Miksi olette sinkkuja?
Eikö olisi parempi seurustella ja asua jonkun kanssa yhdessä?
Kommentit (159)
Seurusteluvaiheessa ei asuta saman katon alla.
Kaljuus, rasvaprosentti ja korkea ikä estävät saamasta sellaista naista, jonka kanssa haluaisin olla parisuhteessa.
Parisuhteeseen ei kannata enää lähteä niistä on vain harmia.
Ja joutuu kaikissa asioissa tekemään kompromisseja se vain on faktaa...
Voi rehellisesti tunnustaa että kävelin onneni ohi. Toista samanlaista ei tietenkään ole olemassakaan, mutta kun ei ole edes erilaista joka olisi yhtä sopiva.
Epäsopivan kanssa ei vaan yhteiselo onnistu eikä onnistu edes seurustelu saati sitten, että voisi perhettä perustaa. Nyt kun perheenperustamisen aika oli ja meni niin eipä sitä enää jaksa edes olla haku päällä.
Koska olen kiltti ja kunnollinen.
Koska en halua enää ketään räksyttämään kotiini ja arvostelemaan tyylivalintojani, en halua siivota tai kokata kuin itseäni varten tai kuuntelemaan kitinää kun on sotkuista. Olen täysin tyytyväinen sinkkuuteeni. Ehkä joskus vielä rakastun mutta tällä hetkellä se ei ole ensimmäinen prioriteettini, eikä edes kymmenes.
En pysty saamaan niitä naisia, joita pidän ulkoisesti viehättävinä. Ja ne naiset jotka minusta kiinnostuvat, eivät ole riittävän hyvännäköisiä jotta voisin kokea mitään seksuaalista halua heitä kohtaan.
Näin ollen olen mielummin sinkku, kuin sellaisen naisen kanssa jota en oikeasti halua.
Miesmakuni on 25-30-vuotiaat komeat ja supliikit urheilijamiehet. Itse olen yli nelikymppinen sosiaalisesti kömpelö yh-äiti. Muuta kysyttävää?
Olin kuusi vuotta parisuhteessa, suhde kuivui kasaan ja luulin olevani aseksuaali. Moneen vuoteen en kaivannut edes minkäänlaista miestä elämääni. Vihdoin tajusin vaihtaa kinkydeittailuun, ja nyt vaikka löydänkin paljon samanhenkisiä ja samoista jutuista kiinnostuneita, niin kaikki on jotain poly/kimppakivaseksuaaleja. En halua kenenkään pelkäksi panoksi tai osa-aikatyttikseksi, niin olen sitten mieluummin yksin.
Lapsia tai perhe-elämää en ole ikinä halunnutkaan. Olisi kyllä ihana jakaa elämä toisen samanhenkisen kanssa. Saa nähdä toteutuuko ikinä. Kuolen sisältäpäin jos enää ikinä pakotan itseni pakkosuhteeseen vaniljan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei. Mä en kestäisi jotain vierasta mun kotona, enkä todellakaan muuta kenenkään nurkkiin vieraaksi.
Mieluummin sinkku
ymmärrän kyllä pointtisi. Mutta eihän se kumppani mikään vieras olisi.
Sulta jäi nyt pointti ymmärtämättä!
Avovaimo petti ja jätti yli 25 vuoden yhteiselon jälkeen. Siksi olen toistaiseksi sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuus on hyvä ehkäisykeino.
Vasektomia on aika lailla pomminvarma ehkäisykeino raskauksien suhteen eikä edellytä aktiivista seksin välttelyä.
Kuten Raamatussa sanotaan. Jumalan pelko on viisauden alku.
Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.
Sillä on niitä, jotka syntymästään, äitinsä kohdusta saakka, ovat avioon kelpaamattomia, ja on niitä, jotka ihmiset ovat tehneet avioon kelpaamattomiksi, ja niitä, jotka taivasten valtakunnan tähden ovat tehneet itsensä avioon kelpaamattomiksi. Joka voi sen itseensä sovittaa, se sovittakoon.
Koska olen kohdannut sen oikean, joka ei halua olla kanssani, joten aika hyvät kemiat saa olla jos jonkun kelpuutan itselleni puolisoksi.
Pieni paikkakunta jossa ei ole juurikaan vapaana olevia naisia? Ei senpuoleen että minulla varmaan olisi vientiä missään muuallakaan. Olen aina ollut vähän sellainen hylkiö naisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ongelmana hirveä yksinäisyys: myyjiä lukuun ottamatta en ole tavannut ketään yli kuukauteen.
Ei tämä tietenkään kilpailu ole, mutta mulla tuo tilanne on jatkunut jo toista vuotta. Edes työkkärin virkailija ei halua nähdä kasvotusten vaan puhelimitse hoituu nämä työllistymissuunnitelman päivittämiset pari kertaa vuodessa.
1. Töissä 24/7 lakialalla, en ehdi deittailla. 2. Ujous jos joku söpö kundi tulee vastaan jossain 3. Epävarmuus itsestä miesten kanssa 4. En tapaa vapaita sinkkumiehiä missään kun en käy baareissa jne. 5. Sinkkuus on mulle luintainen olotila kun oon ollut sitä aina 6. Aika ajoin en vaihtaisi sinkkuuttani pois mistään hinnasta
N32
Miehet ovat pelkkää saastaa enkä kiinnostu naisista.
Miksi miesten pitää olla niin kuvottavia paskoja?
Olen huomannut että viihdyn parhaiten yksin, voi olla hyvinkin seuraallinen 1/3 päivästä mutta sitten tarvitse ajan lataalkseni akkuja.
Pystyn myös lomailemaan pitkiä aikoja ja ei olisi reilua minua kohtaan jos en lähtisi koska toinen osapuoli ei pysty samaan niin paljon lomaa. Olen esim talvisin aina 8 - 10 viikkoa lomilla trooppisella saarella lähelläpäiväntasajaa. Ja yksin tekee helpommin tuttavuutta uusien ihmisten kanssa.