Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En voi pyytää tupakoivia omaisia kylään!

Vierailija
14.10.2024 |

Haju mikä kulkeutuu heidän mukana asuntooni on liian paha. Pitää siivota ja pyykätä sen jälkeen monta päivää, jos nuo käyvät kylässä. 

Ettekö te polttajat oikeasti tajua, että haisette kauhealta? 

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tupakanhajun vihaajat sitten haista, mille esim. koirien ja kissojen omistajat haisevat? Yhhyh! 

Jos tapaan ihmisen, joka haisee pahalta niin se ei TARTU minuun, ihooni, hiuksiin, vaatteisiin, laukkuihin, lompakkoihin, kännykän kuoriin jne jne. 

Siis sillä tavalla, että joudun pesemään itseni ja vaatteeni moneen kertaan. Ja heittämään kännykän kuoret jne roskiin, koska ne haisevat.

Mutta jos tapaan tupakoijan, se s sa-atanan lemu ja löyhkä tarttuu! Sehän se ongelma on. Nimenomaan se hajun tarttuminen. 

Onneksi mulla ei ole tuollaisia kavereita. Suurin osa kavereistani ei polta mutta silti he kutsuvat kyläilemään, hakevat autoilemaan ym.

Ja kärsivät aina sen s

Jos kärsisivät eivät pyytäisi kyläilemään tai autoonsa. Onko niin mahdotonta käsittää että kaikki eivät ole sun kaltaisiasi nihilistejä.

Vierailija
22/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin astmaatikkona en todellakaan arvosta röökaajia. Astmakohtauksen olen saanut useammankin kerran niiden takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettekö te tupakanhajun vihaajat sitten haista, mille esim. koirien ja kissojen omistajat haisevat? Yhhyh! 

Jos tapaan ihmisen, joka haisee pahalta niin se ei TARTU minuun, ihooni, hiuksiin, vaatteisiin, laukkuihin, lompakkoihin, kännykän kuoriin jne jne. 

Siis sillä tavalla, että joudun pesemään itseni ja vaatteeni moneen kertaan. Ja heittämään kännykän kuoret jne roskiin, koska ne haisevat.

Mutta jos tapaan tupakoijan, se s sa-atanan lemu ja löyhkä tarttuu! Sehän se ongelma on. Nimenomaan se hajun tarttuminen. 

Onneksi mulla ei ole tuollaisia kavereita. Suurin osa kavereistani ei polta mutta silti he kutsuvat kyläilemään, hakevat autoilemaan ym.

Ja kärsivät aina sen s

Sinä et määrää mitä muut saavat tehdä, keskity sinä vaan omaan pieneen elämääsi.

Vierailija
24/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten pyydä kylään. Mitä täällä vingut? Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, polttaako joku vai ei. En ole samassa huoneessa, jos joku sisällä tupakoi, mutta ihan sama muuten. Hajusteyliherkkyys on keksitty ongelma. Suomessa ei edes ole mitään hajuja missään.

Vierailija
25/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoijat eit taida ymmärtää, että ihmiset eivät niinkään yleensä inhoa juuri poltattavan tupakan hajua. Vaan sitä pinttynyttö tupakan katkua, jolle tupakoijat aina haisevat. Myös hengitys haisee karsealta. 

Vierailija
26/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin astmaatikkona en todellakaan arvosta röökaajia. Astmakohtauksen olen saanut useammankin kerran niiden takia. 

Just joo. Minulla on ollut astma 8-vuotiaasta, eikä tule oireita muusta kuin savusta. Miten tupakoineen ihmisen mukana säilyisi savu pidempään kuin muutaman minuutin? Tupakka itsessään on mieto tuoksi verrattuna vaikkapa parfyymeihin.

Vierailija
27/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAATANAN IDIOOTIT, JOKAINEN SAA POLTTAA JOS HALUAA, TE ETTE SITÄ MÄÄRÄÄ. PISTE.

Vierailija
28/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten pyydä kylään. Mitä täällä vingut? Minua ei voisi vähempää kiinnostaa, polttaako joku vai ei. En ole samassa huoneessa, jos joku sisällä tupakoi, mutta ihan sama muuten. Hajusteyliherkkyys on keksitty ongelma. Suomessa ei edes ole mitään hajuja missään.

Ei se ole keksitty ongelma. Mutta ihmiset suurentelevat sitä. Jotkut.

Kuten ap. 

Ap on hullu. Turhaan se täällä itkee,jos ei halua omaisia kylään. Ja eilen sen piti mennä heti suihkuun jos vaan näkikin jonkun tupakoivan.

Vierailija
29/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka ei haise, se tuoksuu poltettaessa hyvältä. On naurettavaa väittää, että tupakoijan voi muka haistaa. Ei voi. Tupakka ei aiheuta mitään hajuhaittoja, ei ikinä eikä missään tilanteessa. 

Laadukas piipputupakka todellakin haisee hyvältä, mutta normi rööki paskalta. M50

Vierailija
30/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millaisia tuttavia sulla on, jos sisällä polttaminen on jotenkin normaalia? Luulin, että tuota harrastettiin joskus ysärillä viimeksi. Hyi mitä totaalista w t - menoa.. 

Vierailija
31/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakka ei haise, se tuoksuu poltettaessa hyvältä. On naurettavaa väittää, että tupakoijan voi muka haistaa. Ei voi. Tupakka ei aiheuta mitään hajuhaittoja, ei ikinä eikä missään tilanteessa. 

Laadukas piipputupakka todellakin haisee hyvältä, mutta normi rööki paskalta. M50

Piipputupakka voi haista hetken aikaa hyvältä, kun piippu käryää. Mutta Piipputupakkaa polttava ihminen haisee itse ihan p*pskalta, kun tupakan haju tarttuu ja pinttyy ihmiseen. 

Vierailija
32/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja me saadaan myös kertoa, kuinka pskalta te röökaajat haisette. 

Vierailija
33/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piipputupakka voi haista hetken aikaa hyvältä, kun piippu käryää. Mutta Piipputupakkaa polttava ihminen haisee itse ihan p*pskalta, kun tupakan haju tarttuu ja pinttyy ihmiseen. 

Paska on korviesi välissä.

Vierailija
34/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣

Vierailija
35/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisenä tupakoijana olisin aikoinani kaivannut rehellisyyttä tuon hajun suhteen. Siis ystäviltä kahden kesken, asiallisesti mutta jämäkästi. 

En itse todellakaan voinut kuvitella sen tupakan hajun määrää, koska en haistanut itseäni. Herättely olisi ehkä saanut minut lopettamaan jo aiemmin. 

Vierailija
36/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤣 johan on ongelma.

Vierailija
37/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sukulaisia, jotka polttavat sätkiä sisällä ja autossa. Ketjussa. Koko talo ja auto ovat hajun vuoksi piloilla. Tekemissä ei voi olla, koska nuo sukulaiset haisevat. Haju on oikeasti sanoinkuvaamaton. Ja tarttuu ihan kaikkeen. 

Vierailija
38/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja me saadaan myös kertoa, kuinka pskalta te röökaajat haisette. 

Haluan nähdä kun sanot sen kaksimetriselle korstolle :D -eri

Vierailija
39/68 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta jos lopettaa tupakoinnin, niin voi ymmärtää miksi siis löyhkästä valitetaan. Itse ei Haista sitä. 

Vierailija
40/68 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut tupakoinnin ja haistan tupakan hieman paremmin kuin aikaisemmin. Haju on itsessään aika hyvä, tai vähintäänkin neutraali, ei mikään ongelma. Ei se millekään mädälle tai tuoreelle lehmänpaskalle haise, jotka löyhkäävät oikeasti kuvottavasti.