Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä

Vierailija
12.10.2024 |

Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä. 

Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.

Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'( 

Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?

En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv. 

Kommentit (320)

Vierailija
301/320 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap katosi

Vierailija
302/320 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä unohtaisin koko tyypin, ei tuosta olisi mitään suhdetta tullutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/320 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
304/320 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii olla ees ulkomaalainen, tuoa kekee ihan perus suomimieskin.

Munkin ex sanoi vaikka kuinka usein, et oli aina halunnut minut, sanoi rakastavansa minua useastikin, kuitenkin kännissä petti ja sitten jätti minut. Vielä 6v erosta hän kertoi minulle kuinka olisi halunnu minut, halunnut naimisiin ja perustaa perheen kanssani mutta päätyi kuitenkin naimisiin jonkun muun kanssa. Että silleen.

Miehiin ei voi luottaa.... ei edes heidän sanomisiinsa.

Vierailija
305/320 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap: n ihmissuhdetaidot olla aika surkeat, kun jossain foorumilla ihmettelee, kun jonkun kiinnostus on loppunut. He's just not that into you. 

Minulla on hyvät ihmissuhdetaidot. Keskity sinä vain omiisi.

Niin ja mies oli myös flirttaileva hetkeä aiemmin. 

Joo tämä ketju ja sun muut ketjut onkin todella hyviä esimerkkejä sun hyvistä ihmissuhdetaidoista. 🤣🤣

Vierailija
306/320 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa nyt ymmärtää: en-ole-kirjoittanut-aiheesta-aiemmin-onko-liian-vaikeaa-käsittää?

Koita sä harhainen hullu tajuta, että kaikki tunnistaa sut aiemmista ketjuistasi.

Vierailija
307/320 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap riehua myös siinä "suhde varattuun mieheen aiheuttaa ahdistusta"- ketjussa, siinä on tasan samanlaista kiukuttelua, jankkausta ja nollasta sataan kiihtymistä. Me mammat on taidettu saada palstalle uuttera trolli ja mikäs siinä, ennemmin näitä lukee kuin noita uli- ketjuja. Ei mulla muuta, illanjatkot!

Mä olen sen ketjun aloittaja ei tämän ketjun ap. Mä olen todellinen ihminen ja siinä ketjussa purin pahaa oloani ja vastasin mulle päätään aukoville. En ole trolli enkä tämän ketjun ap. Vituttaa tuollainen kun kuvitellaan mun olevan tämän ketjun ap ja se että kuvitellaan mua ahdistaneen tilanteen olleen keksittyä. Mun elämä ja ahdistus ei ole mitään viihdettä vaan menen oikeasti välillä hyvin syvissä vesissä mielialani kanssa. Eikä tuo mies ole ainoa syy siihen. Varmaan tulisi masennusdiagnoosi jos menisin lääkäriin. 

Vierailija
308/320 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan täällä jankkaa....?

Ap, vastaisitko kysymykseeni että miten kauan olette tunteneet?

Mitä ihmettä väliä sillä on? Tarpeeksi kauan, jotta kiinnyin ja odotin tapaamista. 

Ei juma. Siis olette jutelleet viikon tinderissä tapaamisen jälkeen ja nyt olet sydän karrella nyyhkimässä prinssisi perään. Aikuistu. 

Muuten hyvä, mutten ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan tinderistä enkä mistään viikosta. Mikä helvetti sinua vaivaa?

Vaikutat kirjoitustesi perusteella juuri sellaiselta, joka ripustautuu johonkin mieheen, koska mies hymyili sulle. Viikossa olisit varmaan jo suunnitellut päässäsi häät ja loppuelämän. 

TÄMÄ. Ko. mies on selkeästi huomannut, että ap on joku epätoivoinen ja pakkomielteinen mielenterveysongelmainen tapaus ja ihan ymmärrettävästi mies haluaa päästä moisesta epämääräisestä tyypistä eroon. Täälläkin ap on koko ajan meuhkannut todella agressiivisesti ja vastaillut ihmisille tökerösti kiroillen yms. Luultavasti on samantyyppisesti käyttäytynyt ko. miestäkin kohtaan heti, kun asiat eivät ole menneet ap:n oikkujen mukaan. Toivottavasti se mies älyää karistaa ap:n lopullisesti kannoiltaan.

Vierailija
309/320 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap katosi

Hyvä! Pysyisikin poissa. Ei noin toxisia tapauksia täällä kaivata.

Vierailija
310/320 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
311/320 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
312/320 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
313/320 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap huhuuu

Vierailija
314/320 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako italiaano pitää vielä ap:ta blokattuna?

Vierailija
315/320 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap huhuu

Vierailija
316/320 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
317/320 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin maissa tempperamentti voi olla kovempaa ja tuollaiset sanomiset että välittää, voi olla myös vähemmän merkityksellisiä kuin suomalaiselle.

Vierailija
318/320 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
319/320 |
23.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap mikäs on tilanne italiaanon suhteen?

Vierailija
320/320 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokos italiaano on ottanu sut pois blokista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi