Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä

Vierailija
12.10.2024 |

Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä. 

Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.

Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'( 

Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?

En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv. 

Kommentit (320)

Vierailija
101/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla niin vaikeaa tajuta, että ulkomaalaisiakin on olemassa. Helvetin vajaaälyiset. Olen ollut miehen somessa ja nähnyt kaikki täysin normaalit kommunikoinnit siellä. Ei ole mikään helvetin feikkiprofiili edelleenkään. Jos se ei mene ymmärrykseen niin sitten ei mene.

Vierailija
102/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia TUSKIN tulee katumapäälle?? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se tapaus kun ap laittoi tuolle miehelle jonkun toisen miehen kuvan ja miehellä meni herneet nenään?

Sama on. Todella outo tapaus tämä ap. 

Missä vaiheessa sanoin että olen laittanut jonkun kuvan johonkin?? Mitä hemmettiä te sekoilette.

Sinä se sekaisin olet. Täysin tunnistettavissa olet aloituksen ja viestien perusteella. 

Vierailija
104/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla edunvalvojaa?

Vierailija
105/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun annetaan pakit tai jätetään, se on lopullista. Piste. Naurettavat tuuliviirit vänkslää eestaas.

Vierailija
106/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä se tapaus kun ap laittoi tuolle miehelle jonkun toisen miehen kuvan ja miehellä meni herneet nenään?

Sama on. Todella outo tapaus tämä ap. 

Missä vaiheessa sanoin että olen laittanut jonkun kuvan johonkin?? Mitä hemmettiä te sekoilette.

Sinä se sekaisin olet. Täysin tunnistettavissa olet aloituksen ja viestien perusteella. 

Jännä juttu, koska kirjoitan tänne ekaa kertaa. En aio toistaa itseäni tämän enempää.

Vierailija
107/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun annetaan pakit tai jätetään, se on lopullista. Piste. Naurettavat tuuliviirit vänkslää eestaas.

Niin eli et ymmärrä, että ihmisillä on erilaisia temperamentteja? 

Vierailija
108/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla niin vaikeaa tajuta, että ulkomaalaisiakin on olemassa. Helvetin vajaaälyiset. Olen ollut miehen somessa ja nähnyt kaikki täysin normaalit kommunikoinnit siellä. Ei ole mikään helvetin feikkiprofiili edelleenkään. Jos se ei mene ymmärrykseen niin sitten ei mene.

Kummasti triggeröidyt tuosta feikkiprofiiliepäilystä. Ettei nyt kuitenkin se kalikka kalahtaisi....

Vierailija
109/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kokemusta samanlaisesta tilanteesta, mutta olet saanut välit myöhemmin kuntoon?

Ei ole. Jos toista ei kiinnosta, antaa mennä ja elämä jatkuu. 

Vierailija
110/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti triggeröidyt tuosta feikkiprofiiliepäilystä. Ettei nyt kuitenkin se kalikka kalahtaisi....

Triggeröidyn, koska en jaksa tuota helvetin jankuttamista. 

Vierailija
111/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli et ymmärrä, että ihmisillä on erilaisia temperamentteja? 

Normaali ihminen tietää, haluaako suhteen jonkun kanssa vai ei ja pysyy päätöksessään. Temperamentti ei ole mikään selitys millekään. Sanoistaan on otettava vastuu ja seistävä niiden takana. 

Vierailija
112/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole missään vaiheessa sanonut etsiväni mitään kavereita, idiootti. Olen yrittänyt JATKAA KAVEREINA." 

-"Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä..." 

-"Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle."

-"Minä olen yrittänyt olla monien miesten kaveri, mutta ei kelpaa kaveruus."

Sekavaa settiä suollat. 

Kävikö mielessä etten ehkä jaksa nähdä vaivaa tämän p@skapalstan eteen? Täällä ei saa muuta kuin loputonta v*ttuilua osakseen. Minä olen yrittänyt jatkaa kavereina monien miesten kanssa. Ei ole kelvannut. Ymmärrä tai ole ymmärtämättä, aivan samantekevää minulle.

Älä sitten tee aloitusta tänne ja uikuta. 

Teen aloituksen jos haluan. Mitään en ole "uikuttanut", idiootti. Jos sinä et tiedä tunteista mitään, se on oma häpeäsi. Ehkä olet psykopaatti. 

Vierailija
113/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen se mieliala vaihtui hetkessä. Ensin hän sanoi, että tykkää minusta. Seuraavaksi että voidaan olla kavereita, jos keskustelemme kunnioittavasti. Silmänräpäyksessä hän keksikin kaikkea huonoa ja blokkasi.

Vierailija
114/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli huonompi hetki silloin. Olin väsynyt ja stressaantunut. Kuvittelin, että kuten ennenkin, hän reagoi lempeästi eikä vaadi minulta aina pelkkää iloisuutta. Nyt olikin eri ääni kellossa.

Vierailija
115/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"En ole missään vaiheessa sanonut etsiväni mitään kavereita, idiootti. Olen yrittänyt JATKAA KAVEREINA." 

Sekavaa settiä suollat. 

Kävikö mielessä etten ehkä jaksa nähdä vaivaa tämän p@skapalstan eteen? Täällä ei saa muuta kuin loputonta v*ttuilua osakseen. Minä olen yrittänyt jatkaa kavereina monien miesten kanssa. Ei ole kelvannut. Ymmärrä tai ole ymmärtämättä, aivan samantekevää minulle.

Älä sitten tee aloitusta tänne ja uikuta. 

Teen aloituksen jos haluan. Mitään en ole "uikuttanut", idiootti. Jos sinä et tiedä tunteista mitään, se on oma häpeäsi. Ehkä olet psykopaatti. 

Kuka on niin kersa, että itkee jonkin nettitutun perään. Edes livenä ei olla tavattu, niin on jotain mukamas tunteita, hohhohhoo on vajaata touhua. Se tyyppi on nimi ruudulla, ei mitään muuta. Ja se sen nimikään ei välttämättä ole aito ja kuvakin jostain kuvapankista. Teknologia kehittyy, mutta ihmisten älykkyys laskee. 

Vierailija
116/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekavaa settiä suollat. 

Älä sitten tee a

Olen nyt kymmenen kertaa kertonut nähneeni hänen somensa. Jos sinä et erota feikkejä aidoista, se on oma ongelmasi eikä liity minuun. Lopeta tuo keskenkasvuinen jankutus. Minun tunteeni ovat minun asiani.

Vierailija
117/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt kymmenen kertaa kertonut nähneeni hänen somensa. Jos sinä et erota feikkejä aidoista, se on oma ongelmasi eikä liity minuun. Lopeta tuo keskenkasvuinen jankutus. Minun tunteeni ovat minun asiani.

Vierailija
118/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekavaa settiä suollat. 

Jos ulosantisi on tätä luokkaa tutustuessasi näihin ulkomaalaisiin miehiin -ei ihme, ettet lopulta kelpaa edes kaveriksi. 

Vierailija
119/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollain jotain normaalia sanottavaa tuon vajaaälyisen jankkauksen sijaan? 

Vierailija
120/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä sitten avaudu asioistas täällä, jos et halua kommentointia. Yksinkertaista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi