Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milä tuossa on sitä raakaa osuutta? Homl kuoli ihan siististi.
Tiedätkä mikä on HAULIKKO, sillä ei kuolla siististi...
Jep, täällä maaseudulla yks teki itsarin työmaan taukokopissa haulikolla niin sitä taukokämppää ei koskaan saatu puhtaaksi. Piti polttaa koko koppi.
Täyteiselläkö se ampui. Lintuhaulit on pieniä ja vähän niissä jouleja.
Vierailija kirjoitti:
Raukkamaista, että särki viattoman koiraparankin sydämen ja aiheutti sen kodittomuuden.
On varmasti ollut monta kertaa kauhuissaan, kun Rolf on hakannut Jannea. Henkinenkin väkivalta on eläimelle
julmaa. On joutunut pelkäämään isäntänsä puolesta. Pentu vielä, niin ei ole voinut mitenkään auttaa.
Tai sitten on pitänyt Rolfia isäntänä, kun sehän sen kanssa metsästi.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aina on niitäkin, jotka alkavat tällaisten julkiisten tragedioitten johdosta miettimään sitä omaa iankaikkisuuskohtaloaan.
Sinunkin puolisosi voi ampua sinut hetkenä minä hyvänsä?
Oli nimikin jo jossain norjalaisessa nettilehdessä. Nimi ja kuva Rollaattorista
Olisiko ajatellut tappaa myös itsensä, mutta ei hannannut. Meinaan, jos oli päästänyt koiran ulos. Tai ehkä päästi sen ulos, ettei se puolusta Jannea jos se teki tälle jotain, ehkä huumasi lääkkeillä eläinlääkäri saa tainnutuslääkkeitä apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aina on niitäkin, jotka alkavat tällaisten julkiisten tragedioitten johdosta miettimään sitä omaa iankaikkisuuskohtaloaan.
Sinunkin puolisosi voi ampua sinut hetkenä minä hyvänsä?
Ei voi, koska olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma hyvin avoimesti puhunut poliisille. Tyypillinen narsisti; teki temppunsa ja nyt on "mukava ja avoin mies" kuulustelijoille. Lipevä paska. Ikään kuin se avoimmuus muuttaisi mitään. Peto tuo on.
Juuri näin. Harmillista että Puhakka oli tuon pauloissa 10 vuotta ja sitten kun viimein oli pääsemässä pois niin tapahtuu näin.
Janne tapasi tuon ollessaan vielä teini. Tuolla narsistilla varmaan oli todella paljon rahaa ja varmasti yritti nimenomaan rahalla vetää monia nuoria teinipoikia puoleensa. Ikävä kyllä Janne vaikutti jäävän kiinni. Yleisemmin ihmiset vasta juuri 30v ikäsenä tai siinä lähellä tajuavat, miten toksisessa suhteessa ovat tai miksi suhde on todella väärin.
Kai ymmärrät, että kaikki tuo on sinun mielikuvituksesi tuotetta, ei todellisia tapahtumien kulkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ikinä ei voi tietää, milloin tulee oma lähtö, kannattaa ottaa vastaan pelastus tänään.
Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut. "Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi", saarnasi Jeesus itse.
Painu helvettiin tekopyhä idari.
Tekopyhä idiootti on sellainen, joka luulee pääsevänsä jonnekin hyvään paikkaan kuolemansa jälkeen oman hyvyytensä perusteella.
Kuolemani jälkeen olen kuollut. Ainoa mihin pääsen on tuhkauurnaan ja sen jälkeen maan multaan tai tuulen vietäväksi. Rakenna sinä vaan elämäsi jonkun hienon tulevan mielikuvitusmaailmasi varaan.
Jos joku taivas olisi olemassa ja kaltaisesi ihmiset ovat sinne menossa, niin menen aivan mielelläni sinne toiseen paikkaan. Pidä hauskaa
Kaltaiseni? Niin kuin muka minut tuntisit jollain tavalla. 😂
Hyvää matkaa vain valitsemaasi paikkaan. Koska valinta se onkin. Ei se valitettavasti kuitenkaan mikään onnela ole, joksi sinä tunnut sitä luulevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivoja nää narsistit. Jos mä en saa sua niin ei saa kukaan muukaan. Kaikki kehui kuinka hyväkäytöksinen ja hurmaava oli. Jep jep.
Tämä juuri, tällaista kun tapahtuu, niin aina ihmettelee, että miksi tuo tappaja ei vaan tapa itseään. Tässäkin tapauksessa ukko joutuu vankilaan pitkäksi aikaa, ja huonossa lykyssä kuolee sinne. Mutta sai toisen hengiltä, mitähän se nyt lohduttaa ja miksi ei voi antaa toisen jatkaa omaa elämäänsä ja tekee itse sitten mitä tekee.
Rolfin näköinen homppeli tulee olemaan kuumaa kamaa linnassa..
Jos pappendaali on bottom-homo, saattaa tykätäkkin vankilasta.
Ja sinulla prep-homolla ja anuksessa syfilis.
Ajatukseni jos 56 v isäni alkaisi homoksi ja tapailisi 19 v:
Minua ei häiritsisi homous mutta miettisin miksi tuon ikäinen ihminen valitsee niin nuoren ihmisen. Tuntisin häiritseväksi ikäeron, en seksuaalista suuntautumista.
En katkaisisi välejäni mutta ilmaisisin mielipiteeni suoraan.
Ajatukseni joa 56 v isäni tappaisi kumppaninsa:
En tiedä pystyisinkö enää olemaan yhteydessä. En voisi katsoa enää ihmistä joka on ottanut toiselta hengen. Kunnioitukseni menisi. Mietin miksi hän on puutteelisten tunnekäsittelytaitojensa takia ennemmin valmis tappamaan kuin hyväksymään eron. Ihmiset menee terapiaan, suree, saa tsemppi läheisiltään jos joutuu jätetyksi. Se ei ole häpeä. Shit happens.
Isäni olisi pilannut myös minun elämäni silloin.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ajatellut tappaa myös itsensä, mutta ei hannannut. Meinaan, jos oli päästänyt koiran ulos. Tai ehkä päästi sen ulos, ettei se puolusta Jannea jos se teki tälle jotain, ehkä huumasi lääkkeillä eläinlääkäri saa tainnutuslääkkeitä apteekista.
No ois ainaski sopinu narsistille tämä tapa. Häpeääkin vielä paetaan itsariin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ikinä ei voi tietää, milloin tulee oma lähtö, kannattaa ottaa vastaan pelastus tänään.
Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut. "Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi", saarnasi Jeesus itse.
Painu helvettiin tekopyhä idari.
Tekopyhä idiootti on sellainen, joka luulee pääsevänsä jonnekin hyvään paikkaan kuolemansa jälkeen oman hyvyytensä perusteella.
Kuolemani jälkeen olen kuollut. Ainoa mihin pääsen on tuhkauurnaan ja sen jälkeen maan multaan tai tuulen vietäväksi. Rakenna sinä vaan elämäsi jonkun hienon tulevan mielikuvitusmaailmasi varaan.
Jos joku taivas olisi olemassa ja kaltaisesi ihmiset ovat sinne menossa, niin menen aiva
Olet käynyt helvetissä? Kai jätit Tripadvisoriin oikein ikävän tulikivenkatkuisen arvostelun? Kaikkea pskaa ihmiset uskookin. Ainoa helvetti on elää pääsi sisällä.
Vanha mies pelkäsi jäävänsä yksin ja oli kateellinen nuorelle miehelle hänen nuoruudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi nyt ollut edes sen verran mies että syönyt itsekin haulikon piippua, kerran suunnitteli niin tiesi kyllä että tulevaisuutensa ei tule olemaan mitenkään ruusuinen teon jälkeen.
Niin itseään täynnä, että kuvittelee hurmaavansa kaikki vankilassakin. Totuus lienee toinen, hyvä niin.
Murhiksella olen ihmetellyt miten hitosti siellä on epävarmoja, vähemmistöjä pelkääviä ihmisiä, selkeästi miehiä. Ennen kaikkea tuntuvat pelkäävän sitä että itse olisivat homoja ja varmaan osa onkin, se on ihan ok.
Mutta miten voi olla että viaton ihminen, parisuhteen toinen osapuoli, joka raa'asti tapetaan, aiheuttaa näin paljon vihaa? Saati että oletetaan että suuntautumisensa takia on ansainnut kuolemansa.
Seuraava tarina Rolfilta kenties se, että halusi lopettaa suhteen ja joutui puolustautumaan haulikolla hurjistunutta Puhakkaa vastaan uutisen kerrottuaan. Kyllähän nämä psykopaatti narskut voi keksiä mitä vaan ihan lennosta.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava tarina Rolfilta kenties se, että halusi lopettaa suhteen ja joutui puolustautumaan haulikolla hurjistunutta Puhakkaa vastaan uutisen kerrottuaan. Kyllähän nämä psykopaatti narskut voi keksiä mitä vaan ihan lennosta.
Tai sitten se oli se sama "huppumies" Ulvilasta.
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies pelkäsi jäävänsä yksin ja oli kateellinen nuorelle miehelle hänen nuoruudestaan.
Kertokaa narsismista tietävät mitä tällaisia kumppanin surmia tekevä narsisti ajattelee. En voi ymmärtää.
Omistavansa toisen? Miksi toinen ei saa lähteä ja narsisti ei tätä hyväksy.
Sekin on ymmärrettävämpää että tuskiltaan läheisen menetyksestä päättää omat päivänsä kun ei kestä tätä suurta kärsimystä (jota voisi harjoitella kestämään esim terapiassa tai ajan kanssa).
Tässä suhteessa taisi valitettavasti se ikäero olla ratkaiseva tekijä.
Kun parisuhde päättyi, ei tämä Nordmo varmaankaan kestänyt ajatusta siitä, että toinen on vielä nuori ja löytää ehkä piankin uuden, kun taas oma juna alkaa lähestyä asemaa ja jää siihen..Että mahdollisesti yksinäinen vanhuus odottaa parisuhteen kannalta.
Nythän se tekee sen varmasti, mutta häntä varmaan lohduttaa tieto, ettei tarvitse ainakaan seurata toisen uutta onnea.
Täysnarsisti. Kivat hänen ex-perheelleen, sai pilattua myös heidän elämänsä.
Eli sinä.