Miksi naisille käsite reiluudesta deittimarkinoilla on niin vaikea?
Pakko saada se komea lihaksikas miljonääri koska muutenhan sitä "kemiaa" ei vaan löydy.
Mutta, mitä sitten niillä omilla spekseillä tuodaan pöytään? Onko se reilua että lihavalla 30v+ yhoolla on tuollaiset kriteerit?
Miksei naiset voi tyytyä vähempään? Vaikkapa sellaiseen mieheen joka on siinä top 50% rajalla jos itsekin ollaan tavistiina.
Kommentit (685)
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi oman tasonsa koska naisille sanotaan aina että "olet kaunis" eli siis naisia kehutaan kauniiksi vaikka nainen ei oikeasti edes olisi kaunis. Ehkä se on jopa hirvittävää että nykyisin YLIPAINOISET naiset luulee olevansa normaalipainoisia ja kauniita. Naisten maailma on toksinen tuossa asiassa.
Taso sitä, taso tätä..
Olen ylipainoinen nainen, en pidä itseäni ollenkaan kauniina, en näe itsessäni mitään hyvää ja silti onnistuin tutustumaan alkuvuodesta ihanaan mieheen. Hänen mielestään olen kaunis, hän itse on ihan tavismies iskävartalolla. Mutta arvaa mikä meidät sai kiinnostumaan toisistamme ensin? Persoonat, olemme molemmat herkkiä, pohdiskelevia, rauhallisia. Juttelimme monta viikkoa pelkästään viesteillä ilman, että näimme toistemme kasvokuvaa ensin.
Mutta turhaahan tällaista on palstajankkaajalle selittää.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi oman tasonsa koska naisille sanotaan aina että "olet kaunis" eli siis naisia kehutaan kauniiksi vaikka nainen ei oikeasti edes olisi kaunis. Ehkä se on jopa hirvittävää että nykyisin YLIPAINOISET naiset luulee olevansa normaalipainoisia ja kauniita. Naisten maailma on toksinen tuossa asiassa.
Minua kehutaan kauniiksi, olen vähän pyöreä ja silti minulla on hyvinhyvin paljon vientiä :D
Vaikka pitäisit minua rumana on silti ottajia hyvin paljon ;) tämä pätee myös muihiin naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluavat naiselta resursseja: Lupausta hyvästä lisääntymisterveydestä ja terveistä jälkeläisistä. Eli suomeksi hyvää ulkonäköä. Muu on sekundaarista. Miehet ei sössötä kemiasta.
Naiset haluavat mieheltä resursseja: Lupausta hyvästä lisääntymisterveydestä ja terveydestä. Eli suomeksi hyvää ulkonäköä. Lisäksi vaaditaan ja voi jopa jossain kohtaa kompensoida edellistä: Lupausta kyvystä huolehtia naisesta tämän ollessa äitinä sekä lapsista. Eli resursseja kuten raha, valta, asema, fyysisesti tiukassa paikassa pärjäävän olemus. Tämä kuvio sotketaan selittämällä, että jokin ihmeellinen kemia on kaikkein tärkeintä ja se voi syttyä ihan keiden välille tahansa. Tämä sössötys hämää miehiä ja ne menevät sekaisin ja ovat pihalla, kun naiset eivät toimikaan niinkuin sanovat.
Kaikkein tärkeimmät ominaisuudet miehessä ovat kuitenkin, että hän arvostaa naista, on rakastava ja vastuuntuntoinen.
Ilman näitä ominaisuuksia nainen jää yksin jälkikasvun kanssa. Evoluution kannalta nämä ovat olleet kaikkein tärkeimmät piirteet.
Eli juurikin se kemia. Se, että pariskunta pitää toisistaan ja jälkikasvustaan huolen.
Reiluus ei ole sellainen konsepti joka olisi millään tavalla relevantti deittimarkkinoilla. Meillä jokaisella on vain yksi tehtävä deittimarkkinoilla: löytää meille itsellemme paras ja optimaalisin kumppani, ja sitouttaa hänet suhteeseen kanssamme.
Se että MITEN tuon teet, on loppujen lopuksi aika yhdentekevää, kunhan et riko Suomen lakia. Se että oletko "reilu" vai et, on täysin merkityksetöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilusti yli puolet naisista on alle keskiarvon, jotka jää yksin.
Nyt meni keskiarvon määritelmä kiinnostavalla tavalla uusiksi :D
Tilastoillakaan ei taida olla merkitystä, kun täällä Vauvalla muovataan todellisuutta!
No se tarkoittaa sitä että 90% naisista on rumia/lihavia/tyhmiä.
JA semmoisen sitten haluaisit. Miksi ihmeessä, kun on ihan ok olla homo.
Ei parisuhdemarkkinoilla ole kyse mistään reiluudesta. Vai onko olemassa joku laji missä naaraat lisääntyy reiluuden nimissä huonojen yksilöiden kanssa? Ihmiset on tässä lähimpänä, koska tavismiehet ja jopa huonotkin yksilöt kuitenkin pariutuvat.
Vierailija kirjoitti:
No itse en en ole ruma, mutta en mikään mallikaunotar. Ja lisäksi olen matalasti koulutettu ja käytän vauvapalstaa.
Mies taas on komea, hauska, älykäs, koulutettu, hyvätuloinen ja jumaloi minua. Oisko pitänyt tyytyä vähempään?
Tulet vielä petetyksi, koska valkkasit supermiehen vaikka olet tavistyllerö. Karma kostaa.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilusti yli puolet naisista on alle keskiarvon, jotka jää yksin.
Nyt meni keskiarvon määritelmä kiinnostavalla tavalla uusiksi :D
Tilastoillakaan ei taida olla merkitystä, kun täällä Vauvalla muovataan todellisuutta!
No se tarkoittaa sitä että 90% naisista on rumia/lihavia/tyhmiä.
JA semmoisen sitten haluaisit. Miksi ihmeessä, kun on ihan ok olla homo.
Jos 90% naisista on rumia niin sit 99,9% miehistä myös. Naiset panostaa ulkonäköön enemmän kuin miehet. On helpompaa löytää kauniita naisia kuin komeita miehiä.
Terveisin biseksuaali.
"No se tarkoittaa sitä että 90% naisista on rumia/lihavia/tyhmiä."
########
Ap ei tule saamaan edes sitä rumaa/lihavaa/tyhmää sitten, koska tuo kommentti todistaa että hän itse on alinta kastia jota kukaan ei huoli. Oma käsi on sopiva kumppani ap:lle.
Vierailija kirjoitti:
Et siis pidä ihmisistä, jotka arvostavat itseään ja joilla on hyvä itsetunto. Oletko kateellinen heille kenties?
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhdemarkkinoilla ole kyse mistään reiluudesta. Vai onko olemassa joku laji missä naaraat lisääntyy reiluuden nimissä huonojen yksilöiden kanssa? Ihmiset on tässä lähimpänä, koska tavismiehet ja jopa huonotkin yksilöt kuitenkin pariutuvat.
Jos parisuhdemarkkinoilla ei ole kyse reiluudesta, niin mitäs te läskit rumat typerät ja kevytkenkäiset yhden tähden muijat sitten nussitte jotain menestysmiehiä? Sehän on silkkaa hyväntekeväisyyttä että te saatte yhtään mitään.
M43
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No itse en en ole ruma, mutta en mikään mallikaunotar. Ja lisäksi olen matalasti koulutettu ja käytän vauvapalstaa.
Mies taas on komea, hauska, älykäs, koulutettu, hyvätuloinen ja jumaloi minua. Oisko pitänyt tyytyä vähempään?
Tulet vielä petetyksi, koska valkkasit supermiehen vaikka olet tavistyllerö. Karma kostaa.
M43
En ole hän mutta samaistun, hyvä ja oikea valinta! Yli 10 vuotta komean hyväkroppaisen insinöörimiehen kanssa enkä ikinä vaihda. Ihan paras.
Älkää naiset tyytykö huonoon. Maailma on valintoja täynnä.
Aikaisempi mies oli keskiverto ja luonne oli kans aivan hirveä. Onneksi lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Onko tuo jokin palstajankkaajien kirjoittamaton sääntö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et siis pidä ihmisistä, jotka arvostavat itseään ja joilla on hyvä itsetunto. Oletko kateellinen heille kenties?
Pikemminkin vihaa heitä koska heitä ei voi painaa alaspäin ja sitä kautta tuntea olevansa jotain suurta ja mahtavaa. Haluaa kai huonolla itsetunnolla varustetun instahottiksen jota voi sitten kohdella miten huvittaa. Mutta kun ne instahottikset ei ole niin fiksuja että näkisivät millainen kultakimpale ap on ja sehän tuolla pikku incelillä on saanut oravan muuntajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Miksi jonkun onnellinen parisuhde suututtaa sinua?
Jos tavistaavetti valitsee supernaisen, niin kostaako karma silloinkin tavistarmolle ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Nainen luulee hyötyvänsä mutta häviää vaan. Narsistinaisella on paskainen palkka, eli sp tauti, "valoisa" tulevaisuus yksinhuoltajana, maine kylänpyöränä tms.
Paljon parempi olisi jos hän valitsisi tasoisensa miehen, mutta ette sitä vaan millään usko.
Ap
Sinä se olet täällä se, joka hekumoi naisen hyväksikäytöllä ja sitten jättämisellä. Ei ne komeat. Eli sinä olet se jota ei kannata ottaa. Kyllä ne komeatkin haluavat elämänkumppanin eivätkä pelkkää reikää. Sinä olet se poikkeus jota kiinnostaa vain reikä ja ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos parisuhdemarkkinoilla ei ole kyse reiluudesta, niin mitäs te läskit rumat typerät ja kevytkenkäiset yhden tähden muijat sitten nussitte jotain menestysmiehiä? Sehän on silkkaa hyväntekeväisyyttä että te saatte yhtään mitään.
M43
Siis miksi panna jotain mikä ei saa edes kiihottumaan? Useampi mies on ehdoton nono eikä paikat kostu.
Joskus löytyy miehiä jotka kelpaavat, harvemmin kylläkin. Seksi on muutenkin sellainen ettei sitä joka kuukausi edes ajattele.
Mielummin hetken hupi sillointällöin ja sit elämä vaikka yksin. Miksi ottaa joku mato sohvalle vain valittamaan ja sotkemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M43
Onko tuo jokin palstajankkaajien kirjoittamaton sääntö?
Katkeran palstaincelin märkä uni jolla se lohduttaa itseään kun onanoi itsensä uneen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat sellasia nirso lehmiä jotka saa elämässä kaiken valmiiseen pöytään että ei paljoa kiinnosta mikään naisiin liittyvä enään. Titanicin uppoamisessa heittäsin naiset mereen pelastuslautalta.
Siksipä naista et saakaan. 😂
Minun mieheni juoksisi palavaan taloon vuokseni, ja antaisi paikkansa siinä titanicin pelastusveneessäkin. Rakastan häntä kovin. Ihanin mies maan päällä. Tasoa 10+!
Näiden ulimiesten mielestä kaikki mikä ei mene miehen tahdon ja halujen mukaan on epäreilua.