Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä
Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä.
Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.
Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'(
Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?
En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv.
Kommentit (320)
Täytyy olla asiat todella huonosti, että jaksaa ilkeillä sivukaupalla toiselle palstalla. Onneksi minun ei tarvitse välittää vajukeista.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia TUSKIN tulee katumapäälle??
No siksi, koska olen vakaasti tuota mieltä. Tähän 52 vuoden ikään mennessä olen monta kertaa tullut jätetyksi ja monta kertaa jättänyt itse, joten voin todeta kokemusperäisestikin, että kyllä ne lopullisia ovat olleet. On totta, että jompi kumpi on saattanut ajan mittaan ottaa yhteyttä, mutta ei se ole enää ottanut tuulta alleen.
Nyt pilaat itse sen viimeisenkin pienen mahdollisuutesi sillä, että lähettelet miehelle viestejä. Ei varmasti niitä ilolla lue. Todennäköisesti syyttelet ja vaadit vastauksia.... Jätä rauhaan mies ja JOS tulee katumapäälle, niin ottaa yhteyttä.
Me suomalaiset ollaan keskenämme totuttu perisuomalaiseen suoruuteen ja rehellisyyteen. Olen seukannut suomalaisten (2) ja ulkomaalaisten (3) kanssa ja puolensa on asioissa mutta kyllä suomalainen rehellisyys ja suoruus on harvinaista ulkomaalaisten kohdalla.
Jos olet vastaillut hänelle yhtä vmäisesti ja epäkunnioittavasti, kuten täällä muillekin vastailet, ei ole ihme jos hän sinut blokkasi. Usko jo, olet paljastanut hänelle todellisen luonteesi, ja hän ilmeisen täyspäisenä ihmisenä on estänyt sinut. Ehkä sinulla on ollut noita "huonompia" hetkiä liian usein eikä sellaista ihmistä kukaan jaksa. Eli vastaus kysymykseesi on, ei, jatko hänen kanssaan ei tule onnistumaan. Jatka elämääsi. Ja muista syödä lääkkeesi.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen se mieliala vaihtui hetkessä. Ensin hän sanoi, että tykkää minusta. Seuraavaksi että voidaan olla kavereita, jos keskustelemme kunnioittavasti. Silmänräpäyksessä hän keksikin kaikkea huonoa ja blokkasi.
Varattu ja jäi tyttöystävälleen tai vaimolleen kiinni viestittelystä ja oli pakko lopettaa ja estää. Case closed, move on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt kymmenen kertaa kertonut nähneeni hänen somensa. Jos sinä et erota feikkejä aidoista, se on oma ongelmasi eikä liity minuun. Lopeta tuo keskenkasvuinen jankutus. Minun tunteeni ovat minun asiani.
Älä sitten avaudu asioistas täällä, jos et halua kommentointia. Yksinkertaista.
Oletko ihan vtun vajaa? Aloituksiin voi vastata normaalisti tuollaisen helvetin kiusaamisen ja haukkumisen sijaan. Aivan uusi asia sinulle??
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vastaillut hänelle yhtä vmäisesti ja epäkunnioittavasti, kuten täällä muillekin vastailet, ei ole ihme jos hän sinut blokkasi. Usko jo, olet paljastanut hänelle todellisen luonteesi, ja hän ilmeisen täyspäisenä ihmisenä on estänyt sinut. Ehkä sinulla on ollut noita "huonompia" hetkiä liian usein eikä sellaista ihmistä kukaan jaksa. Eli vastaus kysymykseesi on, ei, jatko hänen kanssaan ei tule onnistumaan. Jatka elämääsi. Ja muista syödä lääkkeesi.
Hyvä yritys, mutta meni aivan mönkään. Meidän keskustelumme ovat aina olleet kunnioittavia. Se siitä ilkeily-yrityksestäsi.
Syö sinä ne lääkkeesi ja lopeta kaikkitietävän leikkiminen. En minä täällä kirjoittaisi, jos miehen käytös olisi loogista. Jos et tuon vertaa tajua niin sääliksi melkein käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se tapaus kun ap laittoi tuolle miehelle jonkun toisen miehen kuvan ja miehellä meni herneet nenään?
Sama on. Todella outo tapaus tämä ap.
Missä vaiheessa sanoin että olen laittanut jonkun kuvan johonkin?? Mitä hemmettiä te sekoilette.
Sinä se sekaisin olet. Täysin tunnistettavissa olet aloituksen ja viestien perusteella.
Jännä juttu, koska kirjoitan tänne ekaa kertaa. En aio toistaa itseäni tämän enempää.
Ei tarvitsekaan toistaa. Tiedetään jo aiempien kirjoituksiesi perusteella, miten tämä juttu etenee. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen se mieliala vaihtui hetkessä. Ensin hän sanoi, että tykkää minusta. Seuraavaksi että voidaan olla kavereita, jos keskustelemme kunnioittavasti. Silmänräpäyksessä hän keksikin kaikkea huonoa ja blokkasi.
Varattu ja jäi tyttöystävälleen tai vaimolleen kiinni viestittelystä ja oli pakko lopettaa ja estää. Case closed, move on.
En usko tähän, mutta tietysti pettäjiä on olemassa. Silti olen 99 % varma, ettei ole kyse siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle v*tun suomivosulle!
Oletpas Sinä ystävällinen ihminen?! Mikä elämässäsi mättää?
Eikös tämä ole semiekkostyyppi? Täysseko narsisti. ÄO pienempi kuin kengännumero. Turha vastailla mitään, sillä tällä eukolla on vakavia mt-ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se tapaus kun ap laittoi tuolle miehelle jonkun toisen miehen kuvan ja miehellä meni herneet nenään?
Sama on. Todella outo tapaus tämä ap.
Missä vaiheessa sanoin että olen laittanut jonkun kuvan johonkin?? Mitä hemmettiä te sekoilette.
Sinä se sekaisin olet. Täysin tunnistettavissa olet aloituksen ja viestien perusteella.
Jännä juttu, koska kirjoitan tänne ekaa kertaa. En aio toistaa itseäni tämän enempää.
Ei tarvitsekaan toistaa. Tiedetään jo aiempien kirjoituksiesi perusteella, miten tämä juttu etenee. :)
Aiempia kirjoituksia ei ole. Sekopää. Sanoin jo monta sivua sitten, että kirjoitan ekaa kertaa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt kymmenen kertaa kertonut nähneeni hänen somensa. Jos sinä et erota feikkejä aidoista, se on oma ongelmasi eikä liity minuun. Lopeta tuo keskenkasvuinen jankutus. Minun tunteeni ovat minun asiani.
Älä sitten avaudu asioistas täällä, jos et halua kommentointia. Yksinkertaista.
Oletko ihan vtun vajaa? Aloituksiin voi vastata normaalisti tuollaisen helvetin kiusaamisen ja haukkumisen sijaan. Aivan uusi asia sinulle??
Jos arvelee roomeosi olevan nettihuijari, se ei ole haukkumista tai kiusaamista vaan realismia. Moni täällä on kokenut eroja ja pakkeja ja tietää, miten ne päättyvät. Moni ymmärtää vainoamisen olevan väärin. Moni ymmärtää kiinnostuksen vain loppuvan ja siinä se. Moni tarvitsee tunteisiin ja rakastumiseen muutakin kuin kirjaimia näytöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein sulle v*tun suomivosulle!
Oletpas Sinä ystävällinen ihminen?! Mikä elämässäsi mättää?
Samaa voisi kysyä melkein kaikilta tänne kirjoittaneilta. Aivan sairasta kiusaamista ja ilkeilyä.
Miksi ap kulutat lauantaisi tällaisen ilkeilyn lukemiseen ja jankkaamiseen? Suosittelen menemään pois vauvapalstalta ja keksimään jotain muuta ajateltavaa. Katso dokumentti tai lähde ulos kävelylle vaikka.
Tuo mies tuskin tulee takaisin luoksesi, esto on aika selvä merkki. Tiedä sitten onko ollut ylireagointia, vai oletko käyttäytynyt epäasiallisesti häntä kohtaan...
Vierailija kirjoitti:
Syö sinä ne lääkkeesi ja lopeta kaikkitietävän leikkiminen. En minä täällä kirjoittaisi, jos miehen käytös olisi loogista. Jos et tuon vertaa tajua niin sääliksi melkein käy.
Se on kristallinkirkkaan loogista: kiinnostus loppui. Piste. Slut. Finito.
Vierailija kirjoitti:
...jos keskustelemme kunnioittavasti.
Ei sitten käynyt mielessäsi, että ehkä itse rikoit tuon ehdon? Puhut tosi rumasti täälläkin.
Todellinen luonteesi selvisi lopulta?