Miksi olette sinkkuja?
Eikö olisi parempi seurustella ja asua jonkun kanssa yhdessä?
Kommentit (159)
Ei hermot kestäisi ketään toista ihmistä pidempää aikaa.
Tullut harvinaisen selväksi, että olen tutustumatta paska. Eli jokainen vastaan tullut on automaattisesti tullut siihen tulokseen, ettei minuun edes kannata tutustua. Ei edes sen vertaa, että tietäisivät, millainen ihminen olen. Useimmiten pelkkä olemassa oloni riittää tuohon "diagnoosiin".
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus on vakioasteus, josta en halua poiketa. Itseäni ihmetyttää pikemminkin, miksi joku ei olisi sinkku.
Hahaa, se on todella mullakin vakioasetus, ollut 32 vuotta 😂 Sinänsä olisi kiva joskus kokeilla jotain muuta. Mut ei tässä iässä enää varsinaisesti "kokeilla". Vai kuinka moni mies haluaa ilmoittautua kokeilupoikaystäväksi ikisinkulle? Veikkaan että ei hirmu moni. 🤔😅
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus on vakioasteus, josta en halua poiketa. Itseäni ihmetyttää pikemminkin, miksi joku ei olisi sinkku.
Hahaa, se on todella mullakin vakioasetus, ollut 32 vuotta 😂 Sinänsä olisi kiva joskus kokeilla jotain muuta. Mut ei tässä iässä enää varsinaisesti "kokeilla". Vai kuinka moni mies haluaa ilmoittautua kokeilupoikaystäväksi ikisinkulle? Veikkaan että ei hirmu moni. 🤔😅
N32
Minä voisin ihan mielelläni kun olen sinun miespuolinen vastine, kaksi vuotta nuorempi kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Minä voisin ihan mielelläni kun olen sinun miespuolinen vastine, kaksi vuotta nuorempi kylläkin.
Tänks. Heh, kaksi ikisinkkua ymmärtää varmasti monella tasolla toisiaan paremmin. Esim se että saattaa yhtäkkiä tarvita enemmän omaa aikaa jne. siihen ku on tähän ikään mennessä jo tottunut :D
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N32
Tänks. Heh, kaksi ikisinkkua ymmärtää varmasti monella tasolla toisiaan paremmin. Esim se että saattaa yhtäkkiä tarvita enemmän omaa aikaa jne. siihen ku on tähän ikään mennessä jo tottunut :D
N32
No tuokin pätee minuun.
Kyllä sitä välillä tykkää jutella muutaman ystävän kanssa tai jos onnistuu baarissa jotain juttuseuraa saamaan niin mukavaahan se on, mutta en minä sitä ylettömiä jaksa. Ihan vastaava, jos töissä on ollut hyvin kiireistä ja enemmän puhuttu kuin tehty niin ei sitä kotona yleensä jaksa kuin rentoutua.
Pitäisin eniten järjestelystä oma asunnot, mutta nähdään kun kumpikin haluaa missä nyt sitten onkaan.
"No tuokin pätee minuun.
Kyllä sitä välillä tykkää jutella muutaman ystävän kanssa tai jos onnistuu baarissa jotain juttuseuraa saamaan niin mukavaahan se on, mutta en minä sitä ylettömiä jaksa. Ihan vastaava, jos töissä on ollut hyvin kiireistä ja enemmän puhuttu kuin tehty niin ei sitä kotona yleensä jaksa kuin rentoutua.
Pitäisin eniten järjestelystä oma asunnot, mutta nähdään kun kumpikin haluaa missä nyt sitten onkaan."
Damn, mies, missä sä oot ollut mun koko elämän?! :D Oma asunto -järjestely kuulostaa niin mun suusta tulleelta että ei tosikaan, heh. Harmi ettet kuulu mun tuttavapiiriin... ;D
N32
Vierailija kirjoitti:
"No tuokin pätee minuun.
Pitäisin eniten järjestelystä oma asunnot, mutta nähdään kun kumpikin haluaa missä nyt sitten onkaan."
Damn, mies, missä sä oot ollut mun koko elämän?! :D Oma asunto -järjestely kuulostaa niin mun suusta tulleelta että ei tosikaan, heh. Harmi ettet kuulu mun tuttavapiiriin... ;D
N32
Lahessa, niin kuin paikallinen natiivi sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No tuokin pätee minuun.
N32
Noniin, et siis kovin kaukana edes! En silti oo koskaan siellä käynyt, joten tuskin tullaan vahingossa törmäämään. Sad, but true.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No tuokin pätee minuun.
N32
Noniin, et siis kovin kaukana edes! En silti oo koskaan siellä käynyt, joten tu
Haluamatta nyt kuulostaa mitenkään epätoivoiselta, olisi kyllä ihan mukava jutella muuten vaan. Eikä sitä tarvitse välttämättä omaa nimeäkään käyttää jos esim. Telegram tai Signal tms. löytyy
"Haluamatta nyt kuulostaa mitenkään epätoivoiselta, olisi kyllä ihan mukava jutella muuten vaan. Eikä sitä tarvitse välttämättä omaa nimeäkään käyttää jos esim. Telegram tai Signal tms. löytyy"
Ei mulla oo noita nykyajan härpäkkeitä. Ei Tindereitä eikä paljon muitakaan. Ja vaikka olisikin, niin en mä tiedä miten löytäisin sut. Miksei tätä vauvasaittia oo tehty niin että tää ois yhdistetty johonkin vauva.fi/treffit -sivustolle? :D
N32
Minulla on krooninen erektiohäiriö. Se häviää, kun on luottamusta. Mutta suhteen alussa luottamusta ei ole, ja sen takia ei sitten ole myöskään suhteita. Tässäpä minun elämäni tragedia.
Koska en ole kelvannut kenellekään, eivät näe fyysisen rajoitteen ohitse, älyllisessä puolessa ei ole mitään vikaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdyn paremmin sinkkuna ja oman kodin rauhassa kuin parisuhteessa
Mulla sama fiilis.
Viimeisin suhde päättyi kymmenen vuotta sitten. Koin henkistä ja fyysistä väkivaltaa, josta ylipääsemiseen meni useampi vuosi. Ei ole mitään kiinnostusta parisuhteeseen. Ajatuskin puistattaa.
Viihdyn sinkkuna ja nautin omasta rauhasta ja omasta tilasta, ja tästä vapaudesta, kun kaikki vapaa-aika on täysin omaa aikaa.
Jos joskus vielä päädyn parisuhteeseen, niin ehdottomasti kumpikin pitää oman kotinsa. Itselläni on mukava pieni asunto hyvällä sijainnilla, niin ei ole mitään aikomusta lähteä tästä pois, enkä myöskään huoli ketään tähän.
Just sama tilanne! Tosin olen vasta aloittamassa sitä henkisestä väkivallasta ylipääsemisen prosessia. En kuitenkaan laske kotiini paljoa ketään muutenkaan, tämä on minun alueeni ja minä määrään täällä. Jos pyykit on useamman päivän olleet laittamatta kaappiin, niin sitten on. Jos taas en juuri sillä siunaaman sekunnilla jaksa tyhjentää tiskikonetta kun ohjelma on valmis niin siitä ei kenellekään haittaa aiheudu. Tienaan sen mitä tienaan, en kuuntele marinaa siitä miten pitäisi olla enemmän rahaa. Enkä tasan tee kaikkia kotitöitä enää Jos parisuhteeseen menen. En myöskään kuuntele kitinää siitä kun on sotkuista. Jos jonkun kanssa vielä menen yksiin, pidän huolen siitä että saan oman tilan jossa saa näyttää siltä miltä näyttää. Ja kaikki jaetaan kustannuksia myöten. Pidän myös oman, boheemin ja shokeeraavankin tyylini ja siihen ei ole kellään mitään sanomista. Exä kitisi ettei kehtaa kulkea kanssani julkisella paikalla, mutta olen saanut valtavasti kehuja tyylistäni.
Ei kiinnosta enää vakavasti seurustella, on vapaampaa yksin, saa olla ja mennä miten tahtoo.
Olen mielenterveysongelmainen ja persoonallisuushäiriöinen ja kiidyn nollasta sataan jos joku asia menee väärin tai joku tollo töhöilee mun edessä.
Olen oikea unelmapuoliso näillä ominaisuuksilla.
M45
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ollaan synnytty maahan jossa nainen voi päättää elää yksin, jos niin haluaa. Itsellä ei ole koskaan ollut mitään viettiä perustaa perhettä eikä huolia ketään saman katon alle. Parisuhteita on ollut. Mutta on ollut hermoja kiristävää, kun olen joutunut omassa kodissani käskemään toista siivoamaan jälkensä. Esimerkiksi ruoan teon jälkeen se rätin käteen ottaminen ei kaikilta onnistu, vaikka ruokaa on pitkin hellaa. Yksikin oli tottunut siihen, että vei äidillensä pyykkinsä pestäväksi. Ja riitaa tuli, kun en suostunut ottamaan tuota pyykkärin roolia. Miehet odottaa ja olettaa naisen ottavan kodinhengettären roolin. Itseäni tuo rooli ei kiinnosta eikä ole luontaista minulle.
Sama. Exä jaksoi kitistä sotkuisuudesta mutta se että olisi itse tehnyt mitään, oli hänelle pöyristyttävä ajatuskin. Eihän sitä millään rankan työpäivän päälle jaksa! Minähän olen nainen, minulta se luonnistuu luonnostaan, hän oletti. Unohti että minäkin käyn ihan yhtä lailla töissä.
En ole kelvannut kenellekään. Siksi.
Syitä on valtavasti ja niiden yhdistelmä on sellainen, jolle ei tästä maailmasta löydy hyväksyjää. On pitkäaikaistyöttömyyttä, huonoa ulkonäköä, köyhyyttä, tyhmyyttä, kokemattomuutta, huonoja luonteenpiirteitä, itseluottamuksen ja -tunnon puutetta ja yksinäisyyteen tyytymistä. Tajusin jo kolmenkymmenen vuoden iässä, että yksin tulen aina olemaan ja ehkä se on ihan hyvä - muutamasta hyvästä ominaisuudestani huolimatta en ole kenellekään se ykkösvaihtoehto ja ihmiset ansaitsevat parempaa kuin minut.
Olen tylsä, liian pitkä ja huononäköinen. En ole baarikärpänen enkä nuuskamuikkunen.