Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette sinkkuja?

Vierailija
13.10.2024 |

Eikö olisi parempi seurustella ja asua jonkun kanssa yhdessä?

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kahdeksan vuotta parisuhteessa miehen kanssa, hän petti suhteen aikana. En halunnut pettävää miestä lasteni isäksi. Toivon että voisin vielä kokea uuden rakkauden ja ehkä vielä ehdin saada lapsia.

N32

Vierailija
2/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaudet, rumuus. Turha edes yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Mä en kestäisi jotain vierasta mun kotona, enkä todellakaan muuta kenenkään nurkkiin vieraaksi. 

Mieluummin sinkku

Vierailija
4/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot sosiaaliset taidot ja liian kovat vaatimukset.

M44

Vierailija
5/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä, kun en ota pultsaria tai kämppistäkään. Nautin omasta tilasta, omasta rauhasta, siisteydestä, siitä ettei joku ölise, häiritse minua, hyväksikäytä seksuaalisesti, suhmuroi selän takana... En näe mitään hyötyä parisuhteesta

Perinteisesti suhteisiin ollaan menty, kun mies tarvitsee taloudenhoitajaa tai synnyttäjää. Ja näitäkin diilejä ovat tehneet pääasiassa miehet. Naiset, jotka onnistuvat luikertelemaan vapaiksi elämään omia elämiään vailla huolia ja miestä, harvemmin heitä hirveästi jahtaavat :D

Vierailija
6/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa.

Vierailija
7/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Elämä on"

Vierailija
8/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin peräsuolen laskeumasta. Kukaan ei halua roikkuvaa suolta katsella.

Vierailija
9/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etin tänä vuonna vain Tinderin kautta naista pidempään suhteeseen. Muutoin vknloput maalla, niin ei tule paljon kontakteja ihmisten kanssa.

Yllättävän heikko oli tarjonta sovelluksessa. Mätsejä kyllä sain kymmenittäin muutamassa kuussa. Monesti torjuttiin omituisella verukkeella, eli heillä oli yodennäköisesti monta äijää jo matkassa mukanaan, tai sanoin jotakin sopimatonta. Tiedä sitä. Ne jotka tapasin kinusivat järjestäen sänkyyn. Vaan ovesta ulos kävelin ja jätin toisen riisuuntumaan pariin otteeseen, kun kertoi että näkee exäänsä useasti viikossa...

Vierailija
10/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä kohdannut kunnollista ja luotettavaa miestä. Edellisen kanssa kerettiin olla 8kk kunnes mies kertoi ettei ollut halunnut minusta mitään vakavaa alunperinkään.

Olen viallinen yksilö kun kelpaan vain vitsiksi ja pelivälineeksi. 

Mielummin siis yksin.

Vierailija
11/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika onnekas saa olla jos sieltä löytää järkevää seuraa 😄 Mee lavatansseihin!

Vierailija
12/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ķoska mulle riittää hyvin kissa kämppikseksi. 

Vierailija
13/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempaakin tekemistä :)

Vierailija
14/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kohdannut minulle sopivaa miestä. Haluan kuitenkin uskoa että sellainen on olemassa ja joskus vielä kohdataan.

Vierailija
15/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan edelleen eksääni enkä pysty kiintymään tarpeeksi kehenkään uuteen naiseen. Yritin deittailua, mutten ole oikein tuntenut mitään. Parempi pitää taukoa ja yrittää taas uudelleen joku toinen päivä. 

Vierailija
16/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että se häiritsee sinua. Se on kivaa

Vierailija
17/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samasta syystä, kun en ota pultsaria tai kämppistäkään. Nautin omasta tilasta, omasta rauhasta, siisteydestä, siitä ettei joku ölise, häiritse minua, hyväksikäytä seksuaalisesti, suhmuroi selän takana... En näe mitään hyötyä parisuhteesta

Perinteisesti suhteisiin ollaan menty, kun mies tarvitsee taloudenhoitajaa tai synnyttäjää. Ja näitäkin diilejä ovat tehneet pääasiassa miehet. Naiset, jotka onnistuvat luikertelemaan vapaiksi elämään omia elämiään vailla huolia ja miestä, harvemmin heitä hirveästi jahtaavat :D

samat sanat

T : 20 vuotta yksin, ei enää ikinä niin kauan kuin henki pihisee

Vierailija
18/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä sinkkuaika on johtunut siitä, että on ollut pitkään myös varattu. On ollut hienoa haukata happea välillä, kun on jakanut kaiken toisen ihmisen kanssa nuoresta asti. Vaikka on ollut välillä sinkkunakin, sitä ei ole kestänyt kauaa ja nuorena se oli jopa ahdistavaa.

Tämä piti ehkä kokea nyt, kun on tarpeeksi vanha. Ei kaipaa koko ajan seuraa ja menoja. 

Suosittelen sinkkuuden kokemista muillekin vanhoille! Ei kannata masentua, vaikka edessä olisi ero. Kannattaa myös harkita lähteä huonosta suhteesta. Elämä ei ole ohi niin kauan kun elossa ollaan... Ei voi tietää, mitä sinkkuus tuo tullessaan!

Vierailija
19/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän ruma, ei ole oikein kysyntää.

Vierailija
20/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn paremmin sinkkuna ja oman kodin rauhassa kuin parisuhteessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan