Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä

Vierailija
12.10.2024 |

Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä. 

Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.

Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'( 

Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?

En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv. 

Kommentit (320)

Vierailija
161/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi miehen ulkomaalaisuudella ei ole väliä. Pitää miettiä, miksi joku lopettaa yhteydenpidon : ei vaan enää kiinnosta. Siksi ihmisiä eroaakin. Ei vaan enää kiinnosta ja sillä sipuli. Ihan oikeasti voivat vaikka puhua kihloista tänään ja viikon päästä jättää, kun eivät olekaan valmiita parisuhteeseen. Iso osa ihmisistä, varsinkin miehistä, on epäkypsiä ja itsekkäitä. Siksi noita katoamistemppuja tulee. 

Vierailija
162/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin esim. pettämisestä, olisi niin paljon helpompaa päästä yli näistä tunteista. En minä pettäjistä välitä. Toisaalta en usko siihen teoriaan. Ei tuollainen takin kääntäminen ole kuitenkaan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppujen lopuksi miehen ulkomaalaisuudella ei ole väliä. Pitää miettiä, miksi joku lopettaa yhteydenpidon : ei vaan enää kiinnosta. Siksi ihmisiä eroaakin. Ei vaan enää kiinnosta ja sillä sipuli. Ihan oikeasti voivat vaikka puhua kihloista tänään ja viikon päästä jättää, kun eivät olekaan valmiita parisuhteeseen. Iso osa ihmisistä, varsinkin miehistä, on epäkypsiä ja itsekkäitä. Siksi noita katoamistemppuja tulee. 

Meidän piti tutustua kavereina. Muutama minuutti sen jälkeen alkoi ihmeellinen syyttely ja blokkaus. 

Vierailija
164/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän en ollut puhunut rumasti, ja juuri siksi en tuota käytöstä ymmärräkään. Olin negatiivisella tuulella. En silti todellakaan puhunut rumasti tai törkeästi. Negatiivisella tuulella olin väsymyksen ja turhautumisen takia. 

Laita ne viestit tänne, ja AV:n väki analysoi ne oikein perusteellisesti.

Vierailija
165/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen se mieliala vaihtui hetkessä. Ensin hän sanoi, että tykkää minusta. Seuraavaksi että voidaan olla kavereita, jos keskustelemme kunnioittavasti. Silmänräpäyksessä hän keksikin kaikkea huonoa ja blokkasi.

...jos keskustelemme kunnioittavasti.

Ei sitten käynyt mielessäsi, että ehkä itse rikoit tuon ehdon? Puhut tosi rumasti täälläkin. 

Tai varattu ja "kunnioittavuus" tarkoittaa että pidetään raja eikä mennä navanalusjuttuihin. 

Mitä sinä sekoilet? Mies sanoi MINULLE että MEIDÄN pitää puhua kunnioittavasti toisillemme. Olemme puhuneet myös seksistä pari kertaa. Deittipalstalla tapasimme. Se kunnioit

Olemme puhuneet seksistä pari kertaa hänen aloitteestaan. Kunnioittavasti puhe tarkoitti sitä ettei puhuta rumasti toiselle, edelleen. Ei pitäisi olla liian vaikeaa ymmärtää.

Pitää erikseen sopia, ettei puhuta toiselle rumia.....Siis wtf!?

Vierailija
166/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein"

Jos nyt hyppäisit sieltä netin ihmeellisestä deitti-maailmasta todellisuuteen. 

Tehdään sitä todellisuudessakin.

Vierailija
167/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän piti tutustua kavereina. Muutama minuutti sen jälkeen alkoi ihmeellinen syyttely ja blokkaus. 

Mistä hän syytti sinua? Se on suoraan se, mitä hän itse tekee, täysi projektio. 

Vierailija
168/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin esim. pettämisestä, olisi niin paljon helpompaa päästä yli näistä tunteista. En minä pettäjistä välitä. Toisaalta en usko siihen teoriaan. Ei tuollainen takin kääntäminen ole kuitenkaan normaalia.

Se oli nettikirjekaveri, ei mikään oikea ihmissuhde. Ettekä edes seurustelleet, ette olleet tavanneet. 

Vierailija
169/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä minun kannattaa tehdä, jotta voisimme saada välit kuntoon? 

Ei ole enää mitään tehtävissä. Oli ja meni. 

Vierailija
170/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen se mieliala vaihtui hetkessä. Ensin hän sanoi, että tykkää minusta. Seuraavaksi että voidaan olla kavereita, jos keskustelemme kunnioittavasti. Silmänräpäyksessä hän keksikin kaikkea huonoa ja blokkasi.

Ei sitten käynyt mielessäsi, että ehkä itse rikoit tuon ehdon? Puhut tosi rumasti täälläkin. 

Tai varattu ja "kunnioittavuus" tarkoittaa että pidetään raja eikä mennä navanalusjuttuihin. 

Mitä sinä sekoilet? Mies sanoi MINULLE että MEIDÄN pitää puhua kunnioittavasti toisillemme. Olemme puhuneet myös seksistä pari kertaa. Deittipalstalla tapasimme. Se kunnioittavuus ei liity mitenkään mihinkään kolmansiin osapuoliin. 🙄

Miksi miehen tarvitsi erikseen sinulle siitä mainita? Luulisi kunnioittavan puheen olevan päivänselvä juttu puolin ja toisin. 

Vierailija
171/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin miettimään tuota pettämisasiaa. En edelleenkään pidä sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona, mutta tajuan, että pettäjiäkin on. Hän olisi periaatteessa voinut esittää sinkkua, mutta jäänyt sitten kiinni siitä. En pidä sitä vaihtoehtona numero 1. Lähinnä vaihtoehtona numero 3 tai 4. Tai 5. Mutta tuo voisi selittää yhtäkkisen muutoksen.

-Minä olen sattumoisin nähnyt miehen somen ja kommentit sukulaisten yms. kesken.- 

Olet nähnyt somen sukulaisineen, mutta jostakin syystä keskusteluissa ei ole käynyt ilmi miehen mahdollinen suhde? 

Vierailija
172/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
173/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin miettimään tuota pettämisasiaa. En edelleenkään pidä sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona, mutta tajuan, että pettäjiäkin on. Hän olisi periaatteessa voinut esittää sinkkua, mutta jäänyt sitten kiinni siitä. En pidä sitä vaihtoehtona numero 1. Lähinnä vaihtoehtona numero 3 tai 4. Tai 5. Mutta tuo voisi selittää yhtäkkisen muutoksen.

-Minä olen sattumoisin nähnyt miehen somen ja kommentit sukulaisten yms. kesken.- 

Olet nähnyt somen sukulaisineen, mutta jostakin syystä keskusteluissa ei ole käynyt ilmi miehen mahdollinen suhde? 

TAPASIMME DEITTIPALSTALLA.

Vierailija
174/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sulle v*tun suomivosulle!

Oletpas Sinä ystävällinen ihminen?! Mikä elämässäsi mättää?

Samaa voisi kysyä melkein kaikilta tänne kirjoittaneilta. Aivan sairasta kiusaamista ja ilkeilyä.

Asiakaspalvelussa selvisin melkein 30 vuotta kun ajattelin että onneks mää en oo tollanen. Sitten en vaa enää jaksanut, otin loparit.

Vierailija
175/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sinä sekoilet? Mies sanoi MINULLE että MEIDÄN pitää puhua kunnioittavasti toisillemme. Olemme puhuneet myös seksistä

NIIN, MINÄ TAISIN SANOA JO PARI KERTAA ETTEI MIEHEN PUHEISSA OLLUT JÄRKEÄ. Meneekö nyt ymmärrykseen jo???

Vierailija
176/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään ei ole pakko olla väleissä tai tekemisissä kanssasi, jos ei halua. Eli et voi tehdä mitään. Hyväksy se. 

Vierailija
177/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
178/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli nettikirjekaveri, ei mikään oikea ihmissuhde. Ettekä edes seurustelleet, ette olleet tavanneet. 

IHANKO TOSI? Olisiko lisää päivänselviä asioita jaettavaksi? 🙄 Mikä idiootti...

Vierailija
179/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAPASIMME DEITTIPALSTALLA.

Deittipalstoilla on suhteessa olevia. 

Vierailija
180/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen tarina eli mies sanoo ihan vaan KOHTELIAISUUDESTA, että tykkää naisesta, jotta se jättäminen sujuisi siten joutuisammin ja saisi vähän pehmennettyä iskua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi