Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä

Vierailija
12.10.2024 |

Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä. 

Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.

Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'( 

Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?

En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv. 

Kommentit (320)

Vierailija
241/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli huonompi hetki silloin. Olin väsynyt ja stressaantunut. Kuvittelin, että kuten ennenkin, hän reagoi lempeästi eikä vaadi minulta aina pelkkää iloisuutta. Nyt olikin eri ääni kellossa.

Miten se sinun huonompi hetki ilmeni? Mitä teit, sanoit? Johon hänen olisi pitänyt reagoida lempeästi? 

Olin tavallista huonotuulisempi. Kysyin mikä häntä vaivaa, kun hän viestitteli niin eri tavalla kuin aiemmin. Ei myöntänyt mitään, ja minua alkoi ärsyttämään. Törkeä en missään vaiheessa ollut enkä käyttänyt edes yhtä ainuttakaan huutomerkkiä tai lähettänyt mitään ääniviestiä, jossa korotan ääntä. Olin vain h u o n o t u u l i n e n.

Tästä -en ollut törkeä- on vain oma väitteesi. Todennäköisesti olet ärsyy

Normaali mies ei säikähdä VIESTEJÄ. Minä olen miellyttävä. Usko tai älä usko, aivan täysin samantekevää minulle.

Vierailija
242/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap: n ihmissuhdetaidot olla aika surkeat, kun jossain foorumilla ihmettelee, kun jonkun kiinnostus on loppunut. He's just not that into you. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksihän minä olenkin tässä mielentilassa, kun hän EI vaatinut minulta iloisuutta, mutta yhtäkkiä hylkäsi minut kun minulla oli huono fiilis ja näytin sen. Sitä ennen vastaili ok, ok ja kysyin että mikä häntä vaivaa, kun ei ole ennen vastaillut niin tympeästi. 

Jo noista tympeistä vastauksista ja viestittelyn harvenemisesta on vedettävissä johtopäätös, ettei toista enää kiinnosta.Turhaa perään kysellä, mikä vaivaa ja lopulta kilahtaa. Siinä nolaa vain itsensä. 

-kokemusta on 

Vierailija
244/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksihän minä olenkin tässä mielentilassa, kun hän EI vaatinut minulta iloisuutta, mutta yhtäkkiä hylkäsi minut kun minulla oli huono fiilis ja näytin sen. Sitä ennen vastaili ok, ok ja kysyin että mikä häntä vaivaa, kun ei ole ennen vastaillut niin tympeästi. 

Jo noista tympeistä vastauksista ja viestittelyn harvenemisesta on vedettävissä johtopäätös, ettei toista enää kiinnosta.Turhaa perään kysellä, mikä vaivaa ja lopulta kilahtaa. Siinä nolaa vain itsensä. 

-kokemusta on 

Minä en missään vaiheessa sanonut sanaakaan mistään harvenemisesta. Mikä hemmetti teitä vaivaa kun ette osaa pysyä asiassa??

Vierailija
245/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli kirjaimellisesti hetki sitten sanonut tykkäävänsä minusta. HETKI SITTEN. HETKEÄ AIEMMIN. 

Vierailija
246/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap: n ihmissuhdetaidot olla aika surkeat, kun jossain foorumilla ihmettelee, kun jonkun kiinnostus on loppunut. He's just not that into you. 

Minulla on hyvät ihmissuhdetaidot. Keskity sinä vain omiisi.

Niin ja mies oli myös flirttaileva hetkeä aiemmin. 

Vierailija
247/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin, monet haluavat deittailla minua mutta kun minä en vain kiinnostu. Haluan tietynmaalaisen miehen, koska heissä on sitä jotain. Että kyllä minä olen lukuisat pakit antanut. Ujous ei ole mikään ihmeen rajoite tai mikä lie eikä mikään ongelma tuolle miehelle.

Ujous on piirre ihmisessä. Mies on itse introvertti ja ujo myös.

Miksi et itse pysty hyväksymään pakkeja?

Hetkeä aiemmin meidän piti olla kavereita. Muutamassa minuutissa kaikki muuttui. Ja siis kavereita ALUKSI.

Ko. henkilö ei halunnut olla kaverisi. Miksi et pysty hyväksymään sitä? 

Koska hän sanoi haluavansa olla.

Sanat ja teot ei aina kohtaa. Kannattaa vastaisuudessa luottaa enemmän tekoihin kuin sanoihin. 

Vierailija
248/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän oli kirjaimellisesti hetki sitten sanonut tykkäävänsä minusta. HETKI SITTEN. HETKEÄ AIEMMIN. 

Oletko valehtelusta koskaan kuullut?

Vierailija
249/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan neuvosta vaarin enkä vaivaudu enää seuraamaan ketjua. Olen täysin kyllästynyt tuohon loputtomaan syyttelyyn ja ilkeilyyn. Minä tiedän mistä olemme puhuneet, Minä tiedän mitä on ollut meneillään, Minä tiedän mitkä ovat vaihtoehdot tässä tilanteessa eli että mistä tämä johtuu. Kulttuurilla on suuri vaikutus myös.

Vierailija
250/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska hän halusi jättää sinut "pehmeästi". Eli ensin kehuu ja sitten jättää. Ettei sulle tulis niin paha mieli siitä jättämisestä.

Vierailija
251/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein"

Jos nyt hyppäisit sieltä netin ihmeellisestä deitti-maailmasta todellisuuteen. 

Miten? 1. Olen ujo. 2. Olen kiinnostunut ulkomaalaisista. 3. En lähde yksin matkailemaan. 4. Livenä tavatessa en voi tietää yhtään mitään toisesta. Minulla on tarkat kriteerit. Ymmärrätkö, että netti on ainoa paikka, jossa voin tavata makuni mukaisia miehiä. 

Paljonko kerkesit miehelle lähettää rahaa?

Vierailija
252/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän myös, että vaistoni sanoo hänen ajattelevan minua ja keskustelujamme. Hänen kulttuurinsa on tietynlainen ja sen takia uskon, että hän hakee huomiota tuollaisella dramaattisella käytöksellä.

Vierailija
253/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko täällä asiallisia ja aikuismaisia vastauksia? Vai onko tämä pelkkä kehitysvammaisten temmellyskenttä? Ei millään pahalla kehitysvammaisia kohtaan, mutta eivät nämä kommentit ole normaalisti kehittyneiden aikuisten kommentteja, ihan oikeasti. 

Ap on mielenterveysongelmainem trolli joka toistuvasti suoltaa tätä sontaa tänne.

Vierailija
254/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisi huomata, että sinulla ei ole rahaa.

Minulla on rahaa eikä se liity asiaan yhtään millään tavalla. Todella väsynyttä tuo ainainen rahajankutus, heti kun on ulkomaalaisesta kyse. Hän on työssäkäyvä ihminen, joka osaa käyttää omia rahojaan.

Oliko lentokapteeni?

Vierailija
255/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuussa ap kirjoitti näin:

Kerroin joskus aiemmin italialaisesta miehestä, jonka kanssa kaikki oli sujunut kuin tanssi noin vuoden ajan. Tapaaminen oli kyllä puheissa, ei ollut tarkoitus että ollaan vain jotain kirjekavereita. Olemme kuulleet toistemme äänet.

Tuossa kolmisen kuukautta sitten hän vain yhtäkkiä muuttui kuin taikaiskusta. Emme olleet yhtä ainuttakaan kertaa riidelleet mistään. Kommunikaatio sujui melkeinpä täydellisesti.

Kesällä tosiaan aivan yhtäkkiä mies suuttui* ja blokkasi minut joka paikassa. Itkin jopa enemmän kuin erotessani, koska en olisi ikinä uskonut hänestä, ja kun kommunikaatio toimi niin mahtavasti. Se oli hirveä isku vasten kasvoja. 

Nyt olen huomannut, että hänen fb-profiilinsa näkyy taas, ainakin muilla tunnuksillani. Aiemmin ei näkynyt yhtään millään profiilillani.

Yhteydenottoa en ole saanut, mutta minä blokkasin miehen omalla pääprofiilillani, enkä usko että hän alkaa viestittelemään noihin muihin, vaikka on niistä tietoinen. Ne ovat vähän epämääräisiä profiileja kuitenkin.

Mitäköhän tunnen tällä hetkellä. En edes tiedä. Muistan vain kuinka helvetisti itkin silloin. Olin aivan sairaan ahdistunut, kun ajattelin etten kuule miehestä enää ikinä mitään. En ole kuullut tähän päivään mennessä, mutta jostain syystä en ole näköjään enää estossa.

Jos minun pitäisi nyt päättää että haluaisinko olla yhteyksissä, en osaisi sanoa. En voi sanoin kuvailla kuinka hirveä isku se täysin yhtäkkinen takinkääntö oli. Seurustellessa oppii huomaamaan toisen temput, eivätkä ne tule puskista. Tuon miehen kanssa kaikki sujui kuin tanssi, kunnes täysin yllättäen kaikki meni päälaelleen.

*väitti ettei ollut vihainen, mutta en usko. Ei sille käytökselle ollut mitään muutakaan loogista selitystä. Mies on introvertti, joten ei tosiaankaan tuosta noin vain ryhdy tapailemaan ketä tahansa. En ainakaan sellaiseen usko.

https://www.vauva.fi/keskustelu/5733816/taitaa-italialainen-katua-kayto…

23 sivua tätä ihan samaa jankkausta, ap saa raivarit kaikille tuossakin ketjussa

Vierailija
256/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
257/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska hän halusi jättää sinut "pehmeästi". Eli ensin kehuu ja sitten jättää. Ettei sulle tulis niin paha mieli siitä jättämisestä.

Voi v--- vaj*kki kun ne eivät mitenkään liittyneet toisiinsa, kaksi täysin eri keskusteluamme!

Vierailija
258/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saisiko täällä asiallisia ja aikuismaisia vastauksia? Vai onko tämä pelkkä kehitysvammaisten temmellyskenttä? Ei millään pahalla kehitysvammaisia kohtaan, mutta eivät nämä kommentit ole normaalisti kehittyneiden aikuisten kommentteja, ihan oikeasti. 

Ap on mielenterveysongelmainem trolli joka toistuvasti suoltaa tätä sontaa tänne.

Hyvä yritys mutta meni kaikki väärin:)

Vierailija
259/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo ketju liittyy minuun?????

Vierailija
260/320 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Millalla ollu uus kaalee poikkis?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä