Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Vierailija kirjoitti:
Moderaattoreille pyyntö; Olisi hyvä sulkea tämä ketju, niin kuin teitte edellisen kanssa. Sen verran paljon törkyä ja mielenvikaista porukkaa eikä mitään järkevää keskustelua enää tule. Jannen omaisia tässä mietin: voitaisiinko edes yksi likasanko sulkea täältä netistä?
Samat sanat ja tuskin Jannen henki siellä enään on.on päässyt jo ikuiseen lepoon. Lepää rauhassa Janne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin kun Rolf tuomitaan murhasta, tulee luultavasti kuolemaan linnassa ja Jannen läheiset saa mojovat korvaukset! Aprillipäivä tulee olemaan oikea onnen päivä, sanokaa mun sanoneen!
Jos olisin is toimittaja, tekisin kiusallani teille uutisen ton julkistamisen jälkeen että todettu syyntakeettomaksi ja vapautetaan. Ja aikoo muuttaa Key-man saarille.
Syyntakeettomaksi julistetuthan joutuu yleensä pakkohoitoon.
Sori mutta mun toimittamaan juttuun sinä et pystyis puuttumaan.
Siihen on ainakin täysin selkeä syy, mikset sinä ole toimittaja.
En nyt viitsi nolata sinua enempää, mutta sen voin sanoa, että avaa tämä ketju ja katso mistä siinä puhuttiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin kun Rolf tuomitaan murhasta, tulee luultavasti kuolemaan linnassa ja Jannen läheiset saa mojovat korvaukset! Aprillipäivä tulee olemaan oikea onnen päivä, sanokaa mun sanoneen!
Jos olisin is toimittaja, tekisin kiusallani teille uutisen ton julkistamisen jälkeen että todettu syyntakeettomaksi ja vapautetaan. Ja aikoo muuttaa Key-man saarille.
Syyntakeettomaksi julistetuthan joutuu yleensä pakkohoitoon.
Niuvanniemessä muutama vuosi, sitten Patrick Itäniemeä ja Tuure Boeliusta jörnimään kuivana kakkoseen.
Jos tähän minun lehtijuttuun viittaat, niin siinä tarinassa ei ole mielisairaaloita. On vapautettu ja asuu siellä gayman-saarilla. Se ei tästä miksikään muutu vaikka kuinka jankutatte. Tai voit sitten 2.4. valittaa lehteen miksi oli tämmöinen julkaistu. Sinulle sitten nauretaan.
Vierailija kirjoitti:
Moderaattoreille pyyntö; Olisi hyvä sulkea tämä ketju, niin kuin teitte edellisen kanssa. Sen verran paljon törkyä ja mielenvikaista porukkaa eikä mitään järkevää keskustelua enää tule. Jannen omaisia tässä mietin: voitaisiinko edes yksi likasanko sulkea täältä netistä?
Totta, mutta tämä kaveri myös itse halusi JULKISUUTEEN. Hän olisi voinut olla myös pyrkimättä g a y -ikoniksi jos olisi halunnut hiljaista taviselämää huomaamattomasti.
Vierailija kirjoitti:
Miten se henkirikos haittaa talon ostajaa? Tuskin Nordmo sinne enää tulee ammuskelemaan. Voisin hyvin ostaa, jos jostain syystä haluaisin tuonnepäin asumaan.
Pelkäävät että Jannen sielu vaeltaa siinä rauhattomana.
Lähtöhän hällä oli aivan järkyttävä.
Planetromeon laajan käyttäjäkuntansa tilasto suomalaisista homoista:
Top 22 %
Vers 38 %
Bottom 40 %
Ja mainittakoon että vers on käytännössä AINA kinuamassa kullia sisäänsä.
Ja eräs toinen seikka, vähemmän toppeja on ainoastaan Indonesiassa ja Taiwanissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta, mutta tämä kaveri myös itse halusi JULKISUUTEEN. Hän olisi voinut olla myös pyrkimättä g a y -ikoniksi jos olisi halunnut hiljaista taviselämää huomaamattomasti.
Janne ei ollut gay-ikoni. Hän oli ihan perustyrkky ja rahan ja feiminahne hint-ti.
Gay-ikoneja ovat mm Madonna ja Cher
Vierailija kirjoitti:
Planetromeon laajan käyttäjäkuntansa tilasto suomalaisista homoista:
Top 22 %
Vers 38 %
Bottom 40 %
Ja mainittakoon että vers on käytännössä AINA kinuamassa kullia sisäänsä.
Ja eräs toinen seikka, vähemmän toppeja on ainoastaan Indonesiassa ja Taiwanissa!
Kuinka tärkeää tämä nyt on jos pelkästään harrastaa oraalia tai käsipeliä?
Eikö se anaali ole harvinainen herkku?
Olisko jo aika sulkea tai poistaa koko ketju, sen verran sekavaa settiä taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Norjalainen eläinlääkäri ja yrittäjä vs suomalainen Stadiumin myyjä. Kummalla luulette olevan enemmän pätäkkää??
Ihan kuin kaikki yritykset vaan menestyisivät eikä olisi pienintäkään mahdollisuutta, että yrittäjillä olisi rahavaikeuksia. Muutenkin aikamoiset ennakkoluulot ihan normaalia palkkatyötä tekeviä kohtaan. Ottaen huomioon millaisia taloudellisia riskejä yrittämiseen sisältyy, voi myyjällä hyvinkin olla enemmän pätäkkää.
No, ei ainakaan ollut sillä urheilukaupan myyjällä, joka oli syksyllä Ensi treffit alttarilla. Se kaamea kalju kää piö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko vaimo sukua jannen vanhemmille tai Mäkinen itse
kun kutsutaan perhetutuksi
Lehtiartikkelien ja kuulustelupöytäkirjojen perusteella tulee sellainen kuva, että Mäkinen olisi ollut Nordmon hyvä kaveri.
Perhetuttu tarkoittaa, että oli sekä Rolfin että Jannen kaveri. Se ei tarkoita, että oli sukua tai lapsuudenperheen tuttavapiiriä.
Jossain sanottiin että mäkinen oli tuntenut pariskunnan vasta 2 vuotta.
Peppureikä on suunniteltu kakalle eikä kullille
Mua vaivaa tässä, että eläinlääkärinä ja metsästäjänä Rolffi tiesi miten homma hoidetaan. Ne kaksi laukausta ei olleet kuolettavia eikä osuneet tärkeimpiin elimiin. On täytynyt tehdä se tarkoituksella niin, ettei kuole heti. Olisi tähdännyt aseella muualle, jos olisi ollut tarkoitus nitistää heti. Etäisyys oli 1,2-2 m ja oli käyttänyt asetta jo 50 vuotta. Siinä ei tule huteja.
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää ilmoitta tämä ketju, ei tämä täältä muuten mihinkään poistu. Ei täällä ole ketään moderaattoria, joka seurailisi ketjua. Kerrot perusteluiksi mitä täällä nyt on kirjoiteltu ja julkaistu ihmisten nimiä ja osoitteita ym.
Toivotaan että tulee tuomio murhasta.
Toivottavasti pääsisi hoitoon, ettei teko toistu yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun pitää ilmoitta tämä ketju, ei tämä täältä muuten mihinkään poistu. Ei täällä ole ketään moderaattoria, joka seurailisi ketjua. Kerrot perusteluiksi mitä täällä nyt on kirjoiteltu ja julkaistu ihmisten nimiä ja osoitteita ym.
Kyllä se auttaa jos tarpeeksi moni ilmoittaa. Joskus aikaisemmin palstalta sai poistettua vähän helpommin esim väkivaltaa sisältäneitä ketjuja, mutta nykyään se klikkausten määrä ilmeisesti saa Sanomien silmissä siunauksen, ettei tarvitse poistaa. Sitten poistetaan, kun tarpeeksi usea tekee ilmoituksen.
Av-palstaa moderoi amerikkalainen tekoäly palstan ilmiantojen perusteella.