Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä

Vierailija
12.10.2024 |

Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä. 

Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.

Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'( 

Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?

En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv. 

Kommentit (320)

Vierailija
141/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vastaillut hänelle yhtä vmäisesti ja epäkunnioittavasti, kuten täällä muillekin vastailet, ei ole ihme jos hän sinut blokkasi. Usko jo, olet paljastanut hänelle todellisen luonteesi, ja hän ilmeisen täyspäisenä ihmisenä on estänyt sinut. Ehkä sinulla on ollut noita "huonompia" hetkiä liian usein eikä sellaista ihmistä kukaan jaksa. Eli vastaus kysymykseesi on, ei, jatko hänen kanssaan ei tule onnistumaan. Jatka elämääsi. Ja muista syödä lääkkeesi.

Hyvä yritys, mutta meni aivan mönkään. Meidän keskustelumme ovat aina olleet kunnioittavia. Se siitä ilkeily-yrityksestäsi.

Ja itseään kunnioittava mies ei varmasti jää jonkun ailahtelevaisen temppuilijan friendzonelle, vaikka mies miten paljon tykkäisi tämän ulkonäöstä. Tämä oli näköjään kerrasta poikki.

T: Eri

Vierailija
142/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt kymmenen kertaa kertonut nähneeni hänen somensa. Jos sinä et erota feikkejä aidoista, se on oma ongelmasi eikä liity minuun. Lopeta tuo keskenkasvuinen jankutus. Minun tunteeni ovat minun asiani.

Älä sitten avaudu asioistas täällä, jos et halua kommentointia. Yksinkertaista. 

Oletko ihan vtun vajaa? Aloituksiin voi vastata normaalisti tuollaisen helvetin kiusaamisen ja haukkumisen sijaan. Aivan uusi asia sinulle??

Jos arvelee roomeosi olevan nettihuijari, se ei ole haukkumista tai kiusaamista vaan realismia. Moni täällä on kokenut eroja ja pakkeja ja tietää, miten ne päättyvät. Moni ymmärtää vainoamisen olevan väärin. Moni ymmärtää kiinnostuksen vain loppuvan ja siinä se. Moni tarvitsee tunteisiin

Kyllä se on nimenomaan molempia, koska kaikki normaalit ihmiset ymmärtävät, että koko maailma on täynnä ihmisiä ja että netti on maailmanlaajuinen asia. Tuollainen ulkomaalaisen leimaaminen huijariksi on niin 90-lukua. Ihan ihmeellistä, että ulkomaalaisetkin käyttävät nettiä 🙄 Osaan minä nyt helvetti soikoon erottaa feikit aidoista. En ala jankuttamaan tämän enempää, aivan sairaan väsyttävää p@skaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet vastaillut hänelle yhtä vmäisesti ja epäkunnioittavasti, kuten täällä muillekin vastailet, ei ole ihme jos hän sinut blokkasi. Usko jo, olet paljastanut hänelle todellisen luonteesi, ja hän ilmeisen täyspäisenä ihmisenä on estänyt sinut. Ehkä sinulla on ollut noita "huonompia" hetkiä liian usein eikä sellaista ihmistä kukaan jaksa. Eli vastaus kysymykseesi on, ei, jatko hänen kanssaan ei tule onnistumaan. Jatka elämääsi. Ja muista syödä lääkkeesi.

Hyvä yritys, mutta meni aivan mönkään. Meidän keskustelumme ovat aina olleet kunnioittavia. Se siitä ilkeily-yrityksestäsi.

Ja itseään kunnioittava mies ei varmasti jää jonkun ailahtelevaisen temppuilijan friendzonelle, vaikka mies miten paljon tykkäisi tämän ulkonäöstä. Tämä oli näköjään kerrasta poikki.

T: Eri

Minä en ole laittanut ketään friendzonelle :):):) enkä ole temppuillut yhtään mitään, mitä hemmettiä selität??? 

Vierailija
144/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen se mieliala vaihtui hetkessä. Ensin hän sanoi, että tykkää minusta. Seuraavaksi että voidaan olla kavereita, jos keskustelemme kunnioittavasti. Silmänräpäyksessä hän keksikin kaikkea huonoa ja blokkasi.

...jos keskustelemme kunnioittavasti.

Ei sitten käynyt mielessäsi, että ehkä itse rikoit tuon ehdon? Puhut tosi rumasti täälläkin. 

Ei tosiaan käynyt mielessä, koska kuten sanoin, keskustelumme olivat kunnioittavia. Millä tavalla ruma puhe kuuluu mielestäsi kunnioittavaan keskusteluun?! Ei luoja...

Vierailija
145/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai puhun rumasti täällä? Oletko sattumoisin huomannut millaisia kommentteja olen saanut?? MITEN minun pitäisi reagoida ilkeilyyn?!

Vierailija
146/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt kymmenen kertaa kertonut nähneeni hänen somensa. Jos sinä et erota feikkejä aidoista, se on oma ongelmasi eikä liity minuun. Lopeta tuo keskenkasvuinen jankutus. Minun tunteeni ovat minun asiani.

Älä sitten avaudu asioistas täällä, jos et halua kommentointia. Yksinkertaista. 

Oletko ihan vtun vajaa? Aloituksiin voi vastata normaalisti tuollaisen helvetin kiusaamisen ja haukkumisen sijaan. Aivan uusi asia sinulle??

Jos arvelee roomeosi olevan nettihuijari, se ei ole haukkumista tai kiusaamista vaan realismia. Moni täällä on kokenut eroja ja pakkeja ja tietää, miten ne päättyvät. Moni ymmärtää vainoamisen olevan väärin. Moni ymmärtää kiinnostuksen v

Kyllä se on nimenomaan molempia, koska kaikki normaalit ihmiset ymmärtävät, että koko maailma on täynnä ihmisiä ja että netti on maailmanlaajuinen asia. Tuollainen ulkomaalaisen leimaaminen huijariksi on niin 90-lukua. Ihan ihmeellistä, että ulkomaalaisetkin käyttävät nettiä 🙄 Osaan minä nyt helvetti soikoon erottaa feikit aidoista. En ala jankuttamaan tämän enempää, aivan sairaan väsyttävää p@skaa.

Et tainnut olla ysärillä vielä syntynytkään ulosannistasi päätellen. 

Vierailija
147/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai kenties paremman panon.

Vierailija
148/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen se mieliala vaihtui hetkessä. Ensin hän sanoi, että tykkää minusta. Seuraavaksi että voidaan olla kavereita, jos keskustelemme kunnioittavasti. Silmänräpäyksessä hän keksikin kaikkea huonoa ja blokkasi.

Ei sitten käynyt mielessäsi, että ehkä itse rikoit tuon ehdon? Puhut tosi rumasti täälläkin. 

Tai varattu ja "kunnioittavuus" tarkoittaa että pidetään raja eikä mennä navanalusjuttuihin. 

Vierailija
149/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja sinä olet tyhmä. Me emme panneet somen välityksellä. 

Vierailija
150/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se italialainen jo poistanut ne Facebook-estot? 

Mikä italialainen?

No, mistä maasta hän nyt on sitten kotoisin?

Amerikkalaiset everstit ovat oikeasti nigerialaisia Timppoja.

Vierailija
151/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja sinä olet tyhmä. Me emme panneet somen välityksellä. 

Eli sai panon reaalimaailmassa. 

Vierailija
152/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minun kannattaa tehdä, jotta voisimme saada välit kuntoon? 

Vierailija
153/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai varattu ja "kunnioittavuus" tarkoittaa että pidetään raja eikä mennä navanalusjuttuihin. 

Mitä sinä sekoilet? Mies sanoi MINULLE että MEIDÄN pitää puhua kunnioittavasti toisillemme. Olemme puhuneet myös seksistä pari kertaa. Deittipalstalla tapasimme. Se kunnioittavuus ei liity mitenkään mihinkään kolmansiin osapuoliin. 🙄

Vierailija
154/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaa itseäsi niskasta kiinni, lopettaa ruikuttaminen ja jättää se mies täysin rauhaan. Ihme velliperseilyä kun tulee pakit, eikö pullamössö kestä sitä, ettei saa kaikkea minkä haluaa...traagista * maailman pienin viulu soi * 

Vierailija
155/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla oli kirjeystävä. Nyt ei ole. Jaxuhali.

Vierailija
156/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
157/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sekoilet? Mies sanoi MINULLE että MEIDÄN pitää puhua kunnioittavasti toisillemme. Olemme puhuneet myös seksistä pari kertaa. Deittipalstalla tapasimme. Se kunnioittavuus ei liity mitenkään mihinkään kolmansiin osapuoliin. 🙄

Deiitipalstoilla on varattuja. Niin, pitää puhua kunnioittavasti, ettei jo olemassa olevan parisuhteen rajat ylity tai jää todistusaineistoa pettämisestä niihin viesteihin. 

Vierailija
158/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettimään tuota pettämisasiaa. En edelleenkään pidä sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona, mutta tajuan, että pettäjiäkin on. Hän olisi periaatteessa voinut esittää sinkkua, mutta jäänyt sitten kiinni siitä. En pidä sitä vaihtoehtona numero 1. Lähinnä vaihtoehtona numero 3 tai 4. Tai 5. Mutta tuo voisi selittää yhtäkkisen muutoksen.

Vierailija
159/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sekoilet? Mies sanoi MINULLE että MEIDÄN pitää puhua kunnioittavasti toisillemme. Olemme puhuneet myös seksistä pari kertaa. Deittipalstalla tapasimme. Se kunnioittavuus ei liity mitenkään mihinkään kolmansiin o

Olemme puhuneet seksistä pari kertaa hänen aloitteestaan. Kunnioittavasti puhe tarkoitti sitä ettei puhuta rumasti toiselle, edelleen. Ei pitäisi olla liian vaikeaa ymmärtää.

Vierailija
160/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän en ollut puhunut rumasti, ja juuri siksi en tuota käytöstä ymmärräkään. Olin negatiivisella tuulella. En silti todellakaan puhunut rumasti tai törkeästi. Negatiivisella tuulella olin väsymyksen ja turhautumisen takia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi