Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuoden ikäiselle pikkutytölle tehtiin huumetesti - Sitten häntä vietiin päivystykseen

Vierailija
14.10.2024 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39005be2-8012-4263-a108-07e07a79717e

"- Emme kyllä koskaan mihinkään pöydille jätetä mitään lääkkeitä, mutta pöydältä sen on pakko olla se saanut, äiti pohti.

Oikeuden mukaan lääkkeitä oli säilytetty huolimattomasti hetkellisesti, ei jatkuvasti.

Isä oli käyttänyt kannabista ja amfetamiinia. Hänelle tuomittiin huumausaineen käyttörikoksesta 20 päiväsakkoa, joista maksettavaa tuli 120 euroa."

Ei jumalauta taas. Molempien päiväsakot muuten 6e/pv eli minimituilla eläjiä. Päihdehelvetissä kasvaa tuokin lapsi (mutta sattuuhan sitä, pikku sakot ja soo soo, säilytäthän ne pillerisi jatkossa paremmin.)

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on. Viimeiseen asti annetaan perseileville narkkarivanhemmille mahdollisuus 

Vierailija
2/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, että tällaisista uutisoidaan, kun ikinä ei sitten kuitenkaan kerrota saako lapsi jäädä noiden vanhempien luokse vai mikä hänen kohtalonsa on. Asia jää mieleen harmittamaan ja vaivaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siinä vaiheessa mekin jo ajateltiin, että lapsi ei ole ihan normaali. Hän ei reagoinut tilanteessa mitenkään, ei edes silloin, kun oli äitinsä kanssa poliisin auton perätilassa ja äiti huusi todella kovaa."

Jaahas. Miksi äiti on laitettu poliisiautoon ja mikä syy on huutaa kovaa? Kuulostaa hyvin ongelmaiselta perheeltä. Molemmat vanhemmat narkkaa. 

Vierailija
4/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää, että tällaisista uutisoidaan, kun ikinä ei sitten kuitenkaan kerrota saako lapsi jäädä noiden vanhempien luokse vai mikä hänen kohtalonsa on. Asia jää mieleen harmittamaan ja vaivaamaan.

No todellakin saa jäädä vanhemmilleen. Ei ole edes niitä sijoituspaikkoja noin pienille, siinä osasyy

-eri

Vierailija
5/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko itse olleet koskaan alkoholin vaikutuksen alaisena, kun lapsenne on teidän vastuulla. Vttu mitä tekopyhyyttä taas. Ilmeisesti ootte kaikki hellareita tai lestadiolaisia...

Vierailija
6/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssan takia viety päivystykseen ja pari päivää myöhemmin sosiaalivirkailija ja poliisi saapuvat paikalle. Joten ovatko päivystyksessä tehneet lastensuojeluilmoituksen?

Vierailija
7/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootteko itse olleet koskaan alkoholin vaikutuksen alaisena, kun lapsenne on teidän vastuulla. Vttu mitä tekopyhyyttä taas. Ilmeisesti ootte kaikki hellareita tai lestadiolaisia...

Trolloloo

Vierailija
8/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en todellakaan ole. Enkä ole minkään sortin uskovainen. 

Kuulostat 15-vuotiaalta. Älä tee lapsia. 

Vierailija
9/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

6€/pvä sakko voi olla esimerkiksi opiskelijoilla tai matalapalkkaisessa (osa-aika)duunissa. Paljonko AP sun tulot ovat?

Vierailija
10/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on elämä ja pipo, joka ei kiristä. Ja lapseni on jo aikuinen, eikä kyllä traumatisoitunut siitä, että vanhemmat juovat silloin tällöin ruokajuomana viiniä tai laivalla yhden drinkin. Alkoholin vaikutuksen alaisena oleminen ei ole sama asia kuin olla kännissä.

Vierailija
11/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla on elämä ja pipo, joka ei kiristä. Ja lapseni on jo aikuinen, eikä kyllä traumatisoitunut siitä, että vanhemmat juovat silloin tällöin ruokajuomana viiniä tai laivalla yhden drinkin. Alkoholin vaikutuksen alaisena oleminen ei ole sama asia kuin olla kännissä.

Miksi siis provosit ja annoit ymmärtää ihan muuta aiemmassa kommentissasi?

Vierailija
12/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todellakin saa jäädä vanhemmilleen. Ei ole edes niitä sijoituspaikkoja noin pienille, siinä osasyy

-eri

Lisäksi mehän ei tiedetä, että mihin lääkkeet oli äidille määrätty ja miksi. Eipä se lääkekuuri äitiinkään voi olla vaikuttamatta, kun on huumausaineeksi luokiteltu aineosa mukana. Eli ilmeisesti näiden tekopyhien mielestä kaikki lapset, joiden vanhemmat joutuvat käyttämään huumaavia aineosasia, pitäisi ottaa huostaan ainakin tilapäisesti. Sepä se vasta kalliiksi tulisi.

Vierailija
13/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6€/pvä sakko voi olla esimerkiksi opiskelijoilla tai matalapalkkaisessa (osa-aika)duunissa. Paljonko AP sun tulot ovat?

Joo, nuo kolmekymppiset nistit varmasti opiskelevat tai tekevät töitä, haloo nyt

-eri

Vierailija
14/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kaikilla on oikeus lisääntyä, se on ihmisoikeus. Koita kestää ja tee vaikka itse paremmat lapset, jos on tylsää. En usko että onnistut saamaan edes naista, joka siihen kanssasi suostuisi. Eli tavallaan nämä tyypit ovat menestyneempiä kuin sinä, ja täällä sinä kiukuttelet siitä, kuinka he tekevät hommansa väärin

Vierailija
15/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Lisäksi mehän ei tiedetä, että mihin lääkkeet oli äidille määrätty ja miksi. Eipä se lääkekuuri äitiinkään voi olla vaikuttamatta, kun on huumausaineeksi luokiteltu aineosa mukana. Eli ilmeisesti näiden tekopyhien mielestä kaikki lapset, joiden vanhemmat joutuvat käyttämään huumaavia aineosasia, pitäisi ottaa huostaan ainakin tilapäisesti. Sepä se vasta kalliiksi tulisi.

Tässäkin jutussa näppärästi laitetaan kaikki molempien vanhemman syyksi, vaikka huumeidenkäyttäjä oli jutun mukaan mies. Näin sitä siittäjiä coddlataan suomessa. Olisiko kotona edes ollut päihteitä, jos naisella olisi turvallisesti mahdollisuus suojella lapsiaan lain coddlaamilta rikollisilta siittäjiltä.

Vierailija
16/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis provosit ja annoit ymmärtää ihan muuta aiemmassa kommentissasi?

En mä provosoi, enkä anna ymmärtää muuta. Jos et itse ymmärrä suomea, ei se muiden vika ole. Ärsyttää vaan, kun ihmiset kuvittelevat tietävänsä, miten asiat ovat.  Yleensä on helppo unohtaa, ettei itsekään ole täydellinen, vaikka sitä esittää, siitä viittaus hellareihin ja lessuihin, noissa piireissä enemmän sääntö kuin poikkeus...

Vierailija
17/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nuo saa 30 000 synnytetytstä lapsesta.

Vierailija
18/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, nuo kolmekymppiset nistit varmasti opiskelevat tai tekevät töitä, haloo nyt

-eri

No on se hyvä, että sä tiedät kaikkien tekemiset ja tekemättä jättämiset. Tiedätköhän edes itse, mitä olet tehnyt ja jättänyt tekemättä... Oikeasti kannattaa pitää huoli omista asioistaan...

Vierailija
19/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Kaikilla on oikeus lisääntyä, se on ihmisoikeus. Koita kestää ja tee vaikka itse paremmat lapset, jos on tylsää. En usko että onnistut saamaan edes naista, joka siihen kanssasi suostuisi. Eli tavallaan nämä tyypit ovat menestyneempiä kuin sinä, ja täällä sinä kiukuttelet siitä, kuinka he tekevät hommansa väärin

Haloo nyt. Vanhemmat eivät ole toimittaneet lasta hoitoon vaikka tämä on ollut sekava, veltto ja reagoinut hitaasti. Kuka tahansa voi hoitaa vanhemmuuden paremmin kuin nuo.

Vierailija
20/116 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plus että tällainen kertomattomuus vaikuttaa vahvasti yhteiskuntaa muuttaen sitä, eikä hyvään suuntaan