Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Vierailija kirjoitti:
Oikeudessa ei saa huomenna kuvata.
No saa kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Koska ikinä ei voi tietää, milloin tulee oma lähtö, kannattaa ottaa vastaan pelastus tänään.
Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut. "Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi", saarnasi Jeesus itse.
Painu helvettiin tekopyhä idari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei mitään pahaa eikä moitittavaa vainajaa kohtaan, mutta silti hän oli vain yhden kauden pelannut liigassa, eikä silloinkaan kovin merkittävässä roolissa. Ainakin mulle aivan outo nimi, silti lehdissä kymmeniä juttuja aivan kuin olisi ministeri tai presidentti ammuttu. Eli onko jonkun ison firman toimari vai miksi tämmönen haloo.
Koska viimeksi suomalainen julkisuuden henkilö - edes pienempi julkkis - on murhattu?
Rikospaikassa kerrottiin, ettäTampereella pudotettiin viime vuonna parvekkeelta nainen, joka oli entinen Miss Tampere, vai olikohan perintöprinsessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma hyvin avoimesti puhunut poliisille. Tyypillinen narsisti; teki temppunsa ja nyt on "mukava ja avoin mies" kuulustelijoille. Lipevä paska. Ikään kuin se avoimmuus muuttaisi mitään. Peto tuo on.
Tietää tehneensä väärin. Annetakoon anteeksi hänelle. Mukava mies varmasti.
Joo, varmaan tosi mukava mies. Voi vakuutella sitä seuraavat 15 vuotta muille vangeille. 80 kymppisenä ukkona ulos vaipoissa.
Istuisikin noin kauan. Suomalaiseen oikeuslaitokseen ei ole luottamista. Tuollainen ukko manipuloi poliisit ja syyttäjätkin. Paras asianajaja tietysti mitä rahalla saadaan.
Tämä ja Roope Bob olisivat varsinainen pari vankilassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:On kuulemma hyvin avoimesti puhunut poliisille. Tyypillinen narsisti; teki temppunsa ja nyt on "mukava ja avoin mies" kuulustelijoille. Lipevä paska. Ikään kuin se avoimmuus muuttaisi mitään. Peto tuo on.
Juuri näin. Harmillista että Puhakka oli tuon pauloissa 10 vuotta ja sitten kun viimein oli pääsemässä pois niin tapahtuu näin.
Janne tapasi tuon ollessaan vielä teini. Tuolla narsistilla varmaan oli todella paljon rahaa ja varmasti yritti nimenomaan rahalla vetää monia nuoria teinipoikia puoleensa. Ikävä kyllä Janne vaikutti jäävän kiinni. Yleisemmin ihmiset vasta juuri 30v ikäsenä tai siinä lähellä tajuavat, miten toksisessa suhteessa ovat tai miksi suhde on todella väärin.
Vierailija kirjoitti:
Koska ikinä ei voi tietää, milloin tulee oma lähtö, kannattaa ottaa vastaan pelastus tänään.
Usko Herraan Jeesukseen, niin sinä pelastut. "Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi", saarnasi Jeesus itse.
Istu nyrkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivoja nää narsistit. Jos mä en saa sua niin ei saa kukaan muukaan. Kaikki kehui kuinka hyväkäytöksinen ja hurmaava oli. Jep jep.
Tämä juuri, tällaista kun tapahtuu, niin aina ihmettelee, että miksi tuo tappaja ei vaan tapa itseään. Tässäkin tapauksessa ukko joutuu vankilaan pitkäksi aikaa, ja huonossa lykyssä kuolee sinne. Mutta sai toisen hengiltä, mitähän se nyt lohduttaa ja miksi ei voi antaa toisen jatkaa omaa elämäänsä ja tekee itse sitten mitä tekee.
Rolfin näköinen homppeli tulee olemaan kuumaa kamaa linnassa..
Jos pappendaali on bottom-homo, saattaa tykätäkkin vankilasta.
Luulen, että Rolle on ollut suhteessa
Luulen, että sä olet bottom bitch.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhä idiootti on sellainen, joka luulee pääsevänsä jonnekin hyvään paikkaan kuolemansa jälkeen oman hyvyytensä perusteella.
Saman sukupuolen suhteissa on erilaiset standardit, koska niihin ei vieläkään osata suhtautua tasavertaisesti niinkuin heterosuhteisiin. Kun toinen ääripää on homovastaiset, toinen ääripää asettaa nämä suhteet turhan isoon erityisasemaan. Näillä sateenkaarimyönteisyys menee niin pitkälle, että saman sukupuolen suhteissa esimerkiksi ikäeroa, kontrollointia ja sun muita epäterveitä piirteitä ei uskalleta arvostella samoin kuin heterojen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
En sano että toivottavasti tuo joutuu isomulqquisimman mam u rais kaajan sellikaveriksi, koska tuo saattaa jopa haaveilla siitä
Ja miksi joutuisikaan? Vankilarankingin mukaan miehen surmaaminen ei ole erityisen halveksuttavaa, Linttabuutsiset wannabe-gangstat uhittelee vain naisten ja lasten satuttajille, mutta eivät usein niillekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kuulemma hyvin avoimesti puhunut poliisille. Tyypillinen narsisti; teki temppunsa ja nyt on "mukava ja avoin mies" kuulustelijoille. Lipevä paska. Ikään kuin se avoimmuus muuttaisi mitään. Peto tuo on.
Juuri näin. Harmillista että Puhakka oli tuon pauloissa 10 vuotta ja sitten kun viimein oli pääsemässä pois niin tapahtuu näin.
Millaisia ovat olleet nämä 10 vuotta? Sosiaalisen median mukaan tottakai täydellistä ja ihanaa, mutta totuus lienee helvetti. Varmasti myös lähipiirii tiennyt/aavistanut.
Vierailija kirjoitti:
En pystynlukemaan enää tästä juttuja, en jaksa lukea ketjuakaan, mutta nyt yhden kerran kirjoitan, että miksi se stnan sika ei ampunut itseään! Kukaan ei olisi menettänyt mitään.
Nyt unohdat, että tekijällä oli esimerkiksi kolme lasta. Tuskin he ovat hetkestä lopettaneet rakastamasta isäänsä. Hämmentyneitä ja järkyttyneitä varmasti ovat tietysti.
Onneksi aina on niitäkin, jotka alkavat tällaisten julkiisten tragedioitten johdosta miettimään sitä omaa iankaikkisuuskohtaloaan.
Ei hätää.
Putinin kaksoisolento sekä ulkonäöltään että moraaliltaan, Suomen Asianajajaliiton puheenjohtaja Riitta
Leppiniemi, ottaa mielellään tämänkin tappajan puolustettavakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhä idiootti on sellainen, joka luulee pääsevänsä jonnekin hyvään paikkaan kuolemansa jälkeen oman hyvyytensä perusteella.
Kuolemani jälkeen olen kuollut. Ainoa mihin pääsen on tuhkauurnaan ja sen jälkeen maan multaan tai tuulen vietäväksi. Rakenna sinä vaan elämäsi jonkun hienon tulevan mielikuvitusmaailmasi varaan.
Jos joku taivas olisi olemassa ja kaltaisesi ihmiset ovat sinne menossa, niin menen aivan mielelläni sinne toiseen paikkaan. Pidä hauskaa siellä taivaassa sitten Ted Bundyn ja muiden hienojen sielujen kanssa.
AIkuinen mies jo eikä minkäänlaista kykyä käsitellä pettymyksiä. Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivoja nää narsistit. Jos mä en saa sua niin ei saa kukaan muukaan. Kaikki kehui kuinka hyväkäytöksinen ja hurmaava oli. Jep jep.
Tässäkin tapauksessa ukko joutuu vankilaan pitkäksi aikaa, ja huonossa lykyssä kuolee sinne.
Ehkä, jos tuomitaan Norjassa. Jos Suomessa, niin on aika pian taas vapaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin tapauksessa ukko joutuu vankilaan pitkäksi aikaa, ja huonossa lykyssä kuolee sinne.
Ehkä, jos tuomitaan Norjassa. Jos Suomessa, niin on aika pian taas vapaalla.
Touko Tarkkikin pääsee jo anelemaan ehdonalaisuuteen pääsyä.
Raukkamaista, että särki viattoman koiraparankin sydämen ja aiheutti sen kodittomuuden.
On varmasti ollut monta kertaa kauhuissaan, kun Rolf on hakannut Jannea. Henkinenkin väkivalta on eläimelle
julmaa. On joutunut pelkäämään isäntänsä puolesta. Pentu vielä, niin ei ole voinut mitenkään auttaa.
Oli Nelosen tosi-tv-ohjelmassa, joka on samaa konsernia Sanomien kanssa.