Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin kun Rolf tuomitaan murhasta, tulee luultavasti kuolemaan linnassa ja Jannen läheiset saa mojovat korvaukset! Aprillipäivä tulee olemaan oikea onnen päivä, sanokaa mun sanoneen!
Jos olisin is toimittaja, tekisin kiusallani teille uutisen ton julkistamisen jälkeen että todettu syyntakeettomaksi ja vapautetaan. Ja aikoo muuttaa Key-man saarille.
Syyntakeettomaksi julistetuthan joutuu yleensä pakkohoitoon.
👱: Ajatelkaa, tässä meidän ihanassa talossa se joku Jaakko vai mikälie ammuttiin silloin kuoliaaksi. Tuossa se tapahtui, ollaan pantu siihen tuota pampaheinää.
👧🏽: Oi vaude, teillä on ihan valtavan hieno talo täynnä tarinoita. Oon tosi kade, vaikka Kruununhaassa itse asunkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen Top-homomies ja olen kokeillut muutamiakin kertoja bottomina oloa,mutta se tuntuu aina samalta kuin paskantaisi.En pysty yhdistämään niitä tunteita seksiin sitten millään.
Tämä on usean heteronaisen ongelma, aivan kuin omasta suustani tuo kokemus. En ole enää sitten edes yrittänyt.
Sun kumppani ei oo tiennyt mitä tekee.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Vaikka kokkare Mäkinen nyt onkin sekoillut, niin on hänessä jotain hyvääkin. Jostain luin, että Makinen oli ottanut Friidan turviinsa, autoonsa, kun se oli itkenyt parkkiksella.
Ihmiset tappaa jatkuvasti toisiaan, mutta se, että eläinlääkäri tekee koiralle noin on jotain mikä ei mene mun tajuntaan.
Voin olla lapsenuskoinen.Kiitos selvennyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaperii jannen
Jos ei ole testamenttia, niin vanhemmat.
Olisi kamala ajatus omistaa asunto puoliksi oman poikansa murhaajan kanssa. Sitä voi kaiken lisäksi olla vaikea saada kaupaksi. Myymisestäkin pitää varmasti sopia yhdessä murhaajan kanssa eli koko asuntoa ei voi edes laittaa myyntiin ihan vaan omalla päätöksellä.
Perinnöstä voi toki kieltäytyä tai laittaa juristi hoitamaan myyntiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sivusto jossa Jannella on vieläkin profiili:
Käytti äppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että mä nautin kun Rolf tuomitaan murhasta, tulee luultavasti kuolemaan linnassa ja Jannen läheiset saa mojovat korvaukset! Aprillipäivä tulee olemaan oikea onnen päivä, sanokaa mun sanoneen!
Jos olisin is toimittaja, tekisin kiusallani teille uutisen ton julkistamisen jälkeen että todettu syyntakeettomaksi ja vapautetaan. Ja aikoo muuttaa Key-man saarille.
Sori mutta mun toimittamaan juttuun sinä et pystyis puuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo menee varmaan kaupaksi mutta hinta voi olla alempi .
Taloa jossa vielä on verta laminaatinraoissa - kuvaannollisesti - on aina vaikea myydä.
Turposkoha laminaatti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori mutta mun toimittamaan juttuun sinä et pystyis puuttumaan.
Siihen on ainakin täysin selkeä syy, mikset sinä ole toimittaja.
Vierailija kirjoitti:
Sinun fantasioissasi. Siellä sitä "silmä" kovana vain "hetero" mies katselee homosivuja ja postailee valheita murjaketjuun. Juuh.
Te muijat ette tajua miten syvää on miesten välinen rakkaus, koska olette pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun fantasioissasi. Siellä sitä "silmä" kovana vain "hetero" mies katselee homosivuja ja postailee valheita murjaketjuun. Juuh.
Sori vaan täti, mutta olen itse iäkäs eli 58-v homomies eli turpa kiinni, kun et asioista tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Talo menee varmaan kaupaksi mutta hinta voi olla alempi .
Taloa jossa vielä on verta laminaatinraoissa - kuvaannollisesti - on aina vaikea myydä.
Turposkoha laminaatti?
Se kohta meni vaihtoon ja väri ei ole ihan sama.
Miten se henkirikos haittaa talon ostajaa? Tuskin Nordmo sinne enää tulee ammuskelemaan. Voisin hyvin ostaa, jos jostain syystä haluaisin tuonnepäin asumaan.
Moderaattoreille pyyntö; Olisi hyvä sulkea tämä ketju, niin kuin teitte edellisen kanssa. Sen verran paljon törkyä ja mielenvikaista porukkaa eikä mitään järkevää keskustelua enää tule. Jannen omaisia tässä mietin: voitaisiinko edes yksi likasanko sulkea täältä netistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan täti, mutta olen itse iäkäs eli 58-v homomies eli turpa kiinni, kun et asioista tiedä.
Sen tiedän, ettei Jannella ole tuolla profiilia. Et voi antaa mitään todisteita väitteidesi tueksi. Sinulla taitaa olla aika monta välilehteä auki että saat trollailla ja yläpeukuttaa omia viestejäsi? ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niuvanniemessä muutama vuosi, sitten Patrick Itäniemeä ja Tuure Boeliusta jörnimään kuivana kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tiedän, ettei Jannella ole tuolla profiilia. Et voi antaa mitään todisteita väitteidesi tueksi. Sinulla taitaa olla aika monta välilehteä auki että saat trollailla ja yläpeukuttaa omia viestejäsi? ;)
Mummon välilehdet ja tietäminen. 🤣