Miksi olette sinkkuja?
Eikö olisi parempi seurustella ja asua jonkun kanssa yhdessä?
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Miesmakuni on 25-30-vuotiaat komeat ja supliikit urheilijamiehet. Itse olen yli nelikymppinen sosiaalisesti kömpelö yh-äiti. Muuta kysyttävää?
🙈
Vierailija kirjoitti:
Koska olen kohdannut sen oikean, joka ei halua olla kanssani, joten aika hyvät kemiat saa olla jos jonkun kelpuutan itselleni puolisoksi.
Erikoinen maailmankatsomus sinulla. Mun olisi aika vaikea ajatella noin, että joku ihminen olisi "se oikea" minulle, vaikka se kyseinen ihminen ei edes halua olla kanssani :D
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen ei kannata enää lähteä niistä on vain harmia.
Ja joutuu kaikissa asioissa tekemään kompromisseja se vain on faktaa...
Mä en myöskään jaksa enää "kompromissien" tekemistä. Kun mun kohdalla se on aina mennyt niin, että mä olen se joka joustaa, koska en jaksa kuunnella sitä painostusta ja länkytystä määrääni enempää.
Esimerkiksi exä oli sitä mieltä, että yhteen muuttaessa pidetään hänen huonekalut ja minun huonekaluista luovutaan, mutta minä saisin päättää mitkä huonekasvit pidetään. Tosi kiva "kompromissi".. Onneksi olin fiksu enkä suostunut muuttamaan saman katon alle. Yritti myös puuttua mm. astioideni väreihin ja oli mielessään kaatamassa väliseinää asunnostani! Alkoi myös pitämään kotiani jonain varastona jonne raahasi turhaa tavaraa. Saunan lauteille oli tuonut puupölkyn, josta saisi kuulemma tehtyä valaisimen! Voi luoja! Onneksi on ex! Tuon suhteen jälkeen päätin, että nyt saa parisuhteet riittää. Olen jo kymmenen vuotta nauttinut vapaudestani.
Vierailija kirjoitti:
Olen luonteeltani sen verran "diktaattori", että haluan päättää ja tehdä kaikki asiat oman mieleni mukaan. Siinä ei ole sijaa kumppanille!
🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus on hyvä ehkäisykeino.
Vasektomia on aika lailla pomminvarma ehkäisykeino raskauksien suhteen eikä edellytä aktiivista seksin välttelyä.
Siihen on ikäviä rajoituksia millä ehdoilla sen saa. Siinä rikotaan miesten kehollista itsemääräämisoikeutta, mutta eipä tuo naisia haittaa.
Vasektomia pitäisi saada saman ikäisenä kuin abortti.
Vierailija kirjoitti:
Koska olen kiltti ja kunnollinen.
Sama. Vedin hunajapaperin lailla luokseni vain melkoisen dominoivia ja ilkeitä miehiä enkä pysty sellaisessa suhteessa elämään vaikka nuorena sitä yritinkin. Hieman vanhempana sitten tapasin vielä yhden miehen joka ei ollut niinkään dominoiva, mutta ilkeä hänkin oli ja ehken jopa se kaikista ilkein plus hyvin katkera ja tästä kaikesta elämässään kokemastaan vääryydestä tykkäsi, etenkin kaljapäissään, syyttää minua.
En tapaa vapaita potentiaalisia miehiä missään. Työni ja harrastukseni ovat naisvaltaisia eikä tällä iällä baarista mitään parisuhdetta löydy. Tinderiä jotenkin vierastan kun tuntuisi kiusallista törmätä asiakkaisiini siellä. Ehkä rohkenen Tinderiin joskus mutta toisaalta hyvä olla sinkkuna nyt kun erosta on niin vähän aikaa.
Tällaiset pimeät syysillat on vaikeita olla sinkku. Kun olisi kiva, turvallinen mies tässä vieressä, jonka syliin käpertyä... <3 n32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset pimeät syysillat on vaikeita olla sinkku. Kun olisi kiva, turvallinen mies tässä vieressä, jonka syliin käpertyä... <3 n32
Hyi v*ttu. MIksi ei naisen syli kelpaa?
Koska olen hetero. Ei tulisi mieleenkään tunkea naisen syliin, vaikka usein tosi kuumia pakkauksia ovatkin. n32
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kunpa olisi joku jota koskettaa, jota halata, jolle keittää kuppi yrttiteetä samalla kun keitän itselleni.
Moni täällä näyttää nauttivan sinkkuudesta. Minä en nauti siitä tippaakaan, myönnän sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pelkkää saastaa enkä kiinnostu naisista.
Miksi miesten pitää olla niin kuvottavia paskoja?
Tämä. Miehet pitäisi tappaa jo vauvoina.
👆 Tässä puhuu henkisesti tasapainoinen sinkkunainen.
Ihan tavallinen suomalainen nainen. Realisti, rehellinen.
Olen elänyt yksin jo monta vuotta. Tänä kesänä aloin haluta seuraa. Mutta en ole ehtinyt lähteä etsimään sitä mistään. Yhden kanssa viesteillyt tovin ja se on toistaiseksi riittänyt. Ihanaa ja jännää ja voi miten ihanalta tuntuukaan toisen kehut.
Mutta koskaan en enää kenenkään kanssa halua asua. Vain sellaisen aikuisen kaverin, jonka kanssa silloin tällöin nähdä ja tehdä mukavia juttuja, tahtoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kunpa olisi joku jota koskettaa, jota halata, jolle keittää kuppi yrttiteetä samalla kun keitän itselleni.
Moni täällä näyttää nauttivan sinkkuudesta. Minä en nauti siitä tippaakaan, myönnän sen.
Just tää <3 Mä kyllä nautin sinkkuudesta muuten paitsi aina tähän vuodenaikaan :D Kirjaimellisesti just nyt tuntuu siltä että jotain olennaista puuttuu. n32
Koska olen ujo, lihava, introvertti, en nätti enkä hyvän näköinen, en juurikaan käy missään missä tapaisi mielenkiintoisia ihmisiä, enkä ole edes varsinaisesti etsinyt miestä sillä olen keskittynyt opintoihin ja harrastukseen ja aika on rajallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat pelkkää saastaa enkä kiinnostu naisista.
Miksi miesten pitää olla niin kuvottavia paskoja?
Tämä. Miehet pitäisi tappaa jo vauvoina.
👆 Tässä puhuu henkisesti tasapainoinen sinkkunainen.
Ihan tavallinen suomalainen nainen. Realisti, rehellinen.
Älä ikinä enää vertaa itseäsi meihin tavallisiin naisiin, sinä sairas psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteeseen ei kannata enää lähteä niistä on vain harmia.
Ja joutuu kaikissa asioissa tekemään kompromisseja se vain on faktaa...
Mä en myöskään jaksa enää "kompromissien" tekemistä. Kun mun kohdalla se on aina mennyt niin, että mä olen se joka joustaa, koska en jaksa kuunnella sitä painostusta ja länkytystä määrääni enempää.
Esimerkiksi exä oli sitä mieltä, että yhteen muuttaessa pidetään hänen huonekalut ja minun huonekaluista luovutaan, mutta minä saisin päättää mitkä huonekasvit pidetään. Tosi kiva "kompromissi".. Onneksi olin fiksu enkä suostunut muuttamaan saman katon alle. Yritti myös puuttua mm. astioideni väreihin ja oli mielessään kaatamassa väliseinää asunnostani! Alkoi myös pitämään kotiani jonain varastona jonne raahasi turhaa tavaraa. Saunan lauteille oli tuonut puupölkyn, josta saisi kuulemma tehtyä
Mulla ihan sama tilanne. Aina piti ostaa tylsiä mattoja ja huonekaluja. Onneksi nyt saan sinkkuna sisustaa just miten lystään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tää <3 Mä kyllä nautin sinkkuudesta muuten paitsi aina tähän vuodenaikaan :D Kirjaimellisesti just nyt tuntuu siltä että jotain olennaista puuttuu. n32
No mutta jos sä kuitenkin nautit sinkkuna olosta keväät, kesät ja talvet, niin ei kai toi nyt mikään katastrofi ole jos kuukauden tai pari vuodessa hetkellisesti kaipaat kumppania.
En ole eläessäni ollut pidemmässä parisuhteessa. - Joitain kertoja on tuntunut sille, että sinkkuuteni on jollekin toiselle isompi ongelma kuin minulle itselleni. Joskus ajattelin jopa valehtelevani "kokemattomuuteni" toiseksi kun hetkellisesti koin, että olin saanut tarpeekseni "kokemattomuuteni" liittyvistä ennakkoluuloista. Vaan ketäkö minä silloin olisin yrittänyt huijata ja tai pettää?
Jos mahdollsielle kumppanilleni olisi ylitsepääsemätöntä se, että minä en ole aiemmin ollut pidemmässä parisuhteessa, niin meitä ei luultavammin ole silloin tarkoitettu elämään yhdessä parisuhteessa muutoinkaan.
Elämä jättää jälkensä meistä jokaiseen.
Parisuhde on mahdollisuus ei onneksi velvollsiuus. Pidän mahdollsiena, että voisin joskus vielä elää ja olla parisuhteessa. Mutta aikain saatossa olen löytänyt ja kekeksinyt niin paljon kaikkea muuta mielenkiintoista (, joskus myös milelenkiinotonta) tekemistä, että en ole toistaiseksi saanut aikaiseksi, että kokeilisin onneani esimerkiksi Tinderissä.
Tiedostan myös, että ellen olisi muutoin onnistunut luomaan ja ylläpitämään vastavuoroisia ihmissuhteita niin naisten kuin miesten kanssa, niin saattaisin ehkä olla potentiaalinen incel, joka ei ole ymmärtänyt, että parisuhde, kuten myös seksi (kumppanin kanssa) ovat mahdollisuuksia. Eivät velvollsiuuksia, jotka jonkun minua miellyttävän ja puoleensa vetävän tulisi halustani mahdollsitaa minulle; silloinkin kun me molemmat emme haluaisi sitä tai niitä yhdessä.
Olen luonteeltani sen verran "diktaattori", että haluan päättää ja tehdä kaikki asiat oman mieleni mukaan. Siinä ei ole sijaa kumppanille!