Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhyys pakottaa syömään ihmeellisiä sörsseleitä

Vierailija
10.10.2024 |

Eilisen elin itse tehdyillä sämpylöillä ja maustevoilla ja söin kaverilta saadut viimeiset omenat. Tänään keitin makaronia ja sekoitin sen LämminKuppi-jauheeseen, kun ei mitään muita ollut. Illaksi on pari kananmunaa ja niitä sämpylöitä. Huomenna varmaan niitä sämpylöitä taas. Vettä juomaksi. Kaurahiutaleita on, mutta jauhot loppuivat eilen. 

Kommentit (232)

Vierailija
21/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valmistin tänään kasvissosekeittoa, ei maksa juuri mitään. Tykkään siitä, kun sekaan laittaa creme fraichea.  Pari voileipää kaveriksi, nin on hyvää. Jälkiruoaksi mulla on omena.

Vierailija
22/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet tuhlannut rahasi ylihintaiseen LämminKuppi moskaan...

Ne ovat hyviä lisämausteita vaikka mihin. Itse laitan usein mm lihapullataikinaan, ei tarvitse laittaa korppujauhoja ja mausteseoksia. Niitä on myös mm Pirkkana, joka on sentään vähän halvempaa.

Voi luoja. Tuollaisella moskalla pilaat hyvän jauhelihan. Lihapullataikina ei tarvitse korppujauhoja. Ainoastaan mausteita. Aitoja oikeita mausteita eikä mitään Lämmin kuppi kuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen kaurapuuroa voisilmällä. Voe mahoton kun on hyvvee. 

Vierailija
24/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä valmistin tänään kasvissosekeittoa, ei maksa juuri mitään. Tykkään siitä, kun sekaan laittaa creme fraichea.  Pari voileipää kaveriksi, nin on hyvää. Jälkiruoaksi mulla on omena.

Omena päivässä pitää lääkärin loitolla.

Vierailija
25/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen kaiken ruuan itse, liha on omaa, kalat ja leivät ja marjat.

Vierailija
26/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se opiskelijana upposi. Pelkkä makaroni mausteilla ja margariinilla. Kun rahat oli vähissä asuntolassa.

Kun sain kämpän missä oli pakastin. Se oli täynnä itse tehtyjä sämpylöitä, mustikoita. Ja laatikko ruokia ja kastikkeen loppuja. Joista väsäsin pitsaa.

Nyt työttömänä näyttäisi olevan täys alelappulihaa ja marjoja. Sämpylät häviää 2 päivässä lasten suihin.

Vierailija
27/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni alkaa tekemään meille ruumisarkut jo valmiiksi, ei tiedä koska kuolemme ja arkut maksaa liikkaa, olemme jo kohta 60 vuotiaita. Niin ja hautaristit.

Vierailija
28/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan tee mitään töitä, että saisit rahaa ja kun sossusta tulee, ni tuhlaa heti kaikki. Kun ei osaa ni ei osaa.

Vierailija
29/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko söit kaikki kesällä kerätyt marjat ja syksyllä kerätyt sienet? Sienistäkin jos olisi tehnyt kermaisen keiton ja olisi lämmin kuppijauheet jättänyt kauppaan, ei olisi kattilallinen sienikeittoa paljoa maksanut ja varmasti maistuisi tuoreiden sämpylöiden kanssa.

Sain niin vähän sieniä, että en raaski niitä vielä syödä. Säästän jouluksi. Eikä ole nyt rahaa siihen kermapurkkiin, eikä mitään, millä suurustaa keitto. Puolukat on mehuna ja mustikoita syön muutenkin paljon. Ehkä teen mustikkakaurapuuroa, vaikka se nostaa verensokeria liikaa, kaikki puurot tekee mulla sitä.

Vierailija
30/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko söit kaikki kesällä kerätyt marjat ja syksyllä kerätyt sienet? Sienistäkin jos olisi tehnyt kermaisen keiton ja olisi lämmin kuppijauheet jättänyt kauppaan, ei olisi kattilallinen sienikeittoa paljoa maksanut ja varmasti maistuisi tuoreiden sämpylöiden kanssa.

En omista pakastinta.

T: eri

Vierailija
31/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä valmiskuiva -aineissa on usein jotain aromivahventeita mitkä lisää ruokahalua ihan älyttömästi.

Kananmunat taas eri muodoissa täyttää ja pitää nälkää pois.

Mulla on kolesteroli koholla, niin munia ei voi syödä kovin paljoa.

Vierailija
32/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä vaan tee mitään töitä, että saisit rahaa ja kun sossusta tulee, ni tuhlaa heti kaikki. Kun ei osaa ni ei osaa.

Olen työkyvyttömyyseläkkeellä. 

Vierailija
33/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dyykkarit elävät yltäkylläisesti, sillä niin paljon hyvää ruokaa heitetään roskiin.

Ei niitä pääse penkomaan enää juuri missään. Roskikset on lukkojen takana.

Vierailija
34/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkossa älä osta lämmin kuppi jauheita. Kalliita siihen nähden, että ei sillä vatsa täyty.

Tyttären ostoksia. Pussi on lojunut varmaan kaksi vuotta kaapissa, nyt sen hyödynsin.

Vierailija
35/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvinhän sulla menee, itse joudun metsästämään omatekemällä jousipyssyllä citykaneja nälkääni.

Ei tarvitse. Ne ovat sairaita, joten löydät valmiiksi marinoituja kaneja maasta.

Vierailija
36/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni alkaa tekemään meille ruumisarkut jo valmiiksi, ei tiedä koska kuolemme ja arkut maksaa liikkaa, olemme jo kohta 60 vuotiaita. Niin ja hautaristit.

Perinnevitsin mukaan kannattaa pukeutua valkoiseen, niin muiden ei tarvitse vaihtaa teille vaatteita viimeiselle leposijalle. 

Vierailija
37/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä teen kaiken ruuan itse, liha on omaa, kalat ja leivät ja marjat.

Kannibalismia. 

Vierailija
38/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kaupassa alueella, jossa on paljon pienituloisia ihmisiä.

En ole nähnyt yhtä monipuolista ja laajaa einesvalikoimaa missään muualla. 

Vierailija
39/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tuhlannut rahasi ylihintaiseen LämminKuppi moskaan...

LämminKuppi on työttömälle vaikeusasteena ihan maksimi. Hirveän kova työ valmistaa. Joutuu melkein työtä tekemään sen kanssa.

Vierailija
40/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dyykkarit elävät yltäkylläisesti, sillä niin paljon hyvää ruokaa heitetään roskiin.

Ei niitä pääse penkomaan enää juuri missään. Roskikset on lukkojen takana.

No entä sitten? Murtautumisesta saa maksimissaan sakkoja jotka voi huoletta jättää vaikka maksamatta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän