Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen
Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.
Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.
Kommentit (7150)
Äijä on kylmäverinen murhaaja ja psykopaatti. Johan tuon naamastakin istunnossa näkee ettei kadu tekoaan vähääkään.
homopiireissä arvostus saadaan poikaystävän ikäeron suuruudella?
Vierailija kirjoitti:
olivatko myös nämä koirat homoja?
Sitä en tiedä, mutta rasisteja eivät ole, koska pystyvät sulassa sovussa leikkimään eri rotuisten kanssa. Tähän ei ihminen pysty.
Laulaja Jippu, 39, häämatkalla Marko-puolisonsa, 66, kanssa harvinaiset pusukuvat julki
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tää jälkimmäisen siskon asianajaja on? Vaikuttaa kaikkein parhaimmalta näistä. Pitäis olla nimi tiedossa, jos pitäisi itse joskus puolustaa oikeuksiaan.
Daniel Allén entinen käräjätuomari ja laamanni googlen mukaan.
Syyttäjältä ja omaisten avustajilta todella hyvä loppulausunto. Puolustaja lähinnä yrittää jotain kakoa ulos. Työtään hänkin vain toki tekee, ja pitää jotain yrittää
Vierailija kirjoitti:
Laulaja Jippu, 39, häämatkalla Marko-puolisonsa, 66, kanssa harvinaiset pusukuvat julki
Olen uskovainen, mutta samalla hyvin viekas nainen. Nuorempana kaverini kutsuivat minua pikku-Marilyniksi, kun pyöritin yhtä aikaa viittä miestä. Nykyään osaan jo kantaa vastuun teoistani.
Nuorena olin sitä mieltä, että totta kai seksiä voi harrastaa jo ensimmäisillä treffeillä. Nykyään ajattelen, että hanuriaan ei pidä jakaa joka toiselle.
Keissistä on erityisen kiinnostava, koska se on homomaailman intohimorikos. Uhri, syytetty ja tärkeät todistajat ovat samaa yhteisöä ja ilmeisen tiiviisti yhteyksissä. Saattaa olla, että porukan sisällä on erikoinen dynamiikkansa, omat lainalaisuudet ja käyttäytymismallit, jotka eivät välttämättä aukene tavalliselle heterolle, ja joita paljastuu oikeudenkäynnin aikana. Joku kun ihmetteli, miten tämä saattaa niin kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Mäkinen samaa sutinaporukkaa vai miten hän liittyy kuvioon?
Oli Jannen uuden kumppanin potilas ennen keissiä. Sai jonkun harvinaisen ja vaativan operaation avulla sähköisen sydämen ja olivat pitkään siksi tekemisissä, Mäkinen ja se uusi.
Siis Mäkinen tiesi, että Rolf suunnitteli m*rhaavansa hänet leikanneen kirurginkin ja ei katsonut tarpeelliseksi varoittaa tätä. Pienet on piirit.
Vierailija kirjoitti:
Tekopelikristitty koettaa löytää taas itseään ilmeisesti sugardaddynsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miksi viesteistä ei kerrottu eteenpäin. Se olisi voinut pelastaa. 💔
Miten se olisi pelastanut? Tuskinpa Jannekaan olisi uskonut Rolfin olevan tosissaan.
Turha tätä on oikeasti jälkikäteen jossitella. Janne oli ollut Rolfin kanssa kymmenen vuotta yhdessä. Olisiko hänkään mitenkään voinut kuvitellakaan, että Rolf tulisi tekemään sen, mitä nyt teki ja siten osannut riittävästi ex-rakastaan varoa?
Vaikka olisikin, niin eipä se tuossakaan tilanteessa mitään olisi auttanut, kun jo eteisessä koiraa tervehtiessään Rolf selvästi etukäteen suunnitellusti ampui välittömästi selkään, sen jälkeen vielä rintakehään ja lopulta hakkasi niin kauan, että ase hajosi. Mikäli Janne olisi varmuuden vuoksi ottanut mukaansa jonkun toisen, olisi ruumiita nyt oletettavasti kaksin kappalein, sillä niin selkeästi Rolf oli päättänyt suunnitelmansa saattaa loppuun ja suorastaan odotti siitä saamaansa julkisuutta.
Erittäin outoa että tämä kokoomuskansanedustaja ei ilmoittanut ukkelin sairaista viesteistä poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin outoa että tämä kokoomuskansanedustaja ei ilmoittanut ukkelin sairaista viesteistä poliisille.
normaalia homojen "huumoria"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen uskovainen, mutta samalla hyvin viekas nainen. Nuorempana kaverini kutsuivat minua pikku-Marilyniksi, kun pyöritin yhtä aikaa viittä miestä. Nykyään osaan jo kantaa vastuun teoistani.
Nuorena olin sitä mieltä, että totta kai seksiä voi harrastaa jo ensimmäisillä treffeillä. Nykyään ajattelen, että hanuriaan ei pidä jakaa joka toiselle.
Onko kaikki muumit kotona?
Vierailija kirjoitti:
Voit kysyä Salelta jos ikäerot kiinnostaa. Vailittiinko sen takia pressaksi jopa? Isoa arvostusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki muumit kotona?
Jippu lähti hoitoon Pitkäniemen psykiatriseen mielisairaalaan, missä hän koki olevansa turvassa. Tuohon hetkeen päättyi Jipun ja Möykyn parisuhde.
Olin helpottunut. Juuri nyt en jaksanut murehtia siitä, että yhteiskunnassamme perheväkivallan kohteeksi joutuva nainen voi joutua etsimään turvaa mielisairaalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopelikristitty koettaa löytää taas itseään ilmeisesti sugardaddynsä kanssa.
Ei löydä Tuulu itseään vaikka kuinka peilaa ja peilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit kysyä Salelta jos ikäerot kiinnostaa. Vailittiinko sen takia pressaksi jopa? Isoa arvostusta?
taiski olla arka paikka sulle
Vierailija kirjoitti:
Hiippailu ikkunoiden takana?
Aa, tieto olikin IS:n seurannassa, hyvä. "Puhakan toisen siskon avustaja Elisa Trejtnar "