Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?
Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.
Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit?
Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina.
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusjuttu tässä on se, että nainen saa itseään tasokkaamman miehen aina hetkeksi seksiin, mutta hän ei pysty tätä pitämään. Tuollaiset kokemukset kuitenkin nostavat naisen rimaa eikä se taviksempi kelpaa.
Mies ei saa itseään tasokkaampaa naista edes hetkeksi. Iso osa naisista on maannut tasokkaamman miehen kanssa.
Vasta kun on opittu hyväksymään se, että tasokasta miestä en saa alkaa se taviksempi kiinnostaa. Siinä vaiheessa saattaa olla jo pari lasta tehtynä eri isille, niille tasokkaille vaikka osa niistä saattaa olla lukutaidottomia afrikkalaisia.
Jos lukutaidoton afrikkalainen edustaa tasokasta miestä, niin en edes uskalla kuvitella, mitä ne tavikset sitten ovat...
Monelle se tuntuu olevan sellainen. Iso mela nääs. Tai ajatus siitä. Ja se, että mustan miehe
Miksi tuon pitäisi kiinnostaa yhtään ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävelepä tuolla kaupoilla, ja katso silmillä minkänäköiset ihmiset kulkee pariskuntina.
Kaikki löytää kyllä puolison halutessaan, omat kriteerit vain pitää olla vastaavat.Koskaan ei nää lihavaa miestä hoikan naisen seurassa, mutta hyvin usein normaalivartaloisen miehen hirmuisen lihavan naisen kanssa. Miehet ovat hyväsydämmisempiä ja vähemmän nirsoja.
Harmi, että sukulaisista ei voi laittaa kuvia. Heti löytyisi kuvia lihavista miehistä hoikkien vaimojen kanssa. Tuskin sukuni on Suomen ainut, jossa läskit jakautuvat näin päin.
Kyllä se on paljon yleisempää juuri nuin päin että mies on se lihava ja nainen hoikempi.
Vierailija kirjoitti:
Jos minä jotain inhoan, niin ruikuttavia miehiä.
Kaikkihan niitä inhoavat. Surullista kyllä, nämä ruikuttavat miehetkin vihaavat itseään.
Miksi jännämieskin menee tavismiehen ohi. Sillä vasta huonot geenit ovatkin.Naisten logiikka taas kusee
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi oman tasonsa koska naisille sanotaan aina että "olet kaunis" eli siis naisia kehutaan kauniiksi vaikka nainen ei oikeasti edes olisi kaunis. Ehkä se on jopa hirvittävää että nykyisin YLIPAINOISET naiset luulee olevansa normaalipainoisia ja kauniita. Naisten maailma on toksinen tuossa asiassa.
Miksi tuo asia kiinnostaa sinua ja miten se muka vaikuttaa elämääsi?
Vierailija kirjoitti:
Hmm mä olen itse ikisinkkumies eli en ole ainakaan toistaiseksi koskaan seurustellut elämäni aikana. En tiedä "huoliiko" kukaan nainen minua parisuhteeseen mutta en mä asiasta jaksa valittaa koska viihdyn ja pärjään sinkkuna myös hyvin.
Itse olen "iskäkroppanen" eli on vähän ylipainoa, toki on mulla leveät hartiat myös. En ole se muotiin panostava mies vaan pukeudun rennosti mutta siististi. Olen koko ikäni tehnyt töitä, en ole akateeminen vaan duunari joka tienaa sen 3500-4000 euroa kuukaudessa bruttona.
Kyllähän minäkin välillä ajattelen että olen jollakin tapaa ruma tai huono mies kun en seurustele mutta en jaksa asiasta valittaa netissä, seurustelen joskus jos seurustelen ja perustaan sitten vaikka perheen myös jos löydän naisen joskus.
Niin ja en mä parisuhteeseen "huoli" naista kuin naista koska en ole niin epätoivoinen.
M34
Sä kuulostat mukavalta mieheltä. Etköhän sä vielä löydä itsellesi sopivan ja kivan naisen :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi jännämieskin menee tavismiehen ohi. Sillä vasta huonot geenit ovatkin.Naisten logiikka taas kusee
Mitä väliä sillä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi oman tasonsa koska naisille sanotaan aina että "olet kaunis" eli siis naisia kehutaan kauniiksi vaikka nainen ei oikeasti edes olisi kaunis. Ehkä se on jopa hirvittävää että nykyisin YLIPAINOISET naiset luulee olevansa normaalipainoisia ja kauniita. Naisten maailma on toksinen tuossa asiassa.
Siten se vaikuttaa että parisuhdemarkkinoilla naiset luulevat itsestään liikoja? Tämä vaikuttaa myös meihin miehiin koska miehet saa naistarjontaa lähinnä vain naisista jotka ovat alhaisempaa tasoa kuin mitä mies itse on.
Vierailija kirjoitti:
Keistä naisista sä taas puhut?
Ei mua ole koskaan kehuttu kauniiksi, ei edes oma äiti, vaikka olen ihan tavallisen nätti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta miten se sinuun vaikuttaa mitä nuo naiset ajattelevat itsestään? Ethän sinä heitä halua, joten mitä väliä sillä on vaikka hekään eivät halua sinua?
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö lopettaa se kehuminen sitten? Ilmeisesti ulkonäön lisäksi monen miehen ongelma naisissa on naisten itsetunto. Kehtaavat pitää itseään ihmisinä, vaikka ovat YLIPAINOISIA. En vaan ymmärrä miksi kukaan mies edes haluaisi rumaa naista paskalla itsetunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siten se vaikuttaa että parisuhdemarkkinoilla naiset luulevat itsestään liikoja? Tämä vaikuttaa myös meihin miehiin koska miehet saa naistarjontaa lähinnä vain naisista jotka ovat alhaisempaa tasoa kuin mitä mies itse on.
Ja te "miehethän" ette vahingossakaan luule itsestänne liikoja? :) Itsepetoksessanne te olette kyllä ihan omaa luokkaanne :D ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet siis itsekkäästi omaa etuasi.
Samalla haukut naisia itsekkäiksi, kun he ajattelevat omaa etuaan.
Selitä, miksi teet noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma kuin siinä että naisille tasa-arvo tarkoittaa vain naisten etujen lisäämistä eikä yksikään nainen ajattele että miehet ja naiset olisi tasa-arvoa. Sama ongelma on myös siinä että yksikään nainen ei lopeta miesten hyväksikäyttöä vaikka ihan jokainen nainen vaatii että miesten on lopetettava naisten hyväksikäyttö
Mitähän etuja naiset tällä kertaa itselleen ajaa? Oikeutta valita itse kumppaninsa tai olla yksin niin halutessaan?
Gold digger jännäjennoja on aina eikä ne ole sen parempia kuin hyväksikäyttävät miehetkään, mutta noi ansat on yleensä aika helppo välttää jo ihan sillä, että hankkii ominaisuudet nimeltään itsetunto ja itsekunnioitus.
En tunne yhtäkään naista, joka EI vaatisi mieheltä elatusta tai suurempaa panostusta talouteen. Enkä yhtäk
Mua ei yhtään yllätänyt, ettet tunne montaakaan naista. Yllättikö muita?
Surullista on että nuppivikanen nainen saa helposti parisuhteen ja perheen mutta nuppivikanen mies tuskin saa parisuhdetta tai perhettä.Reilu maailma...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näissä "kelpaahan rumatkin miehet"-kommenteissa on se vika, että ette tiedä millainen se ruma mies on ollut silloin kun valinta tapahtui.
On voinut rumentua sitten myöhemminkin.
Ehkäpä, mutta kelpaa edelleen vaimolleen, koska on muuten hyvä mies. Sen sijaan rumistunut( lihonut tms) nainen saa mieheltään lähtöpassit ,jos ei ole saamaton mies kyseessä. Saamaton mies valittaa kohtaloaan esim vauvapalstalla, mutta naisen muut hyvät ominaisuudet eivät millään korvaa muuttunutta ulkonäköä.
Nää miehet on niin hyväsydämisiä (😂) että nakkaavat puolison ja lapsetkin pihalle kun tämä on lihonut unohdettuaan itsensä passatessaan yhteisiä lapsia yökaudet. Yövalvominen lihottaa, joten hoikkana on vaikea pysyä jos vastaa yösyötöistä ja muutenkin on yksin niistä yhteisistä sikiöistä huolehtimassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jahas poistettiinko se edellinen aloituksesi?
Jospa katselisit lapsettomia pyöreitä kolmikymppisiä, niillä voi olla suurempaa tarvetta kumppanille ja kiirettä ilmassa jos perheen perustaminen kiinnostaa? Tai vaikkei kiinnostaisikaan, niin yksinäisyys on lyönyt vasten kasvoja, kun kaikilla on jotain.
Ne lapsettomat on halutuimpia kumppaneita, kuvitteletko oikeasti että joku mies haluaa toisen miehen kakaroita suhteeseen? Naurattaa kun äitylit luulevat olevansa kuumaa kamaa. Juuri ja juuri kelpaa venähtänyt reikä yhden yön hupiin. Suhteeseen ei ikinä.
Jaa, minun lähipiirissä YH:t ovat olleet oikein haluttuja miesten keskuudessa. Ottajia ihan jonossa, ja ei kyllä ihme. Fiksuja ja upeita naisia kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö lopettaa se kehuminen sitten? Ilmeisesti ulkonäön lisäksi monen miehen ongelma naisissa on naisten itsetunto. Kehtaavat pitää itseään ihmisinä, vaikka ovat YLIPAINOISIA. En vaan ymmärrä miksi kukaan mies edes haluaisi rumaa naista paskalla itsetunnolla.
Sellaista on helppo hyväksikäyttää. Palkkioksi esim. seksistä riittää kehu
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma kuin siinä että naisille tasa-arvo tarkoittaa vain naisten etujen lisäämistä eikä yksikään nainen ajattele että miehet ja naiset olisi tasa-arvoa. Sama ongelma on myös siinä että yksikään nainen ei lopeta miesten hyväksikäyttöä vaikka ihan jokainen nainen vaatii että miesten on lopetettava naisten hyväksikäyttö
En ole eläessäni käyttänyt ketään hyväkseni. En henkisesti, fyysisesti, sosiaalisesti enkä taloudellisesti.
Instahottistreenibaben elämäntyyli maksaa ja joku on valmis siitä maksamaan saadakseen hänet trofeekseen. Se, että sinulla ei ole samaan varaa, ei tarkoita, että kaikki naiset olisivat tuollaisia. Sinulle ei vaan tavikset kelpaa ja instratrendihottista et voi saada.
I feel u, ei mullakaan ole saumaa Hemsworthiin tai Cavilliin, se on taviksen elämää.
Ei kaikkien asioiden tarvitse olla tasa-arvoisia. Miehillä ja naisilla on erilaiset fyysiset ominaisuudet ja myös luonnostaan erilaiset kiinnostuksen kohteet. Lisäksi tiedämme, että miesten kognitiivisten kykyjen jakauman keskihajonta on suurempi kuin naisilla. Näistä syistä suurin osa vankilassa olevista ihmisistä on miehiä. Maailman sata parasta shakin pelaajaa ovat kaikki miehiä ja lähes kaikki varansa itse tehneet miljardöörit ovat niinikään miehiä. Miehet ovat yliedustettuina jakauman molemmilla laidoilla.
Miesten ja naisten kannattaa hyödyntää toistensa vahvuuksia ja toimia joukkueena. Turha siinä laskea, kuka teki viimeksi ja mitä.