Minua yököttää ihminen, joka pitää Pikkumyytä esikuvana
Tämä ihminen on lapsellisen tyhmä. Kuka haluaa olla tekemisessä ihmisen kanssa, joka on jäänyt lapsen asteelle? Luulee, että rääkäisemällä ääneen kaiken ajattelemansa olisi jotenkin voimaannuttavaa ja arvostettavaa. Minä juoksen karkuun.
Kommentit (49)
Entä jos vaan avoimesti keskustelet hänen kanssaan sinua yököttävästä asiasta.
Ai niin, sitten et voisi enää valittaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama sen hiton nuuskmuikkusen kanssa. Hyi stna.
Niikö on?? Oikein pitää kiroilla. On sulla nainen ongelmia 😝🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle!
Yleisesti minusta on jotenkin outoa, että aikuinen ihminen samaistuu piirrettyhahmoon niin voimakkaasti, että tuo sen jotenkin esiin aikuisten välisissä keskusteluissa ja puhuu esikuvasta. Ihan sama mikä hahmo se on. Kuulostaa ennemmin käsittelemättömiltä traumoilta kuin miltään muulta.
Olen myös huomioinut, että ne naiset, jotka luonnehtivat itseään Pikku Myyksi, ovat järjestään kovaäänisiä, moukkamaisia, tilannetajuttomia ja ylpeilevät sillä, että ovat niin "suorapuheisia." Toisinsanoen ovat rajattomia pällejä, jotka itse saattavat töksäyttää toiselle mitä mieleen juolahtaa, mutta itse he eivät kestä pienintäkään kritiikkiä. Näitä on ollut joka työpaikalla. Tauolla juovat kahvinsa Pikku Myy- mukista. Voi että kun sitä ollaan niin temperamenttisiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistavan seksistinen lähestymistapa sulla, olettaa toisen sukupuoli.
Ainakin tinderissä nämä "oman elämänsä pikkumyyt" ovat
Lyhyitä
Lihavia
Värjätty tukka
Luulevat että saavat kiukutella muille mielin määrin ja muiden on pidettävä niitä ragekohtauksia söötteinä.
Ensitreffit alttarilla sarjassa on nyt Julia, joka oikein leuhkii ja ylpeilee, että hän on kuin pikku Myy. Karmea akka.
Haisulihan on oikeasti hyväsydämmisempi kuin Myy vaikka häntä pidetäänkin pahiksena.
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit alttarilla sarjassa on nyt Julia, joka oikein leuhkii ja ylpeilee, että hän on kuin pikku Myy. Karmea akka.
Se on sitä weetee-meininkiä...
Vähän sama kuin sanotaan että "pieni ja pippurinen"
Miksi pienen pitäisi olla pippurinen? Miksei saa olla ihan normaali?
Et vaan tajua Myytä.