Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä
Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä.
Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.
Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'(
Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?
En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv.
Kommentit (320)
Se joka on joskus loukannut, ei voi sua parantaa. Vaan loukkaa aina uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän myös, että vaistoni sanoo hänen ajattelevan minua ja keskustelujamme. Hänen kulttuurinsa on tietynlainen ja sen takia uskon, että hän hakee huomiota tuollaisella dramaattisella käytöksellä.
DELULU PRO MAX
Minä olen myös laittanut välit poikki ulkomaalaisen naisen kanssa heti kun alkoi nyyhkytarinaa rahasta puhumaan. Next!
Koittakaa nyt ymmärtää: en-ole-kirjoittanut-aiheesta-aiemmin-onko-liian-vaikeaa-käsittää?
Vierailija kirjoitti:
Onko Millalla ollu uus kaalee poikkis?
En tiedä kuka helvetti on Milla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä se tapaus kun ap laittoi tuolle miehelle jonkun toisen miehen kuvan ja miehellä meni herneet nenään?
Sama on. Todella outo tapaus tämä ap.
Missä vaiheessa sanoin että olen laittanut jonkun kuvan johonkin?? Mitä hemmettiä te sekoilette.
Sut tunnistaa heti aloituksesta samaksi sekopääksi joka tätä sontaa on aiemminkin tänne suoltanut.
Se testaa miten paljon siedät. Kiellot vaan innostaa näitä. Ne haluaa vaan käyttää valtaa, juuri kun olet hermostumassa, se esittääkin kivaa. Päätavoite on saada sinut alistumaan.
Mitään hyvää ei näistä suhteista seuraa.
No jos mies etsi parisuhdetta ja sä alat yhtäkkiä selittämään jostain kaveruudesta, niin miksi ihmeessä se käyttäisi suhun yhtään enempää aikaa? Teillähän on ihan eri toiveet. Monissa kulttuureissa miesten ja naisten ei todellakaan oleteta olevan mitään kavereita keskenään, vaan miehellä on mieskaverit ja naisella naiskaverit ja toisen sukupuolen edustajiin tutustutaan vain ja ainoastaan parisuhde mielessä (ellei kyseessä siis ole joku perheenjäsen). Kirjekaveruus ei tälle kaverille kelvannut.
Jos sulla ei ole aikomustakaan tavata kyseistä ihmistä suht pian, niin miksi ihmeessä edes haet jotain ulkomailla asuvaa kumppania? Eikö haku kannattaisi suunnata jo vaikka valmiiksi Suomessa asuviin ulkomaalaisiin?
Jos taas ajatus on että haluat itse muuttaa pois Suomesta, niin sitten sinun on vain kerättävä se rohkeus ja edettävä nopeammin ja päättäväisemmin noissa suhdeviritelmissä. Ei kukaan halua roikkua epävarmoissa etäsuhteissa pitkiä aikoja, eri asia jos olisitte jo tavanneet livenä ja väliaikaisesti eläisitte etäsuhteessa esim. opintojen valmistumiseen asti.
Kyllä sillä miehen asuinmaalla ja kulttuurilla on todellakin merkitystä, kuten juurikin tuossa kaveeraamisessa, mutta ymmärrän jos et halua tällä palstalla sitä huudella.
Vierailija kirjoitti:
Aina käy näin? Veikkaan että mies huomasi, niin kuin ne kaikki muutkin miehet että jotain epämiellyttävää sinussa on niin otti jalat alleen. Oletko liian takertuva ja yrität edetä liian nopeasti?
Enpä ole missään vaiheessa sanonut että aina käy näin:)
En ole takertuva:) mies aloitti flirtin:) En yritä edetä liian nopeasti, olen sitoutumiskammoinen:) halusin kyllä tavata kun olimme jutelleet jo pitkään aikaa, ja niin halusi myös mies:)
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole raskas :) minulla on oikeus huonompiin hetkiin. Olen monta kertaa kertonut että keskustelu oli ihan normaalia, ei mitenkään törkeää.
Se pieni kulttuuriero, että mikä täällä tulkitaan "huonotuulisuudeksi", saattaa muissa maissa olla jo törkeää käytöstä. Sinuna nyt katsoisin peiliin, kun muidenkaan samasta? maasta olevien miesten kanssa ei natsaa.
Niin heti on Suomen kansalaisuus on saatu, välit poikki. Suominaiset ei tajua olevansa pelkän maahantulon välineitä.
Vierailija kirjoitti:
No jos mies etsi parisuhdetta ja sä alat yhtäkkiä selittämään jostain kaveruudesta, niin miksi ihmeessä se käyttäisi suhun yhtään enempää aikaa? Teillähän on ihan eri toiveet. Monissa kulttuureissa miesten ja naisten ei todellakaan oleteta olevan mitään kavereita keskenään, vaan miehellä on mieskaverit ja naisella naiskaverit ja toisen sukupuolen edustajiin tutustutaan vain ja ainoastaan parisuhde mielessä (ellei kyseessä siis ole joku perheenjäsen). Kirjekaveruus ei tälle kaverille kelvannut.
Jos sulla ei ole aikomustakaan tavata kyseistä ihmistä suht pian, niin miksi ihmeessä edes haet jotain ulkomailla asuvaa kumppania? Eikö haku kannattaisi suunnata jo vaikka valmiiksi Suomessa asuviin ulkomaalaisiin?
Jos taas ajatus on että haluat itse muuttaa pois Suomesta, niin sitten sinun on vain kerättävä se rohkeus ja edettävä nopeammin ja päättäväisemmin noissa suhdeviritelmissä. Ei kukaan halua roikkua epävarmoissa etäsuhteiss
Hän. Itse. Ehdotti. Alkuun. Kaveruutta. Välimatkan. Takia. Koska. On. Introvertti. Eikä. Etsimällä. Etsi. Mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kesäkuussa ap kirjoitti näin:
Tapasimme nettideittipaikassa ylli vuosi sitten. En muista tarkkaa aikaa. Jossain vaiheessa mies alkoi valittelemaan välimatkaa ja ehdotti kaveruutta ainakin toistaiseksi. Antoi minun ymmärtää, että on tulossa uudestaan Suomeen lähiaikoina ja voisimme mennä treffeille ja katsoa miten asiat menevät. Juttelu on ollut tosi flirttiä ja mies sanoi, että käy usein someprofiilissani katselemassa kaikkea.
Lähetin miehelle kuvia yhdestä miehestä, jonka kanssa mätsäsimme. Halusin näyttää, etten roiku hänessä ja että minulla on kyllä muitakin. Mies kysyi miksi lähetän hänelle tuollaista ja sanoi, ettei häntä kiinnosta. "Ei hän mustasukkainen ole, miksi olisi, ei se ole tervettä."
Silti tuosta alkoi todella nopeasti sellainen käytös, jota en ole IKINÄ ennen tuolta mieheltä saanut, ja yli vuoden olemme jutelleet. AINA toista kunnioittavasti.
Lopulta mies alkoi ekaa kertaa ikinä
Muuten hyvä mutta enpä kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt ymmärtää: en-ole-kirjoittanut-aiheesta-aiemmin-onko-liian-vaikeaa-käsittää?
Juu, tämä tarina on tapahtunut tosi monelle. Yksikin neropatti lähetti italiaanolle toisen miehen kuvan ja ihmetteli sitten palstakaupalla, minkä takia mies laittoi estoon...... : o
Vierailija kirjoitti:
Olethan kirjoittanut:
Syyskuussa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5636164/en-kasita-ulkomaalaisen-miehen-…
Kesäkuussa:
https://www.vauva.fi/keskustelu/5733816/taitaa-italialainen-katua-kayto…
Vierailija kirjoitti:
Niin heti on Suomen kansalaisuus on saatu, välit poikki. Suominaiset ei tajua olevansa pelkän maahantulon välineitä.
Mikä helvetin Suomen kansalaisuus????
Vierailija kirjoitti:
Maailman vanhin ja yksinkertaisin sotilasstrategia, isketään maahan käyttämällä hyväksi naisten hyväuskoisuutta ja hölmöyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, tämä tarina on tapahtunut tosi monelle. Yksikin neropatti lähetti italiaanolle toisen miehen kuvan ja ihmetteli sitten palstakaupalla, minkä takia mies laittoi estoon...... : o
Miten se liittyy minuun?!
Aina käy näin? Veikkaan että mies huomasi, niin kuin ne kaikki muutkin miehet että jotain epämiellyttävää sinussa on niin otti jalat alleen. Oletko liian takertuva ja yrität edetä liian nopeasti?