Mies ajoi oravan yli :( Ajeltiin pikkutietä, ja näin oravan jo kaukaa,
sanoin siitä miehelle. Mies vaan nauroi, että kyllä se siitä väistää ja ajoi hidastamatta päin. No huonostihan siinä kävi, kun lähti loikkimaan suoraan renkaan alle.
En ymmärrä, miten mies pystyi ottamaan sen niin kevyesti. Tuntuu, kuin en enää tuntisi häntä ja on järkyttynyt olo.
Sanokaa joku jotain, mitä ajattelisitte jos miehenne tekisi näin?
Kommentit (112)
Hirvestä ja ketusta on kuulunut kolinaa kun niihin törmännyt, oravasta ei.
M
Vierailija kirjoitti:
Mun poikaystävä yritti aikoinaan väistää oravaa, jarrutti ja löin pääni tuulilasiin. Orava loikkasi viimehetkellä renkaan alle ja koko auto heilahti, onneksi oli kunnon jousitus eikä käynyt pahemmin.
Homous on sairaus.
Aplla nousee jo kilju ja pillerit päähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla röntgenkatse, vai miten näit, että se jäi renkaan alle?
Kuulepa sen tunsi, kun rengas ajoi sen päältä :( Ap
Miten isosta oravasta oli kyse? Normiorava on niin ohut, että ei pitäisi tuntua kuin mopoautolla ajellessa.
Mopoautolla tuntee vielä vähemmän kun sen jousitus on mallia heteka ja pörisee helvetisti. Orava ilman karvojaan on rottaakin laihempi otus joka ei tunnu auton renkaan alla yhtään missään.
Et sinäkään tunnu missään. Vähän vain luut ja nahka kolissee jos peruuttelee edes takaisin muutaman kerran. Next!
En tunnukaan jos minun ylitse ajaisi suhteessa niin isolla ajoneuvolla kuin mitä auto on suhteessa oravaan.
Kanahaukat ja pöllöt tarvitsevat oravia ruuakseen, siksi ihminen ei saa niihin osua. Oravasta lähtee muuten melko hirveä ääni, kun pöllö sitä raatelee.
No hyvä. Eli mies ei ajanut oravan päältä, ja itse kuvittelin koko jutun. Kiitos taas tästä, kannatti avautua av:lla! Ap
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin miehen
Ja taas.....
Mun mieheni ei ajaisi autolla oravan päälle, koska ei ole ensinnäkään ajotaitoinen ja toiseksi on suuri oravien ystävä kuten minäkin. Aika vikkeliä otuksia ovat kun tien yli poukkivat. Yleensä varmaan menee niskat nurin kun juoksevat päin autoa ja harvemmin renkaan alle jäävät. En haluaisi ajaa oravan yli, paha mieli vain jäisi.
normaali ihminen ei nauti tappamisesta, minäkin lopetin metsästämisen yli 20 v. sitten, t: mies 61 vee
Mutta siis oikeasti todella paha olo. On vaikea olla. Harmi, että tämä ketju kääntyi tällaiseen pilkkaan. Ap
Mulla on hattu jossa on 10 oravanhäntää komea on.
Kerran myös sattunut. Kyllä sen tärähdyksen tunsi kun orava jäi renkaan alle..
Vierailija kirjoitti:
Yli puolet autoilevista miehistä on tuollaista töh täh -porukkaa.
Moni mamma peukuttaa tätäkin paskaa.
Kertoo kaiken oleellisen mammoista. Todella.
Vierailija kirjoitti:
Orava on söpö, hellyttävä ja rakas luonnon olento <3
Pörröhäntäinen rotta.
Ajattelisin varmaan, että hölmö orava kun juoksi suoraan auton alle. Jatkaisin netin selaamista. Sellaista sattuu. Joo joskus nuorena olisin itsekin surrut. Kun on tarpeeksi joutunut taistelemaan ja kokemaan shittiä, ei enää tuollaisista hötkähdä. Pikemminkin ottaa päähän, jos oravat aiheuttavat haittaa.
Meille sanottiin autokoulussa 20v. sitten, että mitään alle jäniksen kokoista ei lähdetä väistelemään tai jarruttamaan, koska siinä aiheuttaa vaaran muulle liikenteelle tai itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis oikeasti todella paha olo. On vaikea olla. Harmi, että tämä ketju kääntyi tällaiseen pilkkaan. Ap
Ole onnellinen helposta elämästä, jos joku satunnainen orava on suurin surunaiheesi.
Miten se reagoi sen jälkeen, kun tajusi, että orava jäänyt alle?
Jäi nyt oleelliset asiat kertomatta. Mikä oli sää sillä hetkellä, oliko asfaltti vai hiekkatie ja ajoiko joku perässä?
Ihmishenget on näissä tilanteissa tärkeämpiä kun eläinten. Minäkin olisin ajanut hidastanutta jos takana olisi ollut auto tai olisin ajAnut märällä asfaltilla.
Et sinäkään tunnu missään. Vähän vain luut ja nahka kolissee jos peruuttelee edes takaisin muutaman kerran. Next!