Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ajoi oravan yli :( Ajeltiin pikkutietä, ja näin oravan jo kaukaa,

Vierailija
11.10.2024 |

sanoin siitä miehelle. Mies vaan nauroi, että kyllä se siitä väistää ja ajoi hidastamatta päin. No huonostihan siinä kävi, kun lähti loikkimaan suoraan renkaan alle.

En ymmärrä, miten mies pystyi ottamaan sen niin kevyesti. Tuntuu, kuin en enää tuntisi häntä ja on järkyttynyt olo.

Sanokaa joku jotain, mitä ajattelisitte jos miehenne tekisi näin?

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyh, insissä oli tuollainen katsastusinsinööri, joka kehotti ajamaan eläinten päältä vaikkei ole takana tulossa autoja. Inssiajosta jäi inhottava olo, kun noita puheita kuunteli.

Käy palauttamassa kortti, sinä olet vaaraksi itsellesi ja muille tielläliikkujille.

Vierailija
82/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla röntgenkatse, vai miten näit, että se jäi renkaan alle?

Kuulepa sen tunsi, kun rengas ajoi sen päältä :( Ap

Valitettavasti tiedän ettei sitä tunne alkuunkaan. Olen kerran ajanut oravan yli vaikka yritinkin väistä. Sisälle ei kuulu yhtään mitään.

Ei varmasti kuulukaan, mutta kyllä sen tosiaan autossa tunsi kun rengas meni siitä yli. En oikein jaksa tällaista kyseenalaistamista, ihan niinkuin olisin kuvitellut kaiken. Ap

Jäniskin on auton renkaan alla vain pieni töyssy ja on aika paljon oravaa kookkaampi. Autolla on massaa 1500 kg. Orava painaa 330 grammaa.

Pieni töyssy se olikin, en ole koskaan väittänyt mitään muuta. Sen tosiaan tunsi, että yli meni. Kiitos paljon, että kerroit auton ja oravan painot, nämä on todella tärkeää tietoa minulle, menenkin merkkaamaan ylös! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto! Mul ois mies saanu turpaan tuosta.

Vierailija
84/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yyh, insissä oli tuollainen katsastusinsinööri, joka kehotti ajamaan eläinten päältä vaikkei ole takana tulossa autoja. Inssiajosta jäi inhottava olo, kun noita puheita kuunteli.

Käy palauttamassa kortti, sinä olet vaaraksi itsellesi ja muille tielläliikkujille.

Ei ole normaalia fiilistellä "tyhmien eläinten" päälle ajamisella. Monenlaista luonnevikaa löytyy.

Vierailija
85/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti tukehduttaisin miehen tyynyllä ja istuisin lopuksi naamalle

%3D

Vierailija
86/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja takana ei tullut autojakaan, eikä mikään selitä sitä, miksei olisi voinut hidastaa että orava olisi päässyt tieltä pois. Ap

%3D

Vierailija
87/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli puolet autoilevista miehistä on tuollaista töh  täh -porukkaa.

%3D

Vierailija
88/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies ei napannut sinulta turvavyötä pois päältä ja ajanut ojaan ja selittänyt poliisille, että väistin oravaa? Ja sinä olisit lentänyt tuulilasin läpi, vammautuisit loppuelämäksesi ja iloitsisit, että orava, tuo kettujen ruoka, säästyi sillä kertaa.

Mitä ihmettä selität? Ei olisi tarvinnut väistää yhtään mitään, kun miehellä oli runsaasti aikaa hidastaa tai jopa pysähtyä. Näin ei tehnyt. Ap

%3D

Vierailija
89/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen ihminen on sairas oikeasti joka huvikseen ajaa eläimen päälle. Itse väistän ja jarrutan rajustikkin jos näen eläimen tulevan tielle.

%3D

Vierailija
90/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

%3D

Vierailija
91/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on tehnyt noin koska ei ollut mitään mahdollista estää asiaa. Hänellä tosi paha olo asiasta ja tästä on jo monta vuotta aikaa.

Sulla on kamala mies. Mulle tuo olisi ehdoton ei. En voisi olla tuollaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
92/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten isosta oravasta oli kyse? Normiorava on niin ohut, että ei pitäisi tuntua kuin mopoautolla ajellessa.

XXL Serlaorava

Vierailija
93/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että mies tekee myös sellaista, että kaahaa hirveällä vauhdilla esim suojatien eteen ja pysähtyy juuri ennen sitä. Tämä on aiheuttanut monesti sellaisia tilanteita, että suojatiellä kävelijät hätkähtävät, että tuleeko tuo päin. Ap

Vierailija
94/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tiedän ettei sitä tunne alkuunkaan. Olen kerran ajanut oravan yli vaikka yritinkin väistä. Sisälle ei kuulu yhtään mitään.

Ei varmasti kuulukaan, mutta kyllä sen tosiaan autossa tunsi kun rengas meni siitä yli. En oikein jaksa tällaista kyseenalaistamista, ihan niinkuin olisin kuvitellut kaiken. Ap

%3D

Vierailija
95/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäniskin on auton renkaan alla vain pieni töyssy ja on aika paljon oravaa kookkaampi. Autolla on massaa 1500 kg. Orava painaa 330 grammaa.

Pieni töyssy se olikin, en ole

No eipähän jäänyt kitumaan, jos todella tunsit töyssynä.

Vierailija
96/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun poikaystävä yritti aikoinaan väistää oravaa, jarrutti ja löin pääni tuulilasiin. Orava loikkasi viimehetkellä renkaan alle ja koko auto heilahti, onneksi oli kunnon jousitus eikä käynyt pahemmin.

Olen pahoillani että sinulle kävi niin, mutta tässä ei ollut tuollaisesta tilanteesta kyse. Näin oravan jo kaukaa, ja sanoin siitä heti miehelle. Hän ei edes hiljentänyt. Ap

%3D

Vierailija
97/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että mies tekee myös sellaista, että kaahaa hirveällä vauhdilla esim suojatien eteen ja pysähtyy juuri ennen sitä. Tämä on aiheuttanut monesti sellaisia tilanteita, että suojatiellä kävelijät hätkähtävät, että tuleeko tuo päin. Ap

%3D

Vierailija
98/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo toki. Entä mitä muuta tuo kauhea miehesi tekee?

Me mammat itkemme. Ihan kauheaa. 

Itkun ohella me mammat myös lyömme käsiämme seinään. Niin suututtaa. Ja itkettää.

Kauhea mies.

Vierailija
99/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on tehnyt noin koska ei ollut mitään mahdollista estää asiaa. Hänellä tosi paha olo asiasta ja tästä on jo monta vuotta aikaa.

Sulla on kamala mies. Mulle tuo olisi ehdoton ei. En voisi olla tuollaisen ihmisen kanssa.

Sitten ei kannata ylipäätään autoilla, jos jää paha olo jostain eläimen yli ajamisesta.

Vierailija
100/112 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmääjän kannattaisi laittaa korkki kiinni ja mennä nukkumaan. Ei yhtä pahasti aamulla särje päätä, jos malttaa lopettaa kiskomisen, ennen kuin mopo karkaa vielä pahemmin käsistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi