Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Moni 40+ nainen löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 55+ miehen! Oletko kokeillut?

Vierailija
11.10.2024 |

Osa taas vanhenee yksin

Kommentit (313)

Vierailija
161/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ikäero on just sopiva koska molemmat sukupuolet alkaa tuossa vaiheessa lopetella vaakamamboa...

Voivat rauhassa keskittyä sanaristikoiden tekemiseen ja puutarhan hoitoon.

Tuossa vaiheessa moni nainen vasta alkaa innostumaan seksistä.

Täähän ei ole biologian kannalta yhtään järkeenkäypää.

Vierailija
162/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä nuin vanhaa miestä ottaisi kun itse olen parhaassa iässä. Mieluummin yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 55+ mies löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 70+ naisen! Oletko kokeillut?

Osa taas vanhenee yksin. 

Vierailija
164/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ikäero on just sopiva koska molemmat sukupuolet alkaa tuossa vaiheessa lopetella vaakamamboa...

Niin, miten voi olla että ihminen olisi mitään muuta kuin biologian sanelema robotti. Eihän se käy järkeen ollenkaan...

Vierailija
165/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. Oikke hyvä, mut vähä raihnainen on kyllä jo. 

Vierailija
166/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. En voi ymmärtää kuinka joku papparainen kuvittelee huomattavasti nuoremman naisen kiinnostuvan hänestä, kun hän ei itsekään siedä ulkoisesti oman ikäisiä tai vanhempia naisia. Ihan samoin se ukon kurttuinen olemus inhottaa naisia.

Vierailija
167/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvelisin että tämä on 100000. trolli tästä aiheesta.

Oikeasti te mammat olette pelottavia.

Ihan valtavan hämärää.

Minusta sinä olet hieman pelottava kun nuinkin tarkkaan seuraat palstaa. Ihan valtavan hämärää... 

Suurin osa mammoista käy täällä pyörähtämässä silloin tällöin kun on luppoaikaa, itse esim istun tällä hetkellä junassa... Kuvittelet ilmeisesti että tänne kirjoittaa joku ehkä 50 mamman pieni porukka vaikka oikeasti meitä on tuhansia. 

Vierailija
168/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

Tiukkapipoja ahdistaa ihan kaikki vaan mikä ei ole heidän mieleen, kannattaisi hoitaa omat asiat ja antaa muiden elää omaa elämäänsä, mutta eihän sekään näille

K       U        S         I         P         Ä       I         L         L         E       sovi

Harmittaako kun sinua ei nuoret ja kauniit nelikymppiset huoli? 😂

Vierailija
169/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisille naisille ei kelpaa tavallinen suomalainen mies. Naisella on kohtuuttomat vaatimukset millainen miehen pitää olla. Jos treffeille edes pääsee naisen kanssa, tietää jo etukäteen että treffien jälkeen ei naisesta kuulu mitään. Hän ei suostu edes vastaamaan oliko vika ainoastaan miehessä. Naisilla on myös tapa arvostella miestä hänen harrastuksistaan ja tavoistaan. Miten sinä tuollaista harrastat? Lisäksi nainen ei ymmärrä jos miehellä on paljon sijoituksia. Kansaneläke kuulemma kuuluu kaikille. Jos miehellä ei ole autoa, pitää siitäkin arvostella. Miksi sinulla ei ole autoa? Hänellä on auto ja sillä hän ajaa kaikki omat matkansa. Jos miehellä ei ole lapsia, siitäkin arvostellaan. Ootko tuhkamuna? Lisäksi pitää olla hyvännäköinen gigolo, jolla on paljon partaa ja karvoja. Eipä oo ihme jos on paljon yksinäisiä miehiä.

Vierailija
170/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi trolliotsikko ja tädit haukkuu miehiä sivutolkulla. Varsinaisia leidejä.

En minä ole mitään haukkumista täällä nähnyt. Faktaahan se on että miehet rapistuvat tuossa iässä ja jos nelikymppinen nainen sen ikäisen kanssa suhteeseen alkaa niin onnea ei kauaa kestä. Pian nainen on hoitaja tai leski.

Tosiasioiden sanominen ei ole haukkumista. 

Vierailija
171/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, mies on hieman mua nuorempi.

Niin mullakin, 4 vuotta nuorempi. Tarjokkaita on ollut noin nelikymppisistä ylöspäin.

N59

Vierailija
172/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan, katsos kun seksillä on muita, paljon parempia käyttötarkoituksia kuin lastenteko.

Esim. stressin alentaminen, vastustuskyvyn parantaminen, mielialan kohotus.

Luuletko tosiaankin, että seksiä harrastetaan vain lasten tekemiseksi?????

Vierailija
173/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin vanhemman miehen nelikymppisenä. Nyt olen 59v.

Olen onnellinen että mieheni tapasin mutta jos saisin valita uudelleen niin en olisi vanhemman kanssa suhteeseen lähtenyt.

Alussa suhde oli ihana, meillä oli hauskaa ja yhdessä tehtiin, mutta kovin kauaa sitä ei kestänyt. Mieheni kunto heikkeni ja kaikki kasautui minun niskaani. Hyviä vuosia meni miehen hoitamiseen, ja myös säästöt jotka olin ajatellut itselleni eläkkeen turvaksi ja lapsille perinnöksi meni miehen hyväksi. 

Olen vielä hyvässä kunnossa ja terve, mutta olisihan se ihan mahtavaa jos olisin ottanut puolison joka olisi ollut samassa elämäntilanteessa kuin minäkin. Nyt ehkä olisi vielä puoliso, vähemmän surua ja murhetta ja pankkitilikin pullistelisi. 

Suhde vanhempaan mieheen vei minulta kaiken. Parhaat vuoteni meni toisen hoitamiseen, elämänilo muuttui lesken suruksi, rahat meni toisen hyvinvoinnin eteen. Omat lapsetkaan eivät enää ole yhtä läheisiä kun eivät jaksaneet tulla kylään enää kun heille vieras mies oli potilaana kodissani. Lapsenlapsiini en ole ehtinyt tutustua yhtä hyvin kuin olisin toivonut, paljon hetkiä on mennyt sivu suun.

Olisi ollut ihanaa käydä lomailemassa lastenlapsien kanssa ja muuta, mutta koskaan en päässyt kun piti hoitaa miestä.

Rakastin häntä, mutta ei tämä ollut sen arvoista. 

Vierailija
174/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä otin vanhemman miehen nelikymppisenä. Nyt olen 59v.

Olen onnellinen että mieheni tapasin mutta jos saisin valita uudelleen niin en olisi vanhemman kanssa suhteeseen lähtenyt.

Alussa suhde oli ihana, meillä oli hauskaa ja yhdessä tehtiin, mutta kovin kauaa sitä ei kestänyt. Mieheni kunto heikkeni ja kaikki kasautui minun niskaani. Hyviä vuosia meni miehen hoitamiseen, ja myös säästöt jotka olin ajatellut itselleni eläkkeen turvaksi ja lapsille perinnöksi meni miehen hyväksi. 

Olen vielä hyvässä kunnossa ja terve, mutta olisihan se ihan mahtavaa jos olisin ottanut puolison joka olisi ollut samassa elämäntilanteessa kuin minäkin. Nyt ehkä olisi vielä puoliso, vähemmän surua ja murhetta ja pankkitilikin pullistelisi. 

Suhde vanhempaan mieheen vei minulta kaiken. Parhaat vuoteni meni toisen hoitamiseen, elämänilo muuttui lesken suruksi, rahat meni toisen hyvinvoinnin eteen. Omat lapsetkaan eivät enää ol

Ja jos mies olisi ollut 10 vuotta nuorempi kaikki tämä ei olisi ikinä voinut tapahtua LOL

Vierailija
175/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse hain naista Tinderistä ikähaarukalla 42-52. Löytyi sieltä puolivälistä. Miksikö, no koska koko elämän kaikki kumppanini ovat olleet minua nuorempia. Tosin itsekin olen sen verran nuorekas ja hyväkuntoinen, että ikäarvaus menee yleensä kymmenkunta vuotta alakanttiin.

M52

5v onkin vielä aika normaali ikäero. Tosin tässä iässä naisten tosiaan kannattaisi katsella hieman nuorempia. 

Vierailija
176/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti siitä jotain hyötyä on evoluution kannalta ollut koska juuri nuin asia hyvin monen kohdalla menee. 

Vierailija
177/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja jos mies olisi ollut 10 vuotta nuorempi kaikki tämä ei olisi ikinä voinut tapahtua LOL" 

Mä en hoksannut missä tuossa sanottiin kuinka paljon vanhempi se mies oli... Sanoi vaan että nelikymppisenä olivat tavanneet... 

Vierailija
178/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jos mies olisi ollut 10 vuotta nuorempi kaikki tämä ei olisi ikinä voinut tapahtua LOL

Tietysti olisi, mutta mikä todennäköisyys? Todennäköisesti olisivat saaneet onnellista parisuhdetta sen 10 vuotta enemmän ja toisen parhaita vuosia olisi kulunut vähemmän omaishoitajana. 

Kyllä minä tietysti ymmärrän miksi kuusikymppinen mies haluaa nelikymppisen naisen... Olisihan se mukavaa itse kullekin jos olisi rakastava omaishoitaja joka vielä on hyvässä kunnossa ja tuo rahaakin yhteiseen kassaan töistään kun itse tarvii sitä hoitoa ja rahaakin. Kyllähän sellainen vanhuus on paljon mukavampi. 

Vierailija
179/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tehdään, jos on 50 v ja puoliso vaikka 55 v. Sitten tämä 50 v sairastuu pahasti. Vaihtaako 55 v puolison 10 vuotta nuorempaan? 

Vierailija
180/313 |
12.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdään, jos on 50 v ja puoliso vaikka 55 v. Sitten tämä 50 v sairastuu pahasti. Vaihtaako 55 v puolison 10 vuotta nuorempaan? 

Ei tietenkään siinä vaiheessa vaihdeta enää kun parisuhde on jo. Näitä asioita harkitaan siinä vaiheessa kun parisuhdetta on aloittamassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan