Miesystävä osti yli 40000 Euron auton, muttei kesällä voinut maksaa minua mukaan, kun meni lapsensa kanssa Kreikkaan lomalle
Mulla ei rahatilanne kesällä mahdollistanut tuota matkaa, enkä silloin pyytänyt miestä ostamaan mua samaan reissuun. Nyt tuntuu kuitenkin pahalta, kun osti kalliin auto ja ilmeisesti vielä lainaakin otti vaan 5000-10000 Eruoa tuohon. Eli olisi ollut helppo ottaa mut kesällä mukaan, muttei vaan halunnut.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla isot tissit?
Tissit ovat viimeinen asia, jotka kuuluvat psrisuhteen tai avioliiton todellisiin tunteisiin. Toisen rakastamiseen syvästi ja haluun perustaa hånen kanssaan perhe: Tehdä jälkeläisiä hänen kanssaan tulevaan maailmaan.
Mitä sitten ? Osta itse omat matkasi. Mies maksoi oman ja lapsensa matkat. Ja nyt mies halusi ostaa auton ja osti sellaisen
Miksi miehen olisi pitänyt maksaa sinun matkasi, eiköhän kukin maksa omansa. Et kuulu perheeseen.
Niin tehän ette ole samaa taloutta ystäväsi kanssa.
En minäkään maksanut miesystävälleni matkaa reissulleni, vaikka se sitä vinkui. En ottanut peeaata mukaan.
En myöskään maksanut hänen pyytämää kuukauden vuokraa, joka hänellä oli rästissä.
En myöskään osallistunut hänen autoremontin kuluihin, vaikka hän kerjäsi.
Lopetin tapailun. Ihan sosiopaatti tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin, Helena Koivu.
Eiiiiiiiiii!!!! Miksi Helena olet täälläkin itkemässä kohtaloasi? Pitääkö sinut löytää joka keskustelusta?
Siis häh? Miksi miehen olisi pitänyt maksaa sun matka? Eihän se nyt sitä tarkoita että jos hankkii itselleen auton, niin olisi sen takia velvollinen maksaan jonkun toisen aikuisen tonnin matkan. Haloo nyt ja valot päälle päänuppiin. Kukin aikuinen maksaa itse kulunsa.
Naiset on kyllä järkyttäviä! Mun exän sisko lopetti parisuhteensa ja lähti toisen miehen matkaan etelään koska mies lupasi maksaa. Nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän olisi ollut varaa kun joutui noin edulliseen aitoon ottamaan vielä velkaakin
Tai tavallaan sinulla oli mies jolla oli hieman rahaa , mutta nyt sinulla on mies jolla on kymppitonni velkaa autosta jonka arvo putoaa puoleen siihen mennessä kun jän on lopulta velkansa saanut maksettua pois. Käytännössä hänen tappionsa on siis vain 30 000 euroa. Arvon alenema 20 000 + 10 000 velka 😂👍. Mutta lohdun sanana sinulle. Sinun perseesi raahaaminen mukaan matkalle olisi tullut kalliimmaksi kuin kauniin kreikkalaisen huøran vuokraaminen. Eli hän säästi kuluissaan useita satoja euroja. Sinun mukaan ottaminen olisi ollut yhtä typerää kuin jos thaimaahan ottaisi oman lapsen mukaan.
Siinä varsinainen talousnero :D Velka ei ole tappiota vaan ne velan korot.
Hmm..
Auton ostohinta 40th johon velkarahaa 10 th.
Jos arvon alenema ja lainan korko ei ole tappiota niin mikä sitten on? Sinun talouslaskelmiesi mukaan ilmeisesti pelkkää voittoa? Jos nyt oikein arvioin, niin asut vuokrakämpässä koska asuttuasi vuokralla 10 vuotta olet säästänyt omistusasunnon hinnan verran rahaa.
Mikä sinänsä onkin totta, mutta et ole säästänyt sitä itsellesi, vaan vuokran antajallesi. Itseasiassa olet nero. Minustakin on oikein mukavaa kun vuokralaiseni säästävät ja elävät kolikkojaan laskien saadakseen säästettyä minulle asunnonhinnan takaisin. Tiedätkö muuten mikä hyväpuoli oli asumistuen uudistetuissa säännöissä? Niiden ansiosta sain kuin huomaamatta nostettua vuokrakämppieni vuokria hieman tuon kelan hyväksymän vuokrarajan yli. Jos et ole huomannut, niin suurin osa vuokranantajista on tehnyt jo niin. Sillä tavoin houkutellaan vuokralaisia säästämään ,eivätkä enää laita rahojansa turhuuteen vaan vuokrien maksuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla isot tissit?
Tissit ovat viimeinen asia, jotka kuuluvat psrisuhteen tai avioliiton todellisiin tunteisiin. Toisen rakastamiseen syvästi ja haluun perustaa hånen kanssaan perhe: Tehdä jälkeläisiä hänen kanssaan tulevaan maailmaan.
Se on juurikin näin! Todellisiin tunteisiin ja jälkeläisten tekemisen edellytys on että on hyvä Bärsse 🍑🤗 💓
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä järkyttäviä! Mun exän sisko lopetti parisuhteensa ja lähti toisen miehen matkaan etelään koska mies lupasi maksaa. Nainen.
Joopa joo, kuulostaa nyt katkeran miehen horinoilta. Itse ostin ex-miehelle lukuisia matkoja, muttei se ex-miestä pettämästä estänyt.
Kitisevä ja loisiva demariharppu naukuu.
Auton voi myydä ja siitä saada rahojaan takaisin, sinua ei voi EDES myydä, ja vaikka voisikin, ei sinusta kukaan mitään suostuisi maksamaan eli nekin rahat olisi menneet täysin haaskuulle.
M E N E T Ö I H I N !!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo, kuulostaa nyt katkeran miehen horinoilta. Itse ostin ex-miehelle lukuisia matkoja, muttei se ex-miestä pettämästä estänyt.
Minäkin olen tuota mieltä. Huonot ja ikävät esimerkit naisesta tällä palstalla ovat aina miehen näppiksestä.
Alat ymmärtää arvosi miesten todellisuudessa. Samoin moottoripyöriin sijoitetaan, mutta naisystävän ulkona syöttäminen on liian kallista ja täysin turhaa. Äitiyttäkään ei tueta, edes raskautta ja imetysaikaa
Kannattaa todella reflektoida tätä ja miettiä vakavasti omaa panostaan, mihin sen haluaa elämässään käyttää
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Miksi miehen olisi pitänyt maksaa sun matka? Eihän se nyt sitä tarkoita että jos hankkii itselleen auton, niin olisi sen takia velvollinen maksaan jonkun toisen aikuisen tonnin matkan. Haloo nyt ja valot päälle päänuppiin. Kukin aikuinen maksaa itse kulunsa.
Varmaan tuossa on se, että prioriteetit mihin sijoittaa, ovat aika erikoiset. Varsinkin jos on yhteinen lapsi niin sairasta törsäillä ja potkia nainen pois kuvioista
Tiedoksi myös se, että kohdunvuokrauksen markkinahinta yksistään on 30 000 - 200 000e. Jos nainen uhraa miehelle, ja saa palkaksi vain päälle sylkemistä, ei kannata ihmetellä jos ei tule lapsia tai suhteita
Lasten kanssa matkustaminen on lasten ehdoilla matkustamista. Jos miehesi tiesi, että siitä syntyy vain jännitteitä miehen ja sinun välille kun ei voida lomailla kuten aikuiset lomailee keskenään. Mies on ikävässä välikädessä kun lapsen tarpeet on toista kun mitä naisystävä haluaa tehdä. Sitten kaikkia kiukuttaa.