Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nämä niin sanotut metatyöt ovat?

Vierailija
15.10.2024 |

Joista naiset uhriutuvat. Listakkaapa nyt mitä voidaan laskea metatyöksi ja miksi se on tarpeellista perheessä.

M

Kommentit (1101)

Vierailija
1101/1101 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse asun pienellä paikkakunnalla missä on kaksi ruokakauppaa. Äärettömän harvoin on pesuaineita tai vessapaperia tarjouksessa. Ei voi laskea niiden varaan vaan sitä ostetaan mitä tarvitaan sillä hinnalla mikä silloin on. Ei mun tarvitse erikseen mitään kulumisia seurata. Mulla on nestemäistä pyykinpesuainetta ja huomaan kyllä pyykkiä laittaessani, että jaa pullo on jo aika kevyt, että pitääpä ostaa lisää. Sitten ostan sitä seuraavalla kauppareissulla. Sama juttu vessapaperin kanssa, että mä näen kyllä ison paketin tilanteen kun haen komerosta lisää rullia vessaan. Ei ole mitään raskaita ja kauheasti aivoja kuluttavia hommia. Ihan tavallista elämää ja arkea.

Jotkut metailijat tekee asioista liian raskaita ja vaikeita. Mä olen saanut lapsen 2003 ja hyvin on pärjätty ilman kauheaa stressaamista ja metailua. Toki asioita pitää suunnitella ja muistaa, mutta ei siitä tarvitse kauheaa showta tehdä. Tässäkin ketjussa on lueteltu asioita jotka saa mut kyllä nauramaan. Toki saa elämästään tehdä raskasta ja vaikeaa jos haluaa, mutta sitten on turha valittaa. Siitäkin turha valittaa jos sietää miestä joka ei tee mitään. 

Mä olen eka kerran kuullut koko metatyö-sanan varmaan pari vuotta sitten ja heti ajattelin, että niin tuo on ihan sitä arkea ja elämää. En tajua miksi jokaiselle asialle pitää keksiä joku nimi ja sitten jotkut suoraan sanottuna retostelee sillä, että hei katsokaa miten paljon mä teen metatyötä! Muut normaalit ihmiset ihan elää sitä arkeaan siinä samalla. "

Sillä on nimi siksi, koska se ilmiö on haluttu tunnistaa. Metatyö kuormittaa jos se kaatuu yhden niskaan, ei välttämättä siksi, että se työ itsessään  olisi kovin rankkaa, vaan siksi, että se luo epäreiluuden tunnetta ja osoittaa kunnioituksen puutetta sen ihmisen resursseja kohtaan, joka siitä joutuu sen vastuun kantamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi