Fazerin 200 gramman suklaalevy maksaa K-Supermarketissa jopa 5,15 €. Ns. Kesko-lisä mukana hinnassa?
Kommentit (43)
oon lopettanu Fazerin suklaat. Muut on ihan yhtä hyviä , Xtra vaikka
Mene töihin niin ei tarvitse ulista.
Vierailija kirjoitti:
oon lopettanu Fazerin suklaat. Muut on ihan yhtä hyviä , Xtra vaikka
Xtra on ihan hirveää paskaa, samoin kaikki Lidlin tuotteet.
K-Supermarketit ovat tuottavuudeltaan maailman huippua. Ja kääntäen kuluttajille hinta laatusuhteeltaan surkeimpia. Toki nyt koronan jälkeen ovat aivan villiintyneet hinnan nostoissa.
Minusta on kivaa että superkauppiaat tienaavat todella hyvin, älkää olko kateellisia vaan iloisia että heillä on nyt mahdollisuus ostaa hieno talo, mökki lapista ja urheiluautokin.
Herkkukauppa. Halpa kauppa. (Hih!)
Suklaa ja kahvi on hyvää vauhtia muuttumassa ylellisyyshyödykkeiksi, joihin on varaa vain harvoin tai kaikkein varakkaimmilla.
Vierailija kirjoitti:
typerää maksaa tajuttomia hintoja oli sitten töissä tai ei. Tuolla kommentilla paljastat vain oman vajaa-älyisyytesi.
Jokaisesta levystä 1€ suoraan ahneen k-kauppiaan taskuun.
0,20 senttiä osakkeen omistajille. 0,02 senttiä kaupan työntekijöille.
Näinhän se menee 👍🏾
Oh-hoh! Kaakaon hinta on kyllä noussut, mutta siltikin. No, kun Orpo-Purran hallitus siirtää suklaat korkeimpaan arvonlisäveroluokkaan, niin niiden hinta tulee nousemaan vielä tästäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
typerää maksaa tajuttomia hintoja oli sitten töissä tai ei. Tuolla kommentilla paljastat vain oman vajaa-älyisyytesi.
Sain pelkästään osinkotuottoja viime vuonna liki 80 000 euroa, palkka- ja vuokratulojen lisäksi. Siinä sulle vajaa-älyisyyttä. Mulle on yksi vi**n maku maksaako suklaalevy vitosen vai kympin jos sellaisen ostan parin kuukauden välein.
Max. pari vuotta sitten sai sekä Lidlistä että Ässästä Fazerin sinisen suklaalevyn normihintaan 2,25 €/kpl.
No jos ton verran fazun suklaatit k-kaupassa niin r-kioskilla levy on varmaan jo kympin kappale.
Vierailija kirjoitti:
Max. pari vuotta sitten sai sekä Lidlistä että Ässästä Fazerin sinisen suklaalevyn normihintaan 2,25 €/kpl.
Se oli silloin, mutta nyt.
Pakkoko sitä suklaata on syödä niin paljon, että pieni hinnannousu ajaa konkurssiin? Kun pitää harvinaisena herkkuna, niin ei silloin ole mulle ainakaan väliä maksaako levy 2 vai 5 euroa.
Sehän se.