Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette sinkkuja?

Vierailija
13.10.2024 |

Eikö olisi parempi seurustella ja asua jonkun kanssa yhdessä?

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiinnostus yleensä lopahtaa todella nopeasti. Ei yhtäkkiä enää vain sytytä eikä kiinnosta. Minkäs teet.

Vierailija
22/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae parisuhteelta samoja asioita kuin suurin osa muista, minkä lisäksi osaan olla ns. "vaikea". Mutten myöskään ole kyllä koskaan etsimällä etsinyt suhdetta.

Mutta isoin yksittäinen ongelma varmasti on, että haluaisin 100% omistautumista - ilman seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kahdeksan vuotta parisuhteessa miehen kanssa, hän petti suhteen aikana. En halunnut pettävää miestä lasteni isäksi. Toivon että voisin vielä kokea uuden rakkauden ja ehkä vielä ehdin saada lapsia.

N32

Minä voisin lähteä kanssasi treffeille.

M26

Vierailija
24/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat on kusipäitä ja homoakaan minusta ei (onneksi) tule, siksi!

Vierailija
25/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akat on kusipäitä ja homoakaan minusta ei (onneksi) tule, siksi!

Katso peiliin ja mieti mikä meni pieleen.

Vierailija
26/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ole pakko seurustella ja olla kenenkään kanssa

Vierailija
27/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi sanottu, kuin tehty. Ei kumppania vain oteta tuosta noin vain kainaloon. Sitten yhteiselo olisi minkälaista? Näin sinkkuna ei ole ketään vaatijaa.

Vierailija
28/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea löytää naisena tasa-arvoista suhdetta. En halua olla ilmainen piika. Ja miehen pitäisi olla myös ilo silmälle. En vaan jaksa enää etsiä. Yksin on ihan hyvä kun siihen tottuu. 

Vierailija
29/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon liian tyhmä elämään isommin, kuin yksin.

Vierailija
30/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla alkoi vaïhdevuodet, kotisëksi loppui. Nyt vaikuttaa siltä että nuoret kaunottaret ovat vähissä. /M67v

Vierailija
31/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viihdyn paremmin sinkkuna ja oman kodin rauhassa kuin parisuhteessa

Mulla sama fiilis.

Viimeisin suhde päättyi kymmenen vuotta sitten. Koin henkistä ja fyysistä väkivaltaa, josta ylipääsemiseen meni useampi vuosi. Ei ole mitään kiinnostusta parisuhteeseen. Ajatuskin puistattaa.

Viihdyn sinkkuna ja nautin omasta rauhasta ja omasta tilasta, ja tästä vapaudesta, kun kaikki vapaa-aika on täysin omaa aikaa.

Jos joskus vielä päädyn parisuhteeseen, niin ehdottomasti kumpikin pitää oman kotinsa. Itselläni on mukava pieni asunto hyvällä sijainnilla, niin ei ole mitään aikomusta lähteä tästä pois, enkä myöskään huoli ketään tähän.

Vierailija
32/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta nyt kypsällä aikuisiällä tiedostamassa ihmissuhdetaitojen puutettani ja kiintymyssuhdetyyppiäni. Toivon vielä löytäväni sopivan ihmisen, jonka kanssa muodostaa tervehenkinen ja antoisa rakkaussuhde. 

Vierailija
33/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa naurattaa naisia.

Vierailija
34/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Mä en kestäisi jotain vierasta mun kotona, enkä todellakaan muuta kenenkään nurkkiin vieraaksi. 

Mieluummin sinkku

ymmärrän kyllä pointtisi. Mutta eihän se kumppani mikään vieras olisi.

Vierailija
35/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että mitä parempaa se toisen vaatimuksiin suostuminen kompromissien nimissä tuo? 

t. narsistin exä

Vierailija
36/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kenelle se olisi parempi, että minä seurustelisin jonkun kanssa, ettei tarvitsisi yksin asua??????

Kun siis en halua asua seurustella tai asua kenenkään toisen kanssa vaan nautin omasta rauhastani.

Vierailija
37/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa naurattaa naisia.

Sun pitäis vähän rentoutua. Kato ei elämä oo niin vakavaa. Hymyilet enemmän ja juttele jonkun kivan naisen kanssa, tutustutte ja saat uusia kavereita. Ei sitä koskaan tiedä milloin se onni osuu kohdille.

Vierailija
38/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kiinnostus yleensä lopahtaa todella nopeasti. Ei yhtäkkiä enää vain sytytä eikä kiinnosta. Minkäs teet.

Näin kävi minullakin nuorempana jatkuvastti. Sitä kun kuvitteli että jotenkin "kuuluu" seurustella. Aikuistuttuani en enää jaksanut sitä säätöä ja jäin sitten vaan sinkuksi ja totesin jossain vaiheessa että mitään muuta en halua!

Kun tajuaa että on vain yksi ainoa elämä ei sitä totisesti halua ehdoin tahdoin pilata. Uusintaa ei koskaan saa, ja jälikatumus on p-skan väärti.

En halua lapsia joten sinkkuus ei siinäkään mielessä haittaa, ja voihan sitä sinkkunaisena hankkia sen lapsen yksinkin.  

Mitään muuta kuin hyviä puolia en tästä löydä.  Kyllä vapaus on ihmiselle niin tärkeä asia että siitä en mistään hinnasta enää luovu.

Vierailija
39/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ongelmana hirveä yksinäisyys: myyjiä lukuun ottamatta en ole tavannut ketään yli kuukauteen.

Vierailija
40/159 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se parempi tai ainakin siis itselle oikeampi elämäntapa, -tyyli ja perhemuotokin olla parisuhteessa ja mieluiten eläisin avioliitossa, mutta eipä toista sopivaa ole kohdalle osunut.

Yksi toki riittäisikin jos vain hänen kanssaan saisin yhä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi