Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?
Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.
Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit?
Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina.
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pubiruusu naista vois kyllä panna. Paskanen persreikä tois oman kiihokkeen touhuun.Mutaleikkejä läts läts. Kunnon raivopanot takaapäin että sattuu.
Siis ap ilmeisesti kokee olevansa niin paljon pubiruusua ylempiarvoinen että ei oikein pidä tätä edes ihmisenä? Ajattelee että häntä voi kohdella miten tahansa?
Kyllä tuollainen kuulostaa aika huoleatuttavalta... Jotenkin viallinen yksilö täytyy tuollaisen olla. Onneksi näin heikkotasoiset yksilöt ovat harvinaisia.
Se pubiruusu on moninkertaisesti ap:n yläpuolella. Suoranainen huippuyksilö verrattuna ap:hen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina.
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Ruma mies - kaunis nainen pareja ei juuri koskaan näy.
Komea mies - ruma nainen on tavallinen näky.
Hah! Muita miehiä ei suomalaisissa miehissä juuri olekaan kuin niitä rumia 🤣 Rumia geeneiltään ja habitukseltaan. Oikeasti.
Käykääpä katsomassa ihmisiä jossain Suomen ja Suomi-turistien ulottumatomissa. Missä tahansa. Suomalainen mies on ruma, tyylitön ja huolittelematon. Ja naiset täällä ovat osin kulahtaneet lähes samaan.
Onneksi muut kamsat ovat kauniita....eikun, jopa ruotsalaisissa, jotka aina sijoittuvat kauniiden ihmisten listalla korkealle, on rumia ihmisiä. Persussvenssoni on yhtä ruma, kuin perusfinski.
Suuri osa parisuhteista solmitaan tätä nykyä deittiappien kautta. Katsokaa ympärillenne, siellä ihan tavistiinat kulkee tavisjarmojen kanssa käsikynkässä. Nämä tasovalittajat ovat sosiaalisesti lahjattomia katkeria miehiä, kivoille taviksille löytyy kyllä puoliso.
Tuo pubiruusu-kommentti oli kyllä juuri sitä kiusaamisasennetta, että "hei aattele, panisin PUBIRUUSUA, ehhehhee..."
Kukaan meistä ei oikeasti ole parempi ihminen kuin "pubiruusu". Hekin ovat ihmisiä, heilläkin voi olla suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pubiruusu naista vois kyllä panna. Paskanen persreikä tois oman kiihokkeen touhuun.Mutaleikkejä läts läts. Kunnon raivopanot takaapäin että sattuu.
Miksi ihmeessä se pubiruusu haluaisi, että häntä satutetaan? Taas on skenaariossasi vain sinä itse saamapuolella ja kumppania kohtelet kuin esinettä. Siinäpä iniset reiluudesta, mitä se edes sinulle tarkoittaa? Että sinä saat, mitä haluat muista välittämättä?
Näille Inceleille nainen on vain käyttöesine, oman seksuaalisen halun tyydytyksen alusta. Mieluiten ottaisivat jonkun Playboy- pupun, mutta eivät saa. Luulevat , että naisilla on niin kova mulgun- himo, että mikä vaan mies kelpaa. Ap, Opettele edes perusasiat naisen seksuaalisuudesta- suurin osa ei saa orgguja yhdynnässä.
Ei kiinnosta kyllä juurikaan saako nainen orgasmin.Oon tyytyväinen jos itse saan orgasmin
"Ei kiinnosta kyllä juurikaan saako nainen orgasmin.Oon tyytyväinen jos itse saan orgasmin"
Siksipä jäätkin yksin. Tai ainakin sellainen joka suhteeseen kanssasi alkaa on jotenkin mielenterveysongelmainen, enkä usko että elämäsi on kovinkaan onnellista.
Meinaako ap, että Suomessa on paljonkin näitä komeita miljonäärejä, koska niin moni nainen kuitenkin pariutuu ja kemiaa löytyy? Joko minä, tai sitten ap, elän aivan eri todellisuudessa. Tosiasiassa tilanne on se, että ap:n kaltaiset miehet jäävät nuolemaan näppejään koska etsivät joko vääränlaista kumppania tai sitten eivät itse tuo pöytään mitään, mitä edes ne tavistiinat voisivat elämäänsä kaivata. Jos rima on liian korkealla tai seulasta pääsee läpi vaan sellaiset, joiden kanssa ei ole mitään mahdollisuuksia parisuhteeseen, niin ei ihme että jää ilman tulosta. Pariutumisessa on osaltaan kyse siitä, että kumpikin osapuoli saa suhteesta itselleen tärkeimmät asiat sellaisen ihmisen kanssa, jota hän arvostaa ja haluaa lähelleen. Vaikka oma mieheni näyttääkin minun silmiini komealta ja haluttavalta, niin ulkopuolisen silmissä mekin ollaan ihan massaan hukkuva prisma-pariskunta, johon kukaan tuskin kiinnittää huomiota.
Kenen kanssa haluaa deittailla on henkilökohtainen asia eikä reiluudella ole sen kanssa mitään tekemistä.
Tuolla aiemmin joku kirjoitti että oli iso virhe antaa rumalle miehelle mahdollisuus.
Olen itse tehnyt noin kahdesti, enkä tule enää koskaan tekemään sitä virhettä. Ne rumat miehet olivat kaikin tavoin surkeimmat kumppanit mitä minulla on ikinä ollut. Mustasukkaisuutta, kontrollointia, itsesääliä, takertumista jne jne. Jopa seksi heidän kanssaan oli tavanomaista surkeampaa, ei mitään silmäniloa sängyssä.
Oppikaa minun virheistäni: älkää ikinä sekaantuko rumaan ihmiseen.
Panin mielialalääkkeitä popsivaa läski naista oli ihan lahna sängyssä ei enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Panin mielialalääkkeitä popsivaa läski naista oli ihan lahna sängyssä ei enää ikinä.
SSRI lääkkeiden yksi yleisimpiä sivuvaikutuksia on libidon romahtaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon tehnyt saman huomion, että naiset ei tosiaankaan harrasta minkäänlaista hyväntekeväisyyttä.
Jokainen haluaa sen mallilta näyttävän pitkän toimitusjohtajan ja hylkii omantasoisia "ihan kivoja" miehiä.
Miksi parisuhteen pitäisi olla yksipuolista hyväntekeväisyyttä?
Ja miksi ihmeessä kukaan haluaisi olla puolisonsa hyväntekeväisyysprojekti? Ap taitaa olla ainoa.
Nyky Suominaiset on nykyään ihan oudon näkösii kun naama maalattu jollain sontamaalilla ja epämuostuneet perseet. Pitää hakea Aasiasta kaunis perinteinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Nyky Suominaiset on nykyään ihan oudon näkösii kun naama maalattu jollain sontamaalilla ja epämuostuneet perseet. Pitää hakea Aasiasta kaunis perinteinen nainen.
Jotkut noista salinaisista on. Liikunta on viety niin pitkälle, että ovat tukevan näköisiä. Iho kukkii, kun urheillaan liikaa ja syödään paljon ravintolisiä. Tuohon vielä huulitäytteet ja tekorusketus niin hui kauhia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut noista salinaisista on. Liikunta on viety niin pitkälle, että ovat tukevan näköisiä. Iho kukkii, kun urheillaan liikaa ja syödään paljon ravintolisiä. Tuohon vielä huulitäytteet ja tekorusketus niin hui kauhia!
Harva pysyy hoikkana saliharjoittelun myötä. Useimmista tulee pullakoita.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla aiemmin joku kirjoitti että oli iso virhe antaa rumalle miehelle mahdollisuus.
Olen itse tehnyt noin kahdesti, enkä tule enää koskaan tekemään sitä virhettä. Ne rumat miehet olivat kaikin tavoin surkeimmat kumppanit mitä minulla on ikinä ollut. Mustasukkaisuutta, kontrollointia, itsesääliä, takertumista jne jne. Jopa seksi heidän kanssaan oli tavanomaista surkeampaa, ei mitään silmäniloa sängyssä.
Oppikaa minun virheistäni: älkää ikinä sekaantuko rumaan ihmiseen.
"Oppikaa minun virheistäni: älkää ikinä sekaantuko rumaan ihmiseen"
Mä opin tuon läksyn kerrasta. Yritin joskus nuorempana ja naiivina seurustella ruman naisen kanssa. Eihän siitä tullut yhtään mitään, oli ikään kuin hänellä ei ollut minkäänlaista itsetuntoa. Joka toinen päivä hän oli mustasukkainen, joka toinen päivä hän ihmetteli miksen jätä häntä kun "saisit paremmankin". Hän tarvitsi jatkuvaa vakuuttelua siitä että hänen ulkonäkönsä kelpaa minulle, ja jokainen sosiaalinen tilanne jossa oli häntä kauniimpia naisia paikalla (eli käytännössä kaikki tilanteet) vei hänet ihan pois raiteiltaan. Ja kyllä, seksikin oli tylsää ja kaikin puolin surkeaa.
Tuon kokemuksen jälkeen olen aina mennyt suhteisiin ulkonäkö edellä, enkä kadu sitä kyllä tippaakaan.
M35
Vierailija kirjoitti:
Eli mikä tämän koko ketjun tarkoitus nyt sitten oli? Marinaa siitä ettei saa jotain mitä ei edes halua? Oletteko te kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on niin paljon kirjoitusvirheitä, että saisit hävetä. Jäikö peruskoulu kesken? Se aasialainen on varmasti sivistystasoltaan ihan sulle sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on niin paljon kirjoitusvirheitä, että saisit hävetä. Jäikö peruskoulu kesken? Se aasialainen on varmasti sivistystasoltaan ihan sulle sopiva.
Meeppä hoitoon paska lehmä säälittävä kielinatsi.Hanki elämä
Kirjoita lisää, niin saan nauraa! Nyt on tyylikin kuin esikoululaisella :D
Varmasti tympii, jos ei osaa.
Hah! Muita miehiä ei suomalaisissa miehissä juuri olekaan kuin niitä rumia 🤣 Rumia geeneiltään ja habitukseltaan. Oikeasti.
Käykääpä katsomassa ihmisiä jossain Suomen ja Suomi-turistien ulottumatomissa. Missä tahansa. Suomalainen mies on ruma, tyylitön ja huolittelematon. Ja naiset täällä ovat osin kulahtaneet lähes samaan.