Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rolf Nordmo kertoi poliisille ampuneensa Janne Puhakan haulikolla sanoi syyksi parisuhteen päättymisen

Vierailija
15.10.2024 |

https://yle.fi/a/74-20117951

Puhakan puoliso 66-vuotias norjalainen eläinlääkäri Rolf Nordmod on kertonut poliisille ampuneensa Puhakkaa haulikolla ja aiheuttaneensa uhrin kuoleman.

Tutkinnanjohtaja Matti Högman sanoo Ylelle, että Nordmod on siis myöntänyt teon.

Kommentit (7150)

Vierailija
2761/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

esinahkatutkintamateriaali

Olet selvästi innostunut kaikesta miesten väliseen seksiin liittyvästä. Kannattaisi sinunkin ihan rohkeasti tulla ulos kaapista.

vautsi miten omaperäinen kommentti

Vierailija
2762/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kuullaan Rolfin ystävää. Ja kuten arvelin, nyt alkoi Jannen mustamaalaaminen gold diggeriksi.

Vaikutti siltä, että he olivat samanvertaisia. Viimeisen parin vuoden aikana vaikutti siltä, että Rolf tuki Jannea hyvin paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2763/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on sairasta ja on sitten hetero tai homo. Tuo Rolf varmaan määrännyt mitä tehdään ja missä liikkuu Janne ja kenen kanssa puhuu ym. Hermot meni ukolla lopullisesti. Varmasti suunnitteli kaiken. Jannea ei saada takaisin , mutta toivottavasti tuo äijä saa tuomion murhasta. 

Ihan kuinka vaan. Sitten kun tulet pahasti petetyksi, niin voit yhtäkkiä ajatella, että pettäminen on sairasta. Niinkun se onkin. Jos pettämisestä tulisi sakot niin sen jälkeen saisitte haukkua miksikä lahtariksi vaan. Aivan sama. Mutta se, että kumppani saa meidän yhteiskunnassa tehdä ihan mitä tahansa,  on minun mielestäni pöyristyttävää. Ei sinänsä liity tähän oikeudenkäyntiin, mutta varmasti moni tietää mitä tarkoitan. 

Vierailija
2764/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna 18.3. on puhkuvan Puhakan uuden elättäjän rikkaan sydänkirurgin 59-vuotis synttärit.

Ja on jo uusi Puhakan korvaaja rinnallaan juhlimassa, jonka Christoffer on hankkinut.

Oliko se nuori kundi kirurgin uusi?

Jos on, niin sydän siirtyy itselläänkin uuteen kohteeseen yhtä nopeaa kuin potilaillaan...

Vierailija
2765/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisi hyvin mielenkiintoista tietää kenen keksimä ja rahoittama tämä ulostulokampanja oli

miksi puhakka suostui siihen?

kiristettiinkö häntä?

Olisiko saanut rahaa siitä? Vai oliko niin hurmoshenkinen, että halusi saarnata wokesta? Onhan tuossa myyty yksityisyys aikas perusteellisesti. Itse en menisi ruotimaan omaa seksuaalisuuttani julkisesti mistään hinnasta, vaikka olen ihan normaali.

Vierailija
2766/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään esitutkintamateriaali julkiseksi. Pitää koittaa tilata. Siitäkin kaikki sairaimmat jutut salattu.

Mikäli jyystänyt kalmoa ei tuomioon mitään vaikutusta.

Vierailija
2767/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkaisuus on sairasta ja on sitten hetero tai homo. Tuo Rolf varmaan määrännyt mitä tehdään ja missä liikkuu Janne ja kenen kanssa puhuu ym. Hermot meni ukolla lopullisesti. Varmasti suunnitteli kaiken. Jannea ei saada takaisin , mutta toivottavasti tuo äijä saa tuomion murhasta. 

Ihan kuinka vaan. Sitten kun tulet pahasti petetyksi, niin voit yhtäkkiä ajatella, että pettäminen on sairasta. Niinkun se onkin. Jos pettämisestä tulisi sakot niin sen jälkeen saisitte haukkua miksikä lahtariksi vaan. Aivan sama. Mutta se, että kumppani saa meidän yhteiskunnassa tehdä ihan mitä tahansa,  on minun mielestäni pöyristyttävää. Ei sinänsä liity tähän oikeudenkäyntiin, mutta varmasti moni tietää mitä tarkoitan. 

No ei kyllä kumppani saa meidän yhteiskunnassa tehdä mitä tahansa. Ihan ihmeellinen väite. 

Ja aina voi myös erota, sekin on meidän yhteiskunnassa mahdollista, jos se oma kumppani tekee jotain jota et hyväksy, vaikka se ei rikollista olisikaan.

Vierailija
2768/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltoksen "oikeustoimittajat" ovat kyllä karmean näköisiä. Nainen groteski ihravuori ja Niko harottavine silmineen ja ananastukkineen kuin Kummelista.

Vierailija
2769/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iltoksen "oikeustoimittajat" ovat kyllä karmean näköisiä. Nainen groteski ihravuori ja Niko harottavine silmineen ja ananastukkineen kuin Kummelista.

Vierailija
2770/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään esitutkintamateriaali julkiseksi. Pitää koittaa tilata. Siitäkin kaikki sairaimmat jutut salattu.

Mikäli jyystänyt kalmoa ei tuomioon mitään vaikutusta.

Sehän on täysin vainajan häpäisemistä. Suoranainen raiskaus.

Vierailija
2771/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rolf on kyllä ottanut elämästä kaiken irti. On ollut naisia, on ollut miehiä, on ollut komea, on saanut omat lapset, on ollut hyvä ura, yritys, matkustellut, harrastanut, rahaa on ollut jos on ollut mällätä 2 miljoonaa. On voinut syntyä harhainen kuva omasta itsestään, kun on ollut niin onnekas. Tähän asti.

Näinhän se on.

Rolffi on elännyt täysin siemauksin, varsinkin sen jälkeen kun tuli kaapista.

Kuitenkaan elämänkokemus ei estänyt vaatimasta 19 vuotiasta sitoutua itseensä.

Samaa ei olisi varmastikaan tehnyt jos olisi ollut itse 20 vee ja koko gay maailma avoinna.

Joko suuruuden hullu tai

Ei Jannella ollut huono itsetunto määräävänä, miksi tyrkytti itseään vanhemmille miehille vaan ahneus rahan perään. Ketkä 19-vuotiaat häntä olisi kuljettaneet luksusmatkoille ulkomaille ja kalliisiin gourmetravintoloihin.

Vierailija
2772/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rolf ei vaikuta psykopaatilta tai edes narsistilta, vaan erittäin vahvat ja ehdottomat tunteet omaavalta henkilöltä, hyvässä ja pahassa. Adhd-asperger -piirteitä. Mustavalkoinen ajattelutapa, kaikki tai ei mitään. Erittäin älykäs, fiksu, karismaattinen, hyvä keskustelija, intensiivisesti ja intohimoisesti rakastava. Antoi Jannelle kaikkensa ja teki isoja uhrauksia heidän suhteen eteen, jonka toivoi ja oletti kestävän, kunnes kuolema erottaa.

Tuollaisella ihmisellä on myöskin äärimmäisen vahvana ne negatiiviset tunteet (viha, katkeruu, kateus, mustasukkaisuus), jotka tekevät hänestä erittäin vaarallisen, jos tuollainen toiselle kaiken uhranneena ja antaneen, tulee petetyksi sen edut saaneen toimesta.

Tuollainen ihminen on äärimmäisen rakastava ja uskollinen kumppani, mutta vain niin kauan, kun kumppani on häntä kunnioittava ja luotettava. Tuollaista ihmistä ei petetä, koskaan, tai muuten lopputulos on pahimmillaan juurikin tällainen

Enpä usko sun teoriaa. Olen adhd, ja mulla on vahvat tunteet, hyvässä ja pahassa, rakastan aina intohimoisesti. Mutta erossa minä olin se, jolle tehtiin väkivaltaa, enkä pystynyt edes lyömään takaisin läheistä ihmistä. Vihainen ja katkera olin kyllä, ja paljon uhrannut, etenkin taloudellisesti. Ja minua petettiinkin erossa. Mutta mun kosto oli jatkaa elämää ja pärjätä. Kyllä minä epäilen Rolffia psykopaatiksi ja narsistiksi.

Vierailija
2773/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistaja sanoo , että Rolf vaikutti päässeen yli erosta. No ei siinä sitten tainnut käydä niin koska meni ampuu toisen.

Vierailija
2774/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kuullaan Rolfin ystävää. Ja kuten arvelin, nyt alkoi Jannen mustamaalaaminen gold diggeriksi.

Vaikutti siltä, että he olivat samanvertaisia. Viimeisen parin vuoden aikana vaikutti siltä, että Rolf tuki Jannea hyvin paljon.

Kyllähän Janne tuossa oli se joka eli Rolfin rahoilla.

Vierailija
2775/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän ei mielellään halunnut puhua niistä asioista Jannen kanssa. Hän ei halunnut puhua Jannesta mitään kielteistä."

Jannen äidillä taitaa olla täysin päinvastainen kokemus....

Vierailija
2776/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannea kiinnosti varakkaat miehet. Ei 30 000 euron vuosituloilla asuta uudehkossa paritalonpuolikkaassa Henttaalla.

Vierailija
2777/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jannea kiinnosti varakkaat miehet. Ei 30 000 euron vuosituloilla asuta uudehkossa paritalonpuolikkaassa Henttaalla.

miten sai edes lainaa

Vierailija
2778/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä kumppani saa meidän yhteiskunnassa tehdä mitä tahansa. Ihan ih

Tottakai voi erota ja pitääkin erota ennen kuin hyppää uuteen suhteeseen. 

Vierailija
2779/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannella oli 2700e kk tulot. Se on ihan ok palkka nykyään.

Vierailija
2780/7150 |
17.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannella oli 2700e kk tulot. Se on ihan ok palkka nykyään.

trukkikuskin palkka

Ketju on lukittu.