Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette sinkkuja?

Vierailija
13.10.2024 |

Eikö olisi parempi seurustella ja asua jonkun kanssa yhdessä?

Kommentit (159)

Vierailija
141/159 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olen kiltti ja kunnollinen.

Sama. Vedin hunajapaperin lailla luokseni vain melkoisen dominoivia ja ilkeitä miehiä enkä pysty sellaisessa suhteessa elämään vaikka nuorena sitä yritinkin. Hieman vanhempana sitten tapasin vielä yhden miehen joka ei ollut niinkään dominoiva, mutta ilkeä hänkin oli ja ehken jopa se kaikista ilkein plus hyvin katkera ja tästä kaikesta elämässään kokemastaan vääryydestä tykkäsi, etenkin kaljapäissään, syyttää minua.

Sama täällä. 

Vierailija
142/159 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkuna on paljon parempi olla. Parisuhteet kun ei miestä mitenköön hyödytä kun parisuhteen mukana tulee miehelle pelkästään vastuita ja velvoitteita. Parisuhteen hyödyt valuu pelkästään naisille. Seksiä saa baarista ihan niin paljon kun haluaa niin ei kannata sitoutua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/159 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa heille joista itse kiinnostun.

Vierailija
144/159 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruma ja vanha. 

Vierailija
145/159 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni olen hauska, sanavalmis, ystävällinen, kohtelias, älykäs, sivistynyt, tyylikäs, vahva ja varakas.

Naisten mielestä olen lähinnä inhottava, typerä tai parhaimmillaan pelottava.

Pientä epäsuhtaa kuvitelmien ja todellisuuden välillä siis.

No, kukapa sitä nyt mitään parisuhdetta ja perhettä olisi halunnutkaan?

Vierailija
146/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollu kohta 7 vuotta sinkku ja sinkkuna haluan pysyä, koska mul on ni omat jutut ja rakastan mun vapautta

Vierailija
147/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla iso muna että voisi olla naisen tai naisten kanssa. Jos ei ole niin naiset pettää iso vehkeisen kanssa.

Vierailija
148/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei. Mä en kestäisi jotain vierasta mun kotona, enkä todellakaan muuta kenenkään nurkkiin vieraaksi. 

Mieluummin sinkku

ymmärrän kyllä pointtisi. Mutta eihän se kumppani mikään vieras olisi.

Kyllä se alussa on vieras. Ellei sitten löydy kaveripiiristä. Mulla menee ainakin vuosi ennen kuin ihastuminen syvenee rakkaudeksi, mutta valitettavasti yksikään suhde ei ole vuosikausiin edennyt sellaiseen leppoisaan kumppanuuteen jossa viihtyisin. Enää en viitsi edes yrittää, yksinolo on kivaa, enkä kaipaa seksiäkään. 

Vierailija
149/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin eilenkin...

Vierailija
150/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä on valtavasti ja niiden yhdistelmä on sellainen, jolle ei tästä maailmasta löydy hyväksyjää. On pitkäaikaistyöttömyyttä, huonoa ulkonäköä, köyhyyttä, tyhmyyttä, kokemattomuutta, huonoja luonteenpiirteitä, itseluottamuksen ja -tunnon puutetta ja yksinäisyyteen tyytymistä. Tajusin jo kolmenkymmenen vuoden iässä, että yksin tulen aina olemaan ja ehkä se on ihan hyvä - muutamasta hyvästä ominaisuudestani huolimatta en ole kenellekään se ykkösvaihtoehto ja ihmiset ansaitsevat parempaa kuin minut.

Sivusta (omasta elämästäni) muutan yhden kohdan. En ollut kolmeakymmentä kun tuon tajusin. Ennen teini-ikää jo huomasin, että elämäni on aika erilaista kuin muilla. Niin erilaista, että tajusin sen johtavan vähintäänkin vaikeuksiin sosiaalisissa suhteissa, kaikella todennäköisyydellä yksinäisyyteen.

Ulkonäkö ei riitä rikkomaan jäätä sen vertaa, että pääsisi omaa luonnettaan kenellekään esittelemään. Eikä sitä rahaa ole kuin roskaa, joten sitä huomiota ei pysty edes ostamaan.

Vierailija
151/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinkkuna oleminen on maailman parasta. Oma tupa, oma lupa.

Vierailija
152/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle: Suomi on EU:n toiseksi väkivaltaisin maa naisille - avun saanti heikkenee mahdollisten leikkausten myötä

https://www.itahame.fi/uutissuomalainen/7999493

Vierailija
153/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut koska yksikään mies ei ole minua lähestynyt. Itse kun olen ihastuksiani lähestynyt olen saanut aina pakit. N36

Vierailija
154/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoin ulkopuolisuuteen. Halusin kyllä kumppanin jossain vaiheessa, mutta en suhteessakaan osannut luopua ulkopuolisuudesta. Tämä on oma analyysini. Ulkoisesti olen (tai olin, en ole nuori enää) aika viehättävä, hoikka, pitkä ja ilmeisesti aika hyvännäköinen. 

Vierailija
155/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsin peräsuolen laskeumasta. Kukaan ei halua roikkuvaa suolta katsella.

Et sitten miettinyt nuorena miehenä, mitä sen peräsuolen venyttäminen ja alituinen rassaaminen aiheuttaa. 

Peräsuoli ei  - edelleenkään -  ole sukupuolielin.

Vierailija
156/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tätäkin keskustelua, jossa sinkkuus-aihetta käsitellään, ja ajattelin kirjoittaa jonkin sinkkuutta pohtivan kommentin, kunnes tajusin, että en ole aikuisiälläni ollut sinkku kuin hyvin lyhyen ajan; enkä ole itse asiassa edes asunut yksin käytännössä päivääkään (opiskeluaikana seurustelin ja asuin yhteisasunnossa useamman vuoden). 

Minulla on parisuhteessa olemisesta lähinnä hyvää sanottavaa, mutta en lähde väittelemään sellaisten kanssa, joilla on huonoja kokemuksia. Mutta sen lisäisin kyllä, että (toisin kuin monet i - n - k - e - l - i - t) väittävät, myös miehille (tai erityisesti miehille) parisuhteista on hyötyä, JOS itse olet parisuhdekelpoinen. Jos osaat olla parisuhteessa, elää toisen kanssa, tehdä asioita yhdessä ja tasapuolisesti, osaat näyttää ja vastaanottaa rakkautta, ja osaat kommunikoida, todennäköisesti (etenkin miehenä) löydät vastaavasti hyvän parisuhdekumppanin itsellesi, ja parisuhteesta tulee elämääsi hyvin tärkeä elementti.

Vierailija
157/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät sitoudu. Kaipaavat vain kulujenjakajaa eli taloudellista tukea ja kämppäkaveruutta.

Vierailija
158/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät sitoudu. Kaipaavat vain kulujenjakajaa eli taloudellista tukea ja kämppäkaveruutta.

Naiset eivät välitä. Kaipaavat vain isukkia tai elättäjää. Helppoa elämää ilman mitään vastuuta siis.

Vierailija
159/159 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä yrittänyt lähestyä naisia. Pääkopassani ja ihmissuhdetaidoissani on liikaa korjattavaa parisuhteen onnistumiseksi. En usko että tällaisenaan minulla olisi toisille ihmisille mitään annettavaa.

Omat halut saa tyydytettyä omin käsin ja halailemalla tyynyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä