Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?

Vierailija
14.10.2024 |

Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.

Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit? 

Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina.

Kommentit (685)

Vierailija
541/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli esimerkki siitä miten naiset harjoittavat mitä tahansa mentaaliakrobatiaa oikeutettaakseen sen etteivät ole tavismiesten kanssa missään tekemisissä.

Ihan 100% takuuvarmasti komeissa miehissä on enemmän kusipäitä, koska ajan kuluessa he ovat oppineet että voivat olla sellaisia koska naiset ei välitä siitä.

Ap

Jokaiselle tarvis merkitsee eri asiaa. Minun mieheni on minun silmissäni täydellinen, ja se saalis jota parempaa ei olekaan, joku muu ei häntä pitäisi viehättävänä ollenkaan. 

Mutta se on kyllä täysin totta, että sopivan komeat miehet ovat niitä parhaita kumppaneita. Rumemmat ovat useammin heikkoitsetuntoisia ja kontrolloivia.

Komeuttakin on tietysti todella monenlaista, katsoja silmistä riippuen. Itse en esim koskaan ole pitänyt komeina esim Cristiano Ronaldoa tai David Beckhamia. Epäviehättävän ja epäseksikkään näköisiä minun silmissäni vaikka sinänsä kauniita ovatkin, tai ainakin nuorempina olivat. 

Vierailija
542/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on harhainen eikä varmasti liiku missään ihmisten parissa. Ei muka naiset ole missään tekemisissä tavisten kanssa :D

Mun lähipiirissä kaikilla naisilla on tavismies, tykkäävät niistä kuin hullut puurosta. Mutta me ollaanki normaali-ihmisiä, ei tositv-bimatsuja eikä instabeibejä. Ollaan kiitollisia kun mies vaihtaa Toyotaan talvirenkaat, että pääsee turvallisesti vuorotyöhön. Ei tarvita miljonäärejä mihinkään. Eikä siis haittaa ettei se miljonäärikään varmaan mun tuulipuvun peittämää peppua kattele. Tuulipuku siksi, että autoin kultaani kantamalla niitä talvirenkaita apuna pihalle. Rakkautta puolin ja toisin. 

Mutta hauskaa huudattaa ap-rukkaa. Hän on häviäjä. Tavallaan toki säälittää, ettei hän ymmärrä yhtään normaalielämää vaan elää netin kautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tämä on ihan totta. Nuorempana olen myös ollut suhteissa miesten kanssa joille "olen antanut mahdollisuuden" koska ovat olleet hauskoja, persoonallisuutemme ovat sopineet yhteen tai jokin muu syy on saanut minut sivuuttamaan heidän ulkoiset puutteensa. Aina ovat tilaisuuden tullen olleet lopulta kuitenkin petollisia, "

En nyt ihan usko että miehesi ovat olleet mitään sysirumia kun on aina löytynyt myös niitä jotka ovat olleet valmiita olemaan hänen kanssaan kun hän on sinua pettänyt.

Vierailija
544/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on ihan totta. Nuorempana olen myös ollut suhteissa miesten kanssa joille "olen antanut mahdollisuuden" koska ovat olleet hauskoja, persoonallisuutemme ovat sopineet yhteen tai jokin muu syy on saanut minut sivuuttamaan heidän ulkoiset puutteensa. Aina ovat tilaisuuden tullen olleet lopulta kuitenkin petollisia, "

En nyt ihan usko että miehesi ovat olleet mitään sysirumia kun on aina löytynyt myös niitä jotka ovat olleet valmiita olemaan hänen kanssaan kun hän on sinua pettänyt.

Kyllä ne sysirumatkin saavat seuraa. Itse asiassa tunnen parikin paria joissa nainen on miss maailma-tasoa ja mies notre damen kellonsoittaja, mutta todella mukava. Umpipaskalla luonteella varustetut ovat ne jotka jäävät yksin. 

Vierailija
545/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa väitin heidän olleen sysirumia? Eivät he missään nimessä olleet, mutta eivät olleet niin komeita mihin olen yleensä tottunut.

Vierailija
546/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerin aloitus hetkeen. Ei deittailu tai pariutuminen ole mitään hyväntekeväisyyttä. Ei naiset ole kellekään velkaa yhtään mitään, joten ei tarvitse huolia epämieluisaa kumppania.

Vierailija
547/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli esimerkki siitä miten naiset harjoittavat mitä tahansa mentaaliakrobatiaa oikeutettaakseen sen etteivät ole tavismiesten kanssa missään tekemisissä.

Ihan 100% takuuvarmasti komeissa miehissä on enemmän kusipäitä, koska ajan kuluessa he ovat oppineet että voivat olla sellaisia koska naiset ei välitä siitä.

Ap

Jokaiselle tarvis merkitsee eri asiaa. Minun mieheni on minun silmissäni täydellinen, ja se saalis jota parempaa ei olekaan, joku muu ei häntä pitäisi viehättävänä ollenkaan. 

Mutta se on kyllä täysin totta, että sopivan komeat miehet ovat niitä parhaita kumppaneita. Rumemmat ovat useammin heikkoitsetuntoisia ja kontrolloivia.

Komeuttakin on tietysti todella monenlaista, katsoja silmistä riippuen. Itse en esim koskaan ole pitänyt komeina esim Cristiano Ronaldoa tai David Be

Minun mielestä Ronaldossa ja Beckhamissa on molemmissa jotain naisellista. Varsinkin Ronaldo on leikellyt liikaa naamaansa ja näyttää nykyään ihmeelliseltä Ken-nukelta. Makuja on toki monia eli toiset varmaan viehättyy tuosta muovisesta ulkonäöstäkin. Onhan niille leikellyulle barbieillekin ottajia.

Vierailija
548/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Komeuttakin on tietysti todella monenlaista, katsoja silmistä riippuen. Itse en esim koskaan ole p

No kyllähän nuo molemmat ap:n mennen tullen voittaa, vaikka ovat jo selvästi parhaat vuotensa ohittaneita.

Vierailija
549/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän nuo molemmat ap:n mennen tullen voittaa, vaikka ovat jo selvästi parhaat vuotensa ohittaneita.

Sehän riippuu aivan katsojasta. Minä arvelen että ap olisi minun silmissäni viehättävämmän näköinen kuin nuo kaksi, koska tosiaan ovat sitä epäviehättävää sarjaa minulle. Mieluummin vaikka naamarumempi ja lihavakin. 

Vierailija
550/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vois nyt ottaa itteään niskasta ja alkaa seurustelemaan kaikkien kanssa. Nirsoilu ei aja kenenkään etua.

Vierailija
551/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vois nyt ottaa itteään niskasta ja alkaa seurustelemaan kaikkien kanssa. Nirsoilu ei aja kenenkään etua.

Samaa voisi sanoa miehille. Sen mitä olet suunapäänä vaatimassa muilta, ole hyvä, ja toimi myös itse vaatimustesi mukaisesti. 

Vierailija
552/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet vois nyt ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa jakamaan peppua kaikille ja deittaamaan hampaattomia pubiruusuja. Nirsoilu ei aja kenenkään etua. 

Vierailija
553/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa voisi sanoa miehille. Sen mitä olet suunapäänä vaatimassa muilta, ole hyvä, ja toimi myös itse vaatimustesi mukaisesti. 

Voin seukata läskien,yhiden ja pöpien kanssa no problem

Vierailija
554/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihava, entä jos se rikaskin on lihava, ja niiden suku lihavia ?

Vierailija
555/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen minä kyllä uskon ja seukkaa pois vaan, mutta me naiset ei toimita näin. Noin yleisesti. Toki joku rakastua repsahtaa renttuun, mutta yleensä tässä etsitään kunnon miestä. Eikä kiinnosta palkkapussi, vaan se että on sydän paikallaan. Ap:lta ja hänen seuraajiltaan puuttuu tuo tunnepuoli kokonaan näissä keskusteluissa ja se ois niinku se tärkein, ainakin mulle. Mutta minkäs teet jos on vain reikä mielessä niin eipä siinä auta tunteista puhua. 

Vierailija
556/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä sitten mitään muuta kuin ulos ovesta maailmaan ja tuumasta toimeen. 

Vierailija
557/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkakohtuja harmittaa kun kolkytvuotiaana tulee seinä vastaan ja vain incelit ovat kiinnostuneita sinusta. Sitten incellin kanssa yritetään tehdä vauvaa nelkytvuotiaana ja saadaankin vammainen lapsi.hehhe

Tuskin kukaan haluaa inceliä nelikymppisenä kun ei halua 25-vuotiaanakaan.

Vierailija
558/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkakohtuja harmittaa kun kolkytvuotiaana tulee seinä vastaan ja vain incelit ovat kiinnostuneita sinusta. Sitten incellin kanssa yritetään tehdä vauvaa nelkytvuotiaana ja saadaankin vammainen lapsi.hehhe

Höpsis. Adoptio ja hedelmällisyyshoidot on keksitty. 

Eikä niissäkään inceleitä tarvita.

Incelin siemen kelpaa muuten kyllä spermanluovutukseen jos on terve, sinne siis vaan jos haluaa jälkikasvua. Kasvattajana toimii sitten joku komeampi ja parempitasoinen mies, eikö tämä ole suorastaan incelin unelma, oma/omia käenpoikia toisten perheissä?

Itseasiassa halukkaista luovuttajista vain murto-osa kelpaa. Ei saa olla esim. periytyviä sairauksia suvussa, kuten mielenvikaisuutta. Nää incelit torpataan jo sillä.

Vierailija
559/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina. 

Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.

Koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen seurassa, mutta hyvin usein normaalivartaloisen miehen hirmuisen lihavan naisen kanssa. Miehet ovat hyväsydämmisempiä ja vähemmän nirsoja.

Missä rinnakkaistodellisuudessa sä oikeen elät :D

Jep. Itsekin olen muodokas, mutta mun mieheni on aika möhö 130-kiloinen. Ja ihan rakkaudesta otin hänet pari vuotta sitten.

Vierailija
560/685 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasot on totta.

Chad- tavallinen nainen. Tavallinen nainen joutuu suostumaan chadin seksivaatimuksiin. Jos chadi ei saa persettä suhde kaatuu. Chadi saa uuden heti nainwn joutuu ruikuttamaan että kaikki miehet on sikoja.

Chad-kaunis/malli nainen. Matchaa sopivat toisilleen.Suhde tasavertainen

No nyt on paksua. Tuo on raiskaus eikä kukaan nainen sitä halua.

Sä et ilmeisesti oikeasti tiedä mitä termi "raiskaus" tarkoittaa. Se että parisuhteessa toinen osapuoli suostuu johonkin seksiin liittyvään tekoon koska haluaa miellyttää toista osapuolta, ei ole raiskaus.

Uhkaamalla, painostamalla tai kiristämällä hankittu suostumus on yhtä paskan väärti kuin sinä. Ja se lukee myös lakitekstissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi