Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä
Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä.
Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.
Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'(
Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?
En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv.
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan täällä jankkaa....?
Ap, vastaisitko kysymykseeni että miten kauan olette tunteneet?
Mitä ihmettä väliä sillä on? Tarpeeksi kauan, jotta kiinnyin ja odotin tapaamista.
Ei juma. Siis olette jutelleet viikon tinderissä tapaamisen jälkeen ja nyt olet sydän karrella nyyhkimässä prinssisi perään. Aikuistu.
Muuten hyvä, mutten ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan tinderistä enkä mistään viikosta. Mikä helvetti sinua vaivaa?
Vaikutat kirjoitustesi perusteella juuri sellaiselta, joka ripustautuu johonkin mieheen, koska mies hymyili sulle. Viikossa olisit varmaan jo suunnitellut päässäsi häät ja loppuelämän.
Minua ei kiinnosta avioliitto, muuten hyvä. En kiinny keneen tahansa.
Vierailija kirjoitti:
En reagoi kiusaamisviesteihin. Hankkikaa apua. Ette tiedä MITÄÄN.
Miten voisimmekaan tietää, kun et kerro MITÄÄN. Hanki itse apua pakkomielteeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, monet haluavat deittailla minua mutta kun minä en vain kiinnostu. Haluan tietynmaalaisen miehen, koska heissä on sitä jotain. Että kyllä minä olen lukuisat pakit antanut. Ujous ei ole mikään ihmeen rajoite tai mikä lie eikä mikään ongelma tuolle miehelle.
Ujous on piirre ihmisessä. Mies on itse introvertti ja ujo myös.
Miksi et itse pysty hyväksymään pakkeja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli huonompi hetki silloin. Olin väsynyt ja stressaantunut. Kuvittelin, että kuten ennenkin, hän reagoi lempeästi eikä vaadi minulta aina pelkkää iloisuutta. Nyt olikin eri ääni kellossa.
Miten se sinun huonompi hetki ilmeni? Mitä teit, sanoit? Johon hänen olisi pitänyt reagoida lempeästi?
Olin tavallista huonotuulisempi. Kysyin mikä häntä vaivaa, kun hän viestitteli niin eri tavalla kuin aiemmin. Ei myöntänyt mitään, ja minua alkoi ärsyttämään. Törkeä en missään vaiheessa ollut enkä käyttänyt edes yhtä ainuttakaan huutomerkkiä tai lähettänyt mitään ääniviestiä, jossa korotan ääntä. Olin vain h u o n o t u u l i n e n.
Eli kumpikaan teistä ei antanut toisen olla huonolla päällä. Hän ensin kirjoittaa eri tavalla ja sinä alat jankkaamaan miksi niin tekee. Olisit antanut hänelle tilaa olla erilainen, eihän hänen tarvitse sinua väkisellä miellyttää kuten ei sinun mielestä sinunkaan tarvitse häntä.
Vaikutatte molemmat olevan hankalia ja tuulella käyviä, ei hyvä ennuste jatkon suhteen. Jos tuo nyt ylipäänsä jatkuu mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten sanoin, monet haluavat deittailla minua mutta kun minä en vain kiinnostu. Haluan tietynmaalaisen miehen, koska heissä on sitä jotain. Että kyllä minä olen lukuisat pakit antanut. Ujous ei ole mikään ihmeen rajoite tai mikä lie eikä mikään ongelma tuolle miehelle.
Hetkeä aiemmin meidän piti olla kavereita. Muutamassa minuutissa kaikki muuttui. Ja siis kavereita ALUKSI.
Vierailija kirjoitti:
Siksihän minä olenkin tässä mielentilassa, kun hän EI vaatinut minulta iloisuutta, mutta yhtäkkiä hylkäsi minut kun minulla oli huono fiilis ja näytin sen. Sitä ennen vastaili ok, ok ja kysyin että mikä häntä vaivaa, kun ei ole ennen vastaillut niin tympeästi.
Oliko tämä heti sen kuvan laittamisen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkeä aiemmin meidän piti olla kavereita. Muutamassa minuutissa kaikki muuttui. Ja siis kavereita ALUKSI.
Ko. henkilö ei halunnut olla kaverisi. Miksi et pysty hyväksymään sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksihän minä olenkin tässä mielentilassa, kun hän EI vaatinut minulta iloisuutta, mutta yhtäkkiä hylkäsi minut kun minulla oli huono fiilis ja näytin sen. Sitä ennen vastaili ok, ok ja kysyin että mikä häntä vaivaa, kun ei ole ennen vastaillut niin tympeästi.
Oliko tämä heti sen kuvan laittamisen jälkeen?
Minkä kuvan????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän sanoi haluavansa olla.
Vierailija kirjoitti:
Fetissi tietynmaalaisista miehistä ja itkupotkuraivarit, kun ei saakaan tikkaria. En yleensä käytä tätä sanaa, mutta nyt on kyseessä femcel, ap on naispuolinen incel, joka elää nettimaailmassa ja tuo mieskin varmaan korealainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska hän sanoi haluavansa olla.
Kikkeliskokkelis, ihmiset muuttavat mieltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fetissi tietynmaalaisista miehistä ja itkupotkuraivarit, kun ei saakaan tikkaria. En yleensä käytä tätä sanaa, mutta nyt on kyseessä femcel, ap on naispuolinen incel, joka elää nettimaailmassa ja tuo mieskin varmaan korealainen.
Ihmisellä voi olla mieltymys olematta mikään "fetissi." Enpä ole missään vaiheessa saanut mitään itkupotkuraivareita. Itkenyt olen kyllä, surusta. En kiinnostu korealaisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli huonompi hetki silloin. Olin väsynyt ja stressaantunut. Kuvittelin, että kuten ennenkin, hän reagoi lempeästi eikä vaadi minulta aina pelkkää iloisuutta. Nyt olikin eri ääni kellossa.
No ei ole sopiva mies sinulle, jos edellyttää sinulta pelkkää iloisuutta.
Ap lienee todella raskas tyyppi muutoinkin tai sitten ulkomaalaiset miehet eivät ole tottuneet "huonoihin hetkiin", sillä aiemmin muutkaan miehet eivät ole kokeneet sopivansa hänelle.
Lopetat sen miehen häiriköinnin ja kunnioitat hänen päätöstään olla olematta tekemisissä. Sut on blokattu syystä, jätä hänet rauhaan. Tuo on vainoamista.
Enpä ole raskas :) minulla on oikeus huonompiin hetkiin. Olen monta kertaa kertonut että keskustelu oli ihan normaalia, ei mitenkään törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sinun huonompi hetki ilmeni? Mitä teit, sanoit? Johon hänen olisi pitänyt reagoida lempeästi?
Olin tavallista huonotuulisempi. Kysyin mikä häntä vaivaa, kun hän viestitteli niin eri tavalla kuin aiemmin. Ei myöntänyt mitään, ja minua alkoi ärsyttämään. Törkeä en missään vaiheessa ollut enkä käyttänyt edes yhtä ainuttakaan huutomerkkiä tai lähettänyt mitään ääniviestiä, jossa korotan ääntä. Olin vain h u o n o t u u l i n e n.
Tästä -en ollut törkeä- on vain oma väitteesi. Todennäköisesti olet ärsyyntyneenä ja huonotuulisena käyttäytynyt huonosti, mitä mies on pelästynyt.
Ei siihen tarvita huutomerkkejä tai ääniviestejä, jos toinen kokee viestien sävyt uhkaaviksi tai epämiellyttäväksi.
Deittisivustojen kautta on helppo siirtyä seuraavaan, miellyttävämpään naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla epätoivoinen läski
Taidat olla vajaaälyinen lapsi.
Eipä selvinnyt yhtään mikään, kun tuosta ei ollut edes kyse.