ei ole kaikkitietävä Jumala. Rakas winner, tämä on jo vanha vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Se sinulle sallitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsen taivaaseen, niin miltä siellä näytän? Näytänkö vanhalta, jos kuolen vanhana? Vai parikymppiseltä? Millä hitolla löydän sieltä sukulaiseni? Onko siellä joku hierargia asumisen suhteen? Siis vaikka paavit asuvat lähimpänä Jumalaa.. Tai kai siellä on aina lämmin, niin suojaa ei tarvita. Pääsenkö uimaan? Mihin lemmikit menevät kuoltuaan? Entä tuon viinin kanssa, kun on ollut vähän ongelmaa?
Suosittelen ensin varmistumaan omasta pelastuksesta. Aikanaan sitten näemme. Raamattu toki antaa jotain tietoja.
Öööö... Sinun piti vastailla.
Miksi joidenkin pitää alleviivata olevansa kristitty, pitämällä isoja ristejä kaulassa?
Vierailija kirjoitti:
Onko Jeesus Jumala?
Kyllä. Hän on osa Jumalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ensin varmistumaan omasta pelastuksesta. Aikanaan sitten näemme. Raamattu toki antaa jotain tietoja.
Öööö... Sinun piti vastailla.
Sait vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sinulle sallitaan.
KUKA SALLII???
En halua kysyä yhtään mitään. Koska itse uskon siihen, että mikään kirkon uskonto ei määrää minun sydämen ääntäni. Koska oikea Jumala on kaikkien kirkkojen yläpuolella. Ja se ääni on vain oikea Jumala minulle se ainoa, joka puhuu minulle, on se sydämen ääni minussa. Minua ei muut määrää ja mitä teen. Kun minulle se on sitä, että kohtelen toisia hyvin ja autan toisia, jos kohdalle tulee. Autan toisia silloin, kun kassalle tulee ihmisiä joilla ei ole rahaa maksa ostoksia. Minun Jumala on kaikkien kirkkojen yläpuolella. Mikään kirkko ei ikinä voi määritellä minua että millainen olen? En hyväksy kirkon oppeja, että olen mukamas syntinen ihminen ja näitä pelotteita, että et pääse taivaaseen? Kun kaikki sinne oikeasti pääsevät. Ihan omasta kokemusta voin kertoa, että kaikkia sieluja ollaan vastassa kuoleman jälkeen. Kukaan ihminen ei ole ikinä kadotettu, mitä kirkko paasaa. Jumala ottaa kaikki ihmiset luokseen ja aina ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Loppuks sivut satukirjasta?
Paljon siunausta sinulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikille kyselijöille:
Nöyrtykää Jumalan edessä ja tulette tuntemaan totuuden. Se tekee teidät vapaiksi.
Niinmutku voisko niistä sadoista ehdokkaista se O.G. Jumala niinku kertoa, että ketä pitää uskoa tässä ketjussa? Häntä vai sinua?
-winner-
Jumalaa. Montako kertaa tämä pitää vielä toistaa?
Niin just, jumalaa, niitä on kyllä aika monta kappaletta ja mä nyt kyselisin sitä originaalia.
-winner-
Jeesus Kristus. Edelleen. Aina ja ikuisesti. Sama vastaus kuin eilen.
Hän on Jumalan poika, sen sinäkin tunnustat kristittynä. Ei siis se originaali, v
Kannattaa tutustua Raamattuun. He ovat yhtä. Se joka on nähnyt pojan, on nähnyt Isän.
Missä se jumala luuhaa ku ei oo näkyny?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ollut konkretiaa, vaan "aikanaan sitten näemme"... Ymmärrätkö, kuinka vaikeaa Jumalan on kaupata aatettaan sinun kauttasi?
Kun kaikkiin voisi olla vastaus, mutta "aikanaan sitten näemme" Ja siitäkään ei ole minkäänlaista eksaktia, kyseenalaistamatonta tietoa, ei tieteellä eikä uskonnoilla, näemmekö?
Eikö Jumalan pr-osaston kannalta olisi niin paljon helpompaa tehdä asiat täysin selviksi?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ei ollut konkretiaa, vaan "aikanaan sitten näemme"... Ymmärrätkö, kuinka vaikeaa Jumalan on kaupata aatettaan sinun kauttasi?
Kun kaikkiin voisi olla vastaus, mutta "aikanaan sitten näemme" Ja siitäkään ei ole minkäänlaista eksaktia, kyseenalaistamatonta tietoa, ei tiete
Nauran täällä.
ovatko kaikki nais papit ja piispat lepsoja?