Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä
Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä.
Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.
Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'(
Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?
En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv.
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi miehen ulkomaalaisuudella ei ole väliä. Pitää miettiä, miksi joku lopettaa yhteydenpidon : ei vaan enää kiinnosta. Siksi ihmisiä eroaakin. Ei vaan enää kiinnosta ja sillä sipuli. Ihan oikeasti voivat vaikka puhua kihloista tänään ja viikon päästä jättää, kun eivät olekaan valmiita parisuhteeseen. Iso osa ihmisistä, varsinkin miehistä, on epäkypsiä ja itsekkäitä. Siksi noita katoamistemppuja tulee.
Meidän piti tutustua kavereina. Muutama minuutti sen jälkeen alkoi ihmeellinen syyttely ja blokkaus.
Mistä hän syytti sinua? Se on suoraan se, mitä hän itse tekee, täysi projektio.
Voi ollakin... En kerro tänne mistä hän syytteli, koska en jaksa sitä p@skatulvaa. Sehän on asia, jonka mies S
Eli sille on syynsä, miksi mies kohteli niin. Et edes kehtaa tänne kirjoittaa, mitä mies sanoi, sillä tiedät jo etukäteen, ettei ne kestä päivänvaloa todistaa syyttömyyttäsi. Itse mokasit, joten hyväksy se ja opettele käyttäytymään ennen kuin haikailet edes niitä ulkomaalaisia miehiä. Ei heitäkään voi kohdella miten tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun kannattaa tehdä, jotta voisimme saada välit kuntoon?
Et saa teidän välejä enää kuntoon. Unohda koko tyyppi. Hän selvästikin etsii jotain tavallista naista, vähemmän estynyttä ja rajoitteista. Sellaista, joka voisi tavata sopivan kumppanin tosielämässäkin. Ehkä hän on jo sellaisen tavannutkin. Sinulle suosittelen terapiaa, jotta et enää toista tuota samaa kuviota, joka selvästikin satuttaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kukahan täällä jankkaa....?
Ap, vastaisitko kysymykseeni että miten kauan olette tunteneet?
Mitä ihmettä väliä sillä on? Tarpeeksi kauan, jotta kiinnyin ja odotin tapaamista.
En reagoi kiusaamisviesteihin. Hankkikaa apua. Ette tiedä MITÄÄN.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli huonompi hetki silloin. Olin väsynyt ja stressaantunut. Kuvittelin, että kuten ennenkin, hän reagoi lempeästi eikä vaadi minulta aina pelkkää iloisuutta. Nyt olikin eri ääni kellossa.
Miten se sinun huonompi hetki ilmeni? Mitä teit, sanoit? Johon hänen olisi pitänyt reagoida lempeästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et saa teidän välejä enää kuntoon. Unohda koko tyyppi. Hän selvästikin etsii jotain tavallista naista, vähemmän estynyttä ja rajoitteista. Sellaista, joka voisi tavata sopivan kumppanin tosielämässäkin. Ehkä hän on jo sellaisen tavannutkin. Sinulle suosittelen terapiaa, jotta et enää toista tuota samaa kuviota, joka selvästikin satuttaa sinua.
Mikä vtun ESTYNYT ja RAJOITTEINEN? Mitä helvettiä sinä luulet tietäväsi minusta ja meidän keskusteluistamme?? Minä en edes kertonut mitä kriteereitä minulla on, ja johan tuli taas syytöksiä ja p@skaa niskaan 🙄
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli huonompi hetki silloin. Olin väsynyt ja stressaantunut. Kuvittelin, että kuten ennenkin, hän reagoi lempeästi eikä vaadi minulta aina pelkkää iloisuutta. Nyt olikin eri ääni kellossa.
No ei ole sopiva mies sinulle, jos edellyttää sinulta pelkkää iloisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Jotta voisimme vastata tuohon, meidän täytyisi ensin tietää mitä teit, että mies hermostui sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä väliä sillä on? Tarpeeksi kauan, jotta kiinnyin ja odotin tapaamista.
Ei juma. Siis olette jutelleet viikon tinderissä tapaamisen jälkeen ja nyt olet sydän karrella nyyhkimässä prinssisi perään. Aikuistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se sinun huonompi hetki ilmeni? Mitä teit, sanoit? Johon hänen olisi pitänyt reagoida lempeästi?
Olin tavallista huonotuulisempi. Kysyin mikä häntä vaivaa, kun hän viestitteli niin eri tavalla kuin aiemmin. Ei myöntänyt mitään, ja minua alkoi ärsyttämään. Törkeä en missään vaiheessa ollut enkä käyttänyt edes yhtä ainuttakaan huutomerkkiä tai lähettänyt mitään ääniviestiä, jossa korotan ääntä. Olin vain h u o n o t u u l i n e n.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei juma. Siis olette jutelleet viikon tinderissä tapaamisen jälkeen ja nyt olet sydän karrella nyyhkimässä prinssisi perään. Aikuistu.
Muuten hyvä, mutten ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan tinderistä enkä mistään viikosta. Mikä helvetti sinua vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
En reagoi kiusaamisviesteihin. Hankkikaa apua. Ette tiedä MITÄÄN.
Et kerro myöskään mitään. Turha kysyä neuvoa jos ei suostu kertomaan tapauksen taustoja.
Siksihän minä olenkin tässä mielentilassa, kun hän EI vaatinut minulta iloisuutta, mutta yhtäkkiä hylkäsi minut kun minulla oli huono fiilis ja näytin sen. Sitä ennen vastaili ok, ok ja kysyin että mikä häntä vaivaa, kun ei ole ennen vastaillut niin tympeästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vtun ESTYNYT ja RAJOITTEINEN? Mitä helvettiä sinä luulet tietäväsi minusta ja meidän keskusteluistamme?? Minä en edes kertonut mitä kriteereitä minulla on, ja johan tuli taas syytöksiä ja p@skaa niskaan 🙄
älä hermostu. Kyllä sinulla on aika paljon rajoitteita, niitä on tässä keskustelun myötä auennut. Esimerkiksi ujouden tunnistit ja kerroit itsekin. Kerroit myös, että että netti on ainoa paikka, missä voisit tavata makusi mukaisia miehiä ja että sinulle on käynyt näin useita kertoja.
Ihan ystävällisesti, ap., hanki itsellesi terapiaa, niin et toista tuota samaa kuviota. Jatkuva pettyminen ei tee hyvää sinulle. Olet ansainnut parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Siksihän minä olenkin tässä mielentilassa, kun hän EI vaatinut minulta iloisuutta, mutta yhtäkkiä hylkäsi minut kun minulla oli huono fiilis ja näytin sen. Sitä ennen vastaili ok, ok ja kysyin että mikä häntä vaivaa, kun ei ole ennen vastaillut niin tympeästi.
Eli hän vastasi johonkin jankutusvuodatukseesi "ok" ja peukku ja aloit hiillostamaan häntä miksei vastaa enempää. Selvishän se sitten.
Kuten sanoin, monet haluavat deittailla minua mutta kun minä en vain kiinnostu. Haluan tietynmaalaisen miehen, koska heissä on sitä jotain. Että kyllä minä olen lukuisat pakit antanut. Ujous ei ole mikään ihmeen rajoite tai mikä lie eikä mikään ongelma tuolle miehelle.
Ujous on piirre ihmisessä. Mies on itse introvertti ja ujo myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutten ole missään vaiheessa sanonut sanaakaan tinderistä enkä mistään viikosta. Mikä helvetti sinua vaivaa?
Vaikutat kirjoitustesi perusteella juuri sellaiselta, joka ripustautuu johonkin mieheen, koska mies hymyili sulle. Viikossa olisit varmaan jo suunnitellut päässäsi häät ja loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaat keskustelun, missä kyselet ja jankkaat miten saisit välinne kuntoon ja kierrät aihetta kuin kissa kuumaa puuroa vastaamatta oleellisiin kysymyksiin.
Aika paljon rajoitteita. Varmaan tullut keskusteluissa esiin muitakin rajoitteita, niin mies kääntynyt ensin ensin seurustelusuhteen toivosta kaverisuhteeseen, ja sitten luopunut siitäkin.