Moni 40+ nainen löytää uuden rakkaan vähän vanhemmasta ikäluokasta 55+ miehen! Oletko kokeillut?
Kommentit (313)
Vierailija kirjoitti:
Omani on itseäni nuorempi.
Niin aivan. Toimit miehellesi siis äitinä, pikkusiskona ja muuna hoitotätinä.
Tämä ketju muistuttaa siitä että kaikista mammoista täytyy pysyä erittäin kaukana.
Aivan uskomatonta jälkeen kerran......
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju muistuttaa siitä että kaikista mammoista täytyy pysyä erittäin kaukana.
Ei "mammoja" ole mikään pakko lähestyä, mutta jos et yhtään ymmärrä, miksi tällainen vanhempia naisia väheksyvä aloitus tuo vastauksia siitä, kuinka naiset pääasiassa haluavat itsensä ikäistä seuraa eivätkä isänsä ikäistä, olet sokea miesten huonolle käytökselle. Moni mies ei halua äitinsä ikäistä naista eikä moni nainen halua isänsä ikäistä miestä. Se on ihan luonnollista ja normaalia eikä siinä tarvitse halveksia ketään, että kiinnostuu todennäköisimmin ikäisistään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä kukaan haluaisi selkeästi nuorempana eläkeukon hoitajaksi?
Kyllä. Miestä tai naista.
Ei niillä seiso kunnolla. Ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei "mammoja" ole mikään pakko lähestyä, mutta jos et yhtään ymmärrä, miksi tällainen vanhempia naisia väheksyvä aloitus tuo vastauksia siitä, kuinka naiset pääasiassa haluavat itsensä ikäistä seuraa eivätkä isänsä ikäistä, olet sokea miesten huonolle käytökselle. Moni mies ei halua äitinsä ikäistä naista eikä moni nainen halua isänsä ikäistä miestä. Se on ihan luonnollista ja normaalia eikä siinä tarvitse halveksia ketään, että kiinnostuu todennäköisimmin ikäisistään.
Aloitus on naisen tekemä. Siksi koko ketju on kuvottavaa sairasta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä seiso kunnolla. Ei kannata.
Ei ole ongelmia
M67
En, oma uusi puolisoni on pari vuotta itseäni nuorempi. Tuntuisi oudolta, että kumppani miettisi jo eläkepäiviä.
En ole kokeillut enkä kokeile. Sitä paitsi en usko tuohon väitteeseen sen perusteella mitä omassa tuttavapiirissäni olen havainnut.
Me tämän ikäiset naiset olemme päin vastoin kiinnostuneita itseämme nuorempiin. Kun hyvin moni meistä on parisuhteen kokeneet niin siitä viisastuneena tietää mitä tahtoo. Tietysti jos välttämättä haluaa jotain isukkihahmoa ja turvallista (kyseenalaista!) nallekarhua niin ehkä sitten.
Naiset kun elää pitempään ja jotenkin se elinvoima säilyy ja lisääntyy kun pääsee ruuhkavuosista niin sitä haluaa kumppanin jonka kanssa saa elää! Monet nuoremmat miehet tietää että vanhempi nainen on sen verran elämää nähnyt ettei ripustaudu eikä vaadi. Haluaa itsekin tilaa hengitää. On myös päässyt turhista estoista ja epärealistisista kuvitelmista mitä yhdessä oleminen tarkoittaa. Ei sitomista vaan vierekkäin seisomista.
Vanhemmat miehet eivät kestä naisen itsenäisyyttä ja itsemääräämisoikeutta. Heille on vaikeaa kun nainen ei palvokaan jalkojen juuressa ja katso ylöspäin. Nuorempaa naista on helpompi manipuloida (ei kaikkia onneksi) ja esittää vaatimuksia. Siksi nuorempi mies on paras valinta!
Ketjusta selviää tarkkaavaisille lukijoille että lähes kaikilla naisilla on itseään jonkin verran tai todella paljon nuorempi mies
Itse hain naista Tinderistä ikähaarukalla 42-52. Löytyi sieltä puolivälistä. Miksikö, no koska koko elämän kaikki kumppanini ovat olleet minua nuorempia. Tosin itsekin olen sen verran nuorekas ja hyväkuntoinen, että ikäarvaus menee yleensä kymmenkunta vuotta alakanttiin.
M52
Vierailija kirjoitti:
Tuo ikäero on just sopiva koska molemmat sukupuolet alkaa tuossa vaiheessa lopetella vaakamamboa...
Voivat rauhassa keskittyä sanaristikoiden tekemiseen ja puutarhan hoitoon.
Tuossa vaiheessa moni nainen vasta alkaa innostumaan seksistä.
Vierailija kirjoitti:
+55-ikäiset miehet eivät halua noin vanhaa naista vaan nimenomaan nuoremman. Tuossa iässä moni mies vaihtaa nuorempaan kun ei oma rypistyvä puoliso enää miellytä silmää. Nuoremman kanssa sujuu sängyssäkin asiat aina paremmin, vanha nainen ei sytytä.
Ihan samalla lailla ei vanha ja ryppyinen mieskään sytytä.
No eikä löydä!! 😊Liian vanhoja.... 🤭
Ei ikimaailmassa vanhaa ukkoa 😅
Vierailija kirjoitti:
Itse hain naista Tinderistä ikähaarukalla 42-52. Löytyi sieltä puolivälistä. Miksikö, no koska koko elämän kaikki kumppanini ovat olleet minua nuorempia. Tosin itsekin olen sen verran nuorekas ja hyväkuntoinen, että ikäarvaus menee yleensä kymmenkunta vuotta alakanttiin.
M52
Nuorekas :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M52
Nuorekas :D
Nuorekas ja vireä
Se pillu ja muna on vain osa suhdetta. Pelkästään niillä, ei pysyvää, vuosien mittaista suhdetta ja perhettä ylläpidetä.
Kas kun elämässä pitääpi tehdä myös duunia, hoitaa talo, lapset, harrastukset, maksaa laskut, olla osa yhteiskuntaa.