Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ajoi oravan yli :( Ajeltiin pikkutietä, ja näin oravan jo kaukaa,

Vierailija
11.10.2024 |

sanoin siitä miehelle. Mies vaan nauroi, että kyllä se siitä väistää ja ajoi hidastamatta päin. No huonostihan siinä kävi, kun lähti loikkimaan suoraan renkaan alle.

En ymmärrä, miten mies pystyi ottamaan sen niin kevyesti. Tuntuu, kuin en enää tuntisi häntä ja on järkyttynyt olo.

Sanokaa joku jotain, mitä ajattelisitte jos miehenne tekisi näin?

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kusipäistä porukkaa. En olisi tuollaisen miehen kanssa. Onneksi omani ei ole tuollainen.

Vierailija
102/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tekee aina kaikkensa ettei aja minkään eläimen päälle. Monesti on orava menny tien yli ja mies on joko pysähtyny tai väistäny. Kerran meinattiin ajaa jopa ojaan kun mies väisti oravaa. Sillon mies sanoi että "kunhan orava vaan selviää niin kaikki on hyvin"

Vierailija
104/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni väistelee lintuja, sammakoita ja kaikkia elukoita parhaansa mukaan. Joskus pelästyn äkkijarrutuksia ja väistöliikkeitä kun itse en edes huomaa mikä meinas jäädä alle.

Vierailija
105/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ois pysähtynyt ja antanut oravalle tietä. Hän onkin normimies eikä tuollainen psykopaatti. Sun mies varmaan ampuis kissankin, jos näkis vapaana. 

Vierailija
106/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse ajatella mitään muuta kuin miten äkkiä jättää miehen. Kaikkien kanssa ne jotkut jää ajattelemaan.

Vierailija
107/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

sadistinen psykopaatti

Vierailija
108/112 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin järkyttynyt siitä, että mies osoittautui tunnekylmäksi sadistiksi ja eroaisin. 

Minun mieheni päinvastoin auttaa pieniä otuksia kuten minäkin.

Vierailija
109/112 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ois pysähtynyt ja antanut oravalle tietä. Hän onkin normimies eikä tuollainen psykopaatti. Sun mies varmaan ampuis kissankin, jos näkis vapaana. 

AP:lla on mielikuvitusmies, joka ajoi mielikuvitusautolla mielikuvitusoravan yli.

Vierailija
110/112 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kusipäistä porukkaa. En olisi tuollaisen miehen kanssa. Onneksi omani ei ole tuollainen.

AP:lla on mielikuvitusmies, joka ajoi mielikuvitusautolla mielikuvitusoravan yli.

Vierailija
111/112 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän eläinten kiduttajat ja tappajat ovat sarjamurhaajia. 

Vierailija
112/112 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oravat tuhoaa taloja ja hyökkii lasten päälle kun niitä on niin paljon ja kesyyntyneet että hyvä on pienentää kantaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi