Ulkomaalainen mies sanoi tykkäävänsä minusta ja melkein heti perään laittoi välit poikki mitättömästä syystä
Olen ollut todella allapäin sen jälkeen. Ihan tarpeeksi muutakin p@skaa, ja sitten ihminen, jonka luulin pysyvän elämässäni ja jonka voisin tavata lähitulevaisuudessa, tekee tuollaisen kylmän tempun. Koko ajan oli ajatuksena tapaaminen, tai niin minä ajattelin aiempien asioiden perusteella. Yhtäkkiä sain tietää, että koska sovimme tutustuvamme kaverimielessä (välimatkan takia), ei tapaamisella ollutkaan enää kiire. Myöhemmin mies alkoikin selittämään muitakin syitä tuolle kaveruusasialle. Minä uskon, että hän halusi vain loukata minua. Eihän kukaan flirttaile ja ole kaveri, jos toisessa on "niin paljon vikaa" omasta mielestä.
Olen yrittänyt sopia asiaa. Tekstarit menevät perille, mutta ovat kalliita. Onneksi on prepaid. Minua sattuu ihan sairaasti tuo kylmä kohtelu. Niin ikävä keskustelujamme ja sitä ihmistä :( minua ei kiinnosta muiden mielipiteet siitä, etten voi ikävöidä nettityyppiä. Meidän piti tavata. Mies sanoi itse, että olisi toivonut meidän tavanneen alun perin livenä. Samaa minä olisin toivonut.
Tämä ei ole mitään uutta, enkä tiedä onko se huono vai hyvä asia. Osaan aina varautua tällaiseen, koska minulle tehdään sama temppu niin usein. Samaan aikaan toivon ja uskon aina, että joku uusi mies olisi erilainen. En olisi tämänkään aiemman käytöksen perusteella uskonut, että voisi muuttua noin silmänräpäyksessä ihan tunnistamattomaksi ja kylmäksi. Sattuu niin sairaasti :'(
Onko sinulle käynyt joskus samoin, mutta olette saaneet välit kuntoon myöhemmin?
En reagoi mihinkään musta mies-huuteluihin. Ulkomaalainen ei ole yhtä kuin musta. Eikä se tarkoita myöskään arabia tmv.
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen tarina eli mies sanoo ihan vaan KOHTELIAISUUDESTA, että tykkää naisesta, jotta se jättäminen sujuisi siten joutuisammin ja saisi vähän pehmennettyä iskua.
Jep jep, no ei mennyt noin mutta hyvä ilkeily-yritys taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi miehen ulkomaalaisuudella ei ole väliä. Pitää miettiä, miksi joku lopettaa yhteydenpidon : ei vaan enää kiinnosta. Siksi ihmisiä eroaakin. Ei vaan enää kiinnosta ja sillä sipuli. Ihan oikeasti voivat vaikka puhua kihloista tänään ja viikon päästä jättää, kun eivät olekaan valmiita parisuhteeseen. Iso osa ihmisistä, varsinkin miehistä, on epäkypsiä ja itsekkäitä. Siksi noita katoamistemppuja tulee.
Meidän piti tutustua kavereina. Muutama minuutti sen jälkeen alkoi ihmeellinen syyttely ja blokkaus.
Keskustelu ei etene mihinkään. Emme me voi tietää, mistä syystä alkoi syyttelemään, (aiheesta vai aiheetta) kun et kerro miten ja mihin se liittyi. Jos samantien myös blokkaa voit olla varma, että sille on syynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tietäisin esim. pettämisestä, olisi niin paljon helpompaa päästä yli näistä tunteista. En minä pettäjistä välitä. Toisaalta en usko siihen teoriaan. Ei tuollainen takin kääntäminen ole kuitenkaan normaalia.
Se oli nettikirjekaveri, ei mikään oikea ihmissuhde. Ettekä edes seurustelleet, ette olleet tavanneet.
IHANKO TOSI? Olisiko lisää päivänselviä asioita jaettavaksi? 🙄 Mikä idiootti...
No miksi itkeä jonkun nettitutun perään. Niitä tulee ja menee ja kaikkia deittiapeissa tavattuja ei edes koskaan tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppujen lopuksi miehen ulkomaalaisuudella ei ole väliä. Pitää miettiä, miksi joku lopettaa yhteydenpidon : ei vaan enää kiinnosta. Siksi ihmisiä eroaakin. Ei vaan enää kiinnosta ja sillä sipuli. Ihan oikeasti voivat vaikka puhua kihloista tänään ja viikon päästä jättää, kun eivät olekaan valmiita parisuhteeseen. Iso osa ihmisistä, varsinkin miehistä, on epäkypsiä ja itsekkäitä. Siksi noita katoamistemppuja tulee.
Meidän piti tutustua kavereina. Muutama minuutti sen jälkeen alkoi ihmeellinen syyttely ja blokkaus.
Mistä hän syytti sinua? Se on suoraan se, mitä hän itse tekee, täysi projektio.
Voi ollakin... En kerro tänne mistä hän syytteli, koska en jaksa sitä p@skatulvaa. Sehän on asia, jonka mies SANOI. Miehen sana ei ole yhtä kuin totuus, mutta jos tänne kirjoittaa jotain, niin se on palstaidioottien mielestä totuus, ja p@skaa sataa niskaan. Hän oikeastaan tavallaan todistikin teorian jo oikeaksi käytöksellään. Eli että projisoi omia käytösmallejaan minuun.
Halusin miettiä hetken tuota projisointiasiaa, koska en tiennyt onko se tosissaan kirjoitettu. Nyt kun mietin, niin mies tosiaan syytti minua asioista ja teki heti perään periaatteessa samalla tavalla. Eli kuten syyllisti minun tekevän. Periaatteessa, ei kirjaimellisesti ja ihan jokaista yksityiskohtaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu ei etene mihinkään. Emme me voi tietää, mistä syystä alkoi syyttelemään, (aiheesta vai aiheetta) kun et kerro miten ja mihin se liittyi. Jos samantien myös blokkaa voit olla varma, että sille on syynsä.
Mies tajusi, että ap on jankkaaja, joka ei hyväksy kieltävää vastausta, joten blokkasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettimään tuota pettämisasiaa. En edelleenkään pidä sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona, mutta tajuan, että pettäjiäkin on. Hän olisi periaatteessa voinut esittää sinkkua, mutta jäänyt sitten kiinni siitä. En pidä sitä vaihtoehtona numero 1. Lähinnä vaihtoehtona numero 3 tai 4. Tai 5. Mutta tuo voisi selittää yhtäkkisen muutoksen.
-Minä olen sattumoisin nähnyt miehen somen ja kommentit sukulaisten yms. kesken.-
Olet nähnyt somen sukulaisineen, mutta jostakin syystä keskusteluissa ei ole käynyt ilmi miehen mahdollinen suhde?
TAPASIMME DEITTIPALSTALLA.
Juu, niin tapasitte. Onko sillä deittipalstalla yleistäkin jokin somekanava, missä koko suku pyörii kommentoimassa?
Niissä syytöksissä ei ollut mitään järkeä. Hetkeä aiemmin kaikki oli hyvin ja minä olin ihana. Sitten kelkka kääntyikin yhtäkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloin miettimään tuota pettämisasiaa. En edelleenkään pidä sitä todennäköisimpänä vaihtoehtona, mutta tajuan, että pettäjiäkin on. Hän olisi periaatteessa voinut esittää sinkkua, mutta jäänyt sitten kiinni siitä. En pidä sitä vaihtoehtona numero 1. Lähinnä vaihtoehtona numero 3 tai 4. Tai 5. Mutta tuo voisi selittää yhtäkkisen muutoksen.
-Minä olen sattumoisin nähnyt miehen somen ja kommentit sukulaisten yms. kesken.-
Olet nähnyt somen sukulaisineen, mutta jostakin syystä keskusteluissa ei ole käynyt ilmi miehen mahdollinen suhde?
Juu, niin tapasitte. Onko sillä deittipalstalla yleistäkin jokin somekanava, missä koko suku pyörii kommentoimassa?
Mitä helvettiä hourit? Ehkä siirryimme someen viestittelemään🙄 missä sanoin että koko suku kommentoi jotain?!?
Vierailija kirjoitti:
Halusin miettiä hetken tuota projisointiasiaa, koska en tiennyt onko se tosissaan kirjoitettu. Nyt kun mietin, niin mies tosiaan syytti minua asioista ja teki heti perään periaatteessa samalla tavalla. Eli kuten syyllisti minun tekevän. Periaatteessa, ei kirjaimellisesti ja ihan jokaista yksityiskohtaa myöten.
Oli tosissaan kirjoitettu. Minua on syytetty asioista, joita 100% varmasti en ole tehnyt tai tee tai edes voi tehdä, ja syyttelijästä on paljastunut juuri se, mistä hän syytti. Eli tuo on ihan yleinen ilmiö. Ei toki aina päde tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä minun kannattaa tehdä, jotta voisimme saada välit kuntoon?
Unohda jo koko tyyppi. Oletko edes nähnyt häntä millään tavalla livenä edes kameran välityksellä (oletkohan tuosta maininnut, en jaksa kahlata tätä ketjua taaksepäin)? Jos et ole nähnyt, niin hänhän voi olla ihan minkälainen tahansa. Todellisuudessa hänellä saattaa olla vaimo ja lapsilauma tai on joku 7-kymppinen ukko tms... Netti on tupaten täynnä huijareita, kannattaisi muistaa se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salee joku fb dating.
Vierailija kirjoitti:
Niissä syytöksissä ei ollut mitään järkeä. Hetkeä aiemmin kaikki oli hyvin ja minä olin ihana. Sitten kelkka kääntyikin yhtäkkiä.
Halusi syyn erota ja päänsä sisällä keksi sen, kun ei uskaltanut olla rehti ja sanoa ettei halua nähdä eikä olla tekemisissä.
Siis hän sanoi tykkäävänsä sinusta ja sinä heti ajattelit, että hänestä tulee pysyvä ihminen elämääsi?
Siis mikä vttu siinä ei mene ymmärrykseen että tiedän hänen sukunimensä?? Hänen sukulaisensa ovat reagoineet somessa. Sama sukunimi. AIVAN TÄYSIN NORMAALI PROFIILI. Lopettakaa tuo jankkaus jo!!!
Vierailija kirjoitti:
Siis hän sanoi tykkäävänsä sinusta ja sinä heti ajattelit, että hänestä tulee pysyvä ihminen elämääsi?
En vastaa noin idioottimaisiin kysymyksiin.
Kukahan täällä jankkaa....?
Ap, vastaisitko kysymykseeni että miten kauan olette tunteneet?