Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään Tampereen Lielahtikeskuksessa..

Vierailija
11.10.2024 |

Menin sisään sateisesta säästä, vessaan oli kova hätä. Tilasin hissin. Siihen tuli joku n. 60-70v muori samaan hissiin. Joka meni 2. Kerrokseen. Itse menin kerrosta ylemmäs 1. Kerrokseen. Kauhee valitus siitä mulle kun en mennyt portaita! Samanlainen oikeus mullakin on käyttää hissiä kuin hänelläkin! Kun itse sen vielä tilasinkin. Pakkoko oli ängetä samaan hissiin! En minä itsekään ihan nuori enää ole ja nivelrikko vaivaa+ muita sairauksia. Ärsyttää tuollaiset ihmiset! 

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis työkyvyttömyyseläkkeellä vielä. 

Ap

Vierailija
2/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua raukkaparkaa.

Vierailija
4/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuon muorin  ikäinen, mutta en koskaan valita toisille hissinkäyttäjille että pitäisi portaita käyttää. Kyllä jokaisella on oikeus käyttää yleistä hissiä halutessaan. 

Vierailija
5/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ihmiset vois vain pitää suunsa kiinni jos ei ole mitään hyvää sanottavaa. Ei tarvi kenenkään päivää pilata sanomalla loukkauksia hississä tai muualla. 

Vierailija
6/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa tilanteessa sanoin että "Älä sinä akka perkele tule minulle päätäsi aukomaan". Laskeutui hiljaisuus.

Vierailija
7/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois pitänyt vastata että mitä se sulle kuuluu vaikka käytänkin hissiä enkä portaita! Miksi ihmiset puuttuu toisten asioihin? Miten se siltä muorilta on pois jos kuljen hissillä. Miksi se itse käytti hissiä eikä portaita? Menin vähän hämilleni varsinkin kun en ole enää mikään 20-30v.

Ap

Vierailija
8/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa outoa. Ei ihmisten pitäisi noin sanoa.

Vierailija
9/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaavassa tilanteessa sanoin että "Älä sinä akka perkele tule minulle päätäsi aukomaan". Laskeutui hiljaisuus.

Hohhoijaa. Kas näin laskeudutaan lapsen tasolle määkimään takaisin. 

Koitetaas käyttäytyä kaikin. Ja jos joku ei pysty, ei ansaitse muiden huomiota.

Vierailija
10/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä suomalaisten hissiahdistuksen...kai se monia jännittää että siellä joku laukoo just jotain tuollaista tyhmää... 

Vierailija
11/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n elämässä ei taida paljon tapahtua.

Vierailija
12/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä kerrotaan vielä muiden lapsenlapsille!

Vierailija
13/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat kyllä ärsyttävät portaat ja tyhmässä paikassa. Mene vaan hissillä jatkossakin, äläkä välitä mitä muut valittavat. 

Vierailija
14/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuu kyllä liikaakin... 

Ap

Vierailija
15/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mummo pelkäsi, nyt on kaikenlaista liikkeellä. Televisiossa pyörii leipämainos, mies kaivaa junassa ressumiehen esiin, vastapäätä istahtaa gansterin näköinen heppu. Vanha mies pelastyy, kunnes gasteri kaivaa rotsin taskusta ressumiestä ja yhdessä siinä sitten pahimpaan nälkään😂

Vierailija
16/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö oli uneton. Särkyjä on paljon. Silti piti viedä lapsi päiväkotiin aamulla ja lähteä siivouksien jälkeen hoitamaan asioita ja ostaan lapselle ruokaa. Ja sitten vielä haku päiväkodista. Kävelyä tuli monia kilometrejä. Polvea tällä hetkellä särkee kuin terävällä kuumalla veitsellä poltettas ja väännettäs...eikä vain polvea. Maailma on kyllä ihania ihmisiä pullollaan. Toivottavasti karma kostaa ja sillä mummelilla menee itsellä jalat alta...

Vierailija
17/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime yö oli uneton. Särkyjä on paljon. Silti piti viedä lapsi päiväkotiin aamulla ja lähteä siivouksien jälkeen hoitamaan asioita ja ostaan lapselle ruokaa. Ja sitten vielä haku päiväkodista. Kävelyä tuli monia kilometrejä. Polvea tällä hetkellä särkee kuin terävällä kuumalla veitsellä poltettas ja väännettäs...eikä vain polvea. Maailma on kyllä ihania ihmisiä pullollaan. Toivottavasti karma kostaa ja sillä mummelilla menee itsellä jalat alta...

Ei toivota pahaa muille. Jos hänen on tarkoitus edestään löytää, niin tapahtuu kyllä ilman sinun manaamistakin. 

Ihminen ei ole elämäänsä tyytyväinen, jos hänellä on tarve muille ilkeillä. Siitä näkövinkkelistä aatellen karma on häntä jo koetellut.

Vierailija
18/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens kerralla ei kannata tulla samaan hissiin mun kans. Tällä kertaa en jää hämilleni vaan tulee kyllä sanomista takaisin...

Ap

Vierailija
19/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ens kerralla ei kannata tulla samaan hissiin mun kans. Tällä kertaa en jää hämilleni vaan tulee kyllä sanomista takaisin...

Ap

Älä viitsi olla lapsellinen.

Vierailija
20/32 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin nämä säryt ei olis tarpeeksi vaan pitää vielä pilata toisen mielialakin...

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän