Mies ajoi oravan yli :( Ajeltiin pikkutietä, ja näin oravan jo kaukaa,
sanoin siitä miehelle. Mies vaan nauroi, että kyllä se siitä väistää ja ajoi hidastamatta päin. No huonostihan siinä kävi, kun lähti loikkimaan suoraan renkaan alle.
En ymmärrä, miten mies pystyi ottamaan sen niin kevyesti. Tuntuu, kuin en enää tuntisi häntä ja on järkyttynyt olo.
Sanokaa joku jotain, mitä ajattelisitte jos miehenne tekisi näin?
Kommentit (112)
Mun mies tekee aina kaikkensa ettei aja minkään eläimen päälle. Monesti on orava menny tien yli ja mies on joko pysähtyny tai väistäny. Kerran meinattiin ajaa jopa ojaan kun mies väisti oravaa. Sillon mies sanoi että "kunhan orava vaan selviää niin kaikki on hyvin"
Minun mieheni väistelee lintuja, sammakoita ja kaikkia elukoita parhaansa mukaan. Joskus pelästyn äkkijarrutuksia ja väistöliikkeitä kun itse en edes huomaa mikä meinas jäädä alle.
Mun mies ois pysähtynyt ja antanut oravalle tietä. Hän onkin normimies eikä tuollainen psykopaatti. Sun mies varmaan ampuis kissankin, jos näkis vapaana.
Ei tarvitse ajatella mitään muuta kuin miten äkkiä jättää miehen. Kaikkien kanssa ne jotkut jää ajattelemaan.
Olisin järkyttynyt siitä, että mies osoittautui tunnekylmäksi sadistiksi ja eroaisin.
Minun mieheni päinvastoin auttaa pieniä otuksia kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ois pysähtynyt ja antanut oravalle tietä. Hän onkin normimies eikä tuollainen psykopaatti. Sun mies varmaan ampuis kissankin, jos näkis vapaana.
AP:lla on mielikuvitusmies, joka ajoi mielikuvitusautolla mielikuvitusoravan yli.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kusipäistä porukkaa. En olisi tuollaisen miehen kanssa. Onneksi omani ei ole tuollainen.
AP:lla on mielikuvitusmies, joka ajoi mielikuvitusautolla mielikuvitusoravan yli.
Yleensähän eläinten kiduttajat ja tappajat ovat sarjamurhaajia.
Oravat tuhoaa taloja ja hyökkii lasten päälle kun niitä on niin paljon ja kesyyntyneet että hyvä on pienentää kantaa
Täällä on kusipäistä porukkaa. En olisi tuollaisen miehen kanssa. Onneksi omani ei ole tuollainen.