Miten kysyn hienovaraisesti työkaverilta onko hänen menopaussinsa alkanut?
Kommentit (30)
Sehän ei kuulu sinulle pätkääkään!!!!
Koska tämä on herkkä aihe, voit lähestyä sitä hienovaraisesti ja empaattisesti. Voit esimerkiksi sanoa jotain kuten: "Hei, halusin vain tarkistaa, miten voit. Olen huomannut, että joillakin naisilla voi olla erilaisia terveysmuutoksia tähän aikaan elämässä. Haluatko jutella siitä?" Tällainen lähestymistapa antaa työkaverillesi tilaa keskustella asiasta, jos hän haluaa, ja samalla osoittaa, että olet kiinnostunut hänen hyvinvoinnistaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen valittaa kuumuutta vaikka on kylmä, tiedät että on menossa paussiin se akka.
+1
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kuuluu sillä teemme työtä jossa olemme täysin avoimia muistakin asioista.
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä on herkkä aihe, voit lähestyä sitä hienovaraisesti ja empaattisesti. Voit esimerkiksi sanoa jotain kuten: "Hei, halusin vain tarkistaa, miten voit. Olen huomannut, että joillakin naisilla voi olla erilaisia terveysmuutoksia tähän aikaan elämässä. Haluatko jutella siitä?" Tällainen lähestymistapa antaa työkaverillesi tilaa keskustella asiasta, jos hän haluaa, ja samalla osoittaa, että olet kiinnostunut hänen hyvinvoinnistaan.
No, just joo.
- valittaa normaalissa lämpötilassa että on kuuma
- Hiukset harmaantuvat
- Äksyilee
Muiden terveysasiat eivät kuulu sinulle pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
- valittaa normaalissa lämpötilassa että on kuuma
- Hiukset harmaantuvat
- Äksyilee
- lihoaa
- rupsahtaa naamasta
Et mitenkään. Asia ei ensinnäkään kuulu sinulle mitenkään ja äärimmäisen moukkamaista edes harkita moisen yksityisasian utelua. Sietäisit saada käkättimeesi ja kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muista asioista?
Mitä sä sillä tiedolla teet? Ei välttämättä sitä paitsi tiedä itsekään. Eivät kaikki saa oireita, samalla tavalla kuin että ei kaikilla ole PMS-oireitakaan.
Seuraavan kerran ku hän kiukkaa, annat merkitsevän katseen, pyörittelet ehkä vähän silmiä ja olet että Aivan! Se on se aika nyt. Sul on menopaussi alkanut. Nainen ryntää vessaan/ulos/kotiin itkemään.
Älä kysy. Ole positiivinen ja tuo joskus suklaata kahvipöytään. Menee ohi sekin vaiva.
Onko menopaussi englanniksi go-pause?
No hohhoijaa. Voit katsoa ihan kalenterista. Jos nainen on yli 40, hänellä on esivaihdevuodet menossa, vaikka moni nainen ei itse tajua tihentyvän kierron, huonomman unen, haurastuvien kynsien tai pahentuvien pms-oireiden liittyvän siihen. Jos hän taas on yli 55, hänellä varmasti on vaihdevuodet. Nämä asiat eivät ole mitään ehkä-juttuja.
Miten muuten voi kysyä kollegalta hienovaraisesti, vieläkö hän pystyy saamaan erektion?
Käy sopivana hetkenä hänen käsilaukullaan ja katso löytyykö hormonivalmisteita. Merkkejä esim Demiana Vital, Terolut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä muista asioista?
Olen esim kertonut että olen biseksuaali. Puhumme myös masturboinnista ym.
Jos nainen valittaa kuumuutta vaikka on kylmä, tiedät että on menossa paussiin se akka.