Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä
Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä.
Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.
Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'(
Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?
En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv.
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Etkö sä just muutama viikko sitten leuhkinut, kuinka hän otti eston pois jossain sovelluksessa (oliko se face tai insta)? Ja sanoit, ettet todellakaan ota häneen yhteyttä kuitenkaan, kuin ehkä aikaisintaan joulun aikoihin. Että vaikka tämä italialainen sulle kirjoittaisi, et aio vastata mitään.
En. Seuraava typerä kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti säästyit joltain nettihuijarilta. Ole kiitollinen että pääsitte eroon hänestä.
Taitaa olla päinvastoin, italailainen väisti luodin. Ap on todella tempperamenttinen ja v*ttuileva luonne. Vinkuu täältä tukea kuukausi toisensa perään ja alkaa heti v*ttuilemaan kaikille.
Tunnistin hänet heti aloituksesta, vaikka hän aina yrittää aloittaa aloituksensa "tunnistamattomana", koska haluaa uusia kommentteja ihmisiltä, jotka eivät tunnista häntä. Ap ei tajua, että hänet tunnistaa samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki kommentit tähän aloitukseen on alhaisella koulukiusaajatasolla. Vauviksella yksin pyörivät katkerat ja ilkeät ihmiset viettämässä lauantaita bokseissaan..
Suosittelen ap että lopetat tämän ketjun lukemisen. Jos mahdollista hae tukea mieluummin ystävältä tai joltakin järkevämpien ihmisten palstalta.
Sanoisin myös että jos tuo ihminen on estänyt sinut missään viestikanavassa, se on selvä kannanotto että hän ei halua korjata välejänne. Tuskin haluat ihmissuhdetta, jossa toinen on ensin loukannut sinua noin jo ennen tapaamista (vie luottamusta) ja sitten painostettu uudelleen yhteydenpitoon (ei tule olemaan positiivisten tunteiden pelikenttä).
Ei tällä palstalla saa mitään normaaleja vastauksia. Aina samat jankkaukset rahasta ja jostain amerikkalaisista lentäjistä. Aivan sairaan väsynyttä p@
Kyllä hän jotain mukamas selitti, mutta siinä ei ollut mitään järkeä. Ei kukaan halua tutustua edes kaverina ihmiseen, jossa on mukamas liikaa vikoja. Mies oli flirttaileva ja sanoi tykkäävänsä. Hetken päästä keksi minusta kaikenlaista negatiivista ja blokkasi. Ei hän haukkunut, vaan sanoi "asiallisesti" kaikkea aivan älytöntä. Kyllä minä ymmärrän, että tuo kertoo hänestä. Kyllä minä ymmärrän, että hän toimii noin myös parisuhteessa, enkä ole ensimmäinen jolle hän on näin tehnyt. Ei se silti vie tunteitani pois.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se tapaus kun ap laittoi tuolle miehelle jonkun toisen miehen kuvan ja miehellä meni herneet nenään?
On. Tunnistin ap:n jo heti aloituksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti säästyit joltain nettihuijarilta. Ole kiitollinen että pääsitte eroon hänestä.
Taitaa olla päinvastoin, italailainen väisti luodin. Ap on todella tempperamenttinen ja v*ttuileva luonne. Vinkuu täältä tukea kuukausi toisensa perään ja alkaa heti v*ttuilemaan kaikille.
Tunnistin hänet heti aloituksesta, vaikka hän aina yrittää aloittaa aloituksensa "tunnistamattomana", koska haluaa uusia kommentteja ihmisiltä, jotka eivät tunnista häntä. Ap ei tajua, että hänet tunnistaa samantien.
Ap tuskin on edes nainen, vaan jonkin ylisjonnen trollihahmo.
Vierailija kirjoitti:
Edelleen odotan normaaleiden aikuisten vastauksia. Olen aivan täynnä noita kiusaajia. Aivan helvetin lapsellista paskaa.
No, kun sinulle kelpaisi vastauksesi ainoastaan, jos kommentti myötäilee sinua ja kannustaa pitämään yhteyttä. Lisäksi pitäisi kertoa, kuinka sinnikkään yrittämisen jälkeen välirikko korjaantui ja nyt ollaan onnellisesti yhdessä ja menossa naimisiin.
Mutta, kun tämä ei ole monen, ei minunkaan, mielestä realismia. Jos toinen estää sinut ja kieltäytyy tapaamasta eikä halua edes vastata viesteihisi, niin ei sen selkeämpää viestiä mies voi antaa. Jätä kyseinen mies nyt rauhaan. Jos hän joskus tulee katumapäälle (tuskin, mutta jos...) niin ottaa kyllä ihan itse yhteyttä. Hänellä on yhteystietosi.
Meidän piti nimenomaan tutustua ensin kavereina. Yhtäkkiä olinkin niin "viallinen" (mukamas), ettei kaveruus tullut kyseeseen. Vaikka hetkeä aiemmin niin tykkäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIKÄ ITALIALAINEN MISSÄ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen odotan normaaleiden aikuisten vastauksia. Olen aivan täynnä noita kiusaajia. Aivan helvetin lapsellista paskaa.
No, kun sinulle kelpaisi vastauksesi ainoastaan, jos kommentti myötäilee sinua ja kannustaa pitämään yhteyttä. Lisäksi pitäisi kertoa, kuinka sinnikkään yrittämisen jälkeen välirikko korjaantui ja nyt ollaan onnellisesti yhdessä ja menossa naimisiin.
Mutta, kun tämä ei ole monen, ei minunkaan, mielestä realismia. Jos toinen estää sinut ja kieltäytyy tapaamasta eikä halua edes vastata viesteihisi, niin ei sen selkeämpää viestiä mies voi antaa. Jätä kyseinen mies nyt rauhaan. Jos hän joskus tulee katumapäälle (tuskin, mutta jos...) niin ottaa kyllä ihan itse yhteyttä. Hänellä on yhteystietosi.
Juuri tuo asenne on ongelma. Miksi koet tarvetta sanoa, että TUSKIN tulee katumapäälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se tapaus kun ap laittoi tuolle miehelle jonkun toisen miehen kuvan ja miehellä meni herneet nenään?
On. Tunnistin ap:n jo heti aloituksesta.
Jännä miten tunnistat ekaa kertaa palstalle kirjoittavan ihmisen.
Niin miten kauan olette tunteneet?
"En ole missään vaiheessa sanonut etsiväni mitään kavereita, idiootti. Olen yrittänyt JATKAA KAVEREINA."
-"Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä..."
-"Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle."
-"Minä olen yrittänyt olla monien miesten kaveri, mutta ei kelpaa kaveruus."
Sekavaa settiä suollat.
Vierailija kirjoitti:
Meidän piti nimenomaan tutustua ensin kavereina. Yhtäkkiä olinkin niin "viallinen" (mukamas), ettei kaveruus tullut kyseeseen. Vaikka hetkeä aiemmin niin tykkäsi.
Kai tajuat että kaveruus on usein koodikieltä a) odottelen parempaa ja pidän varalla b) et ole tarpeeksi viehättävä, mutta ei halua loukata c) on varattu, muttei kehtaa sanoa, kun huomiosi kuitenkin imartelee.
Vierailija kirjoitti:
"En ole missään vaiheessa sanonut etsiväni mitään kavereita, idiootti. Olen yrittänyt JATKAA KAVEREINA."
Sekavaa settiä suollat.
Kävikö mielessä etten ehkä jaksa nähdä vaivaa tämän p@skapalstan eteen? Täällä ei saa muuta kuin loputonta v*ttuilua osakseen. Minä olen yrittänyt jatkaa kavereina monien miesten kanssa. Ei ole kelvannut. Ymmärrä tai ole ymmärtämättä, aivan samantekevää minulle.
Ei vıttu. Joku mt-ongelmainen palstamamma haksahtanut johonkin feikkiprofiiliin ja ottanut sen todesta. Nyt sitten suree suurta tragediaa 😆 Totta kai feikkiprofiilit pistää kontaktit kokonaan poikki, jos homma ei etene nopeasti. Heille se touhu on rahallista tienaamista ja ei kannata jumittua pitkiin projekteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuat että kaveruus on usein koodikieltä a) odottelen parempaa ja pidän varalla b) et ole tarpeeksi viehättävä, mutta ei halua loukata c) on varattu, muttei kehtaa sanoa, kun huomiosi kuitenkin imartelee.
Tajuan, että se on usein koodikieltä. "Usein" ei tarkoita "aina." Nimenomaan minun ulkonäköni oli kovastikin mieleensä. Eikä luonteestakaan sanonut pahaa sanaa, paitsi sitten yhtäkkiä odottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tuo asenne on ongelma. Miksi koet tarvetta
Elämänkokemus kertoo, että tuskin ryömii takaisin ja jos ryömii, niin käsketään painumaan hel vettiin ja estetään kaikkialla. Kaikki eivät katsos ole sinisilmäisiä typeryksiä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Ei vıttu. Joku mt-ongelmainen palstamamma haksahtanut johonkin feikkiprofiiliin ja ottanut sen todesta. Nyt sitten suree suurta tragediaa 😆 Totta kai feikkiprofiilit pistää kontaktit kokonaan poikki, jos homma ei etene nopeasti. Heille se touhu on rahallista tienaamista ja ei kannata jumittua pitkiin projekteihin.
Ei vttu joku vajaaälyinen ei tajua, ettei edelleenkään ollut mikään feikkiprofiili 🤣😂🤣😂🤣😂 Olen aika monta kertaa sen jo kertonut. Minulle on aivan täydellisen yhdentekevää että meneekö se tajuntaasi vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekavaa settiä suollat.
Kävikö mielessä etten ehkä jaksa nähdä vaivaa tämän p@skapalstan eteen? Täällä ei saa muuta kuin loputonta v*ttuilua osakseen. Minä olen yrittänyt jatkaa kavereina monien miesten kanssa. Ei ole kelvannut. Ymmärrä tai ole ymmärtämättä, aivan samantekevää minulle.
Älä sitten tee aloitusta tänne ja uikuta.
No kuule v itun idiootti siksi huijareista täällä vastataan, kun niitä on niin paljon. Ai poliisi ei tee yhteistyötä eri maiden välillä....mieti hiukan. Sinut estäneen henkilön pommittaminen viesteillä on epäkypsää käytöstä, kasva aikuiseksi ja hyväksy pakit, ei voi olla noin vaikeaa.