Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella biseksuaalin kanssa?

Vierailija
25.07.2024 |

Kysymys on itse otsikossa

Voitko seurustella biseksuaalin kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, olen bi.

Vierailija
2/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiehdo ajatus miettiä onko mies ollut top vai se toinen. Joten ei. En halua alistuvaa miesseuraa. Ei tarvitse olla silti macho pullistelija. Toki moni varmaan on laajentanut käsityksiään seksuaalisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksen voisi.🤷🏻 Olen hetero, ja jos mieheni nyt kertoisi olevansa biseksuaali, se ei haittaisi minua millään lailla. 

Vierailija
4/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, mutta mieluummin heteron kanssa.

Vierailija
5/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai heteromiehenä voisin bi-naisen kanssa olla. Paremmat tsäänssit siten saada joku naisen kaveri kanssa sänkyyn. 😋

Vierailija
6/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden biseksuaalin kanssa seurustelun jälkeen en enää ikimaailmassa suostuisi koskemaan biseksuaalin pitkällä tikullakaan

Heteromiehet paljon tasapainoisempia ja seesteisempiä

Vierailija
7/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Paskakikkareita mulkun päässä.

Vierailija
8/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiehdo ajatus miettiä onko mies ollut top vai se toinen. Joten ei. En halua alistuvaa miesseuraa. Ei tarvitse olla silti macho pullistelija. Toki moni varmaan on laajentanut käsityksiään seksuaalisuudesta.

Mitä? 

Vierailija
9/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelen nytkin.

Vierailija
10/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa yhden kanssa. Ja ei meitä erota muu kuin se, että mies on sinut seksuaalisuutensa kanssa ja siksi seksi on hyvää ja monipuolista. Eikä minun tarvitse leikkiä siveää ja kainoa. Voin olla ihan oma vahva itseni. Tietää mitä tahtoi ja saa vaatia sitä. 

Vierailija
11/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk. Paskakikkareita mulkun päässä.

Meinaat siis, että bisset eivät koskaan käy peseytymässä?

Vierailija
12/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska haluan normaalin miehen. 

Vierailija
13/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on aika omituinen käsitys seksistä. Ei läheskään kaikissa suhteissa ole mitään alistusdynamiikkaa eikä  top- tai bottom-rooleja. Ihan osapuolten sukupuolista ja suuntautumisista riippumatta.

Ajatteletko oikeasti, että kaikki heterosuhteetkin ovat Dom/sub-asetelmalla? Jos eivät, niin miksi ihmeessä samaa sukupuolta olevien välisten suhteiden täytyisi olla?

Vierailija
14/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai heteromiehenä voisin bi-naisen kanssa olla. Paremmat tsäänssit siten saada joku naisen kaveri kanssa sänkyyn. 😋

Juu juu. Samalla kun toinen nuoloo persreikää, toinen voi lypsää jortikkaa.

T. Iki-inkeli

Vierailija
15/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on niin, että hän olisi sitten valinnut minut kaikista maailman ihmisistä eikä pelkästään naisista! 

Vierailija
16/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut bi-naisen kanssa ja hän koki että hänellä oikeus harrastaa seksiä myös miehen kanssa suhteemme aikana koska on bi. Suhteemme päättyi siihen. Vaikka hän voi maata miehen kanssa myöskin niin ei silloin kun on minun kanssani parisuhteessa. 

Pelkkään seksiin bi olisi ok mutta ei parisuhteeseen. 

Vierailija
17/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen kristitty ja haluan heteron uskossa olevan aviomiehen.

Vierailija
18/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurustellut bi-naisen kanssa ja hän koki että hänellä oikeus harrastaa seksiä myös miehen kanssa suhteemme aikana koska on bi. Suhteemme päättyi siihen. Vaikka hän voi maata miehen kanssa myöskin niin ei silloin kun on minun kanssani parisuhteessa. 

Pelkkään seksiin bi olisi ok mutta ei parisuhteeseen. 

No eihän tuossa nyt ongelmana ollut kumppanisi suuntautuminen vaan se, että hän ei halunnut monogamista suhdetta ja sinä halusit. Lisäksi hän vaikuttaa kertomasi perusteella muutenkin olevan aika sekaisin.

Vierailija
19/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koska olen kristitty ja haluan heteron uskossa olevan aviomiehen.

Oletko kristitty joka haluaa puolisokseen miehen joka on hetero uskossa🤔 Kiva tietää, että heteroseksuaalisuus on uskonto

Vierailija
20/30 |
25.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kuusi vuotta seurustellut onnellisesti bi-naisen kanssa. Ei haittaa, vaikka katselee naisiakin (ei koske, luulisin). Ei uhkaa mitenkään miehuuttani, koska ovat juurikin naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi