Köyhyys pakottaa syömään ihmeellisiä sörsseleitä
Eilisen elin itse tehdyillä sämpylöillä ja maustevoilla ja söin kaverilta saadut viimeiset omenat. Tänään keitin makaronia ja sekoitin sen LämminKuppi-jauheeseen, kun ei mitään muita ollut. Illaksi on pari kananmunaa ja niitä sämpylöitä. Huomenna varmaan niitä sämpylöitä taas. Vettä juomaksi. Kaurahiutaleita on, mutta jauhot loppuivat eilen.
Kommentit (232)
Mulla vaan sämpylöitä, mutta pitää nekin vähän nälkää.
Jatkossa älä osta lämmin kuppi jauheita. Kalliita siihen nähden, että ei sillä vatsa täyty.
Minä ajattelin lauantaina savustaa kirjolohifileen, lisäksi tulee voipottuja ja fetasalaatti.
Olet tuhlannut rahasi ylihintaiseen LämminKuppi moskaan...
Mää oon ostanu laputettuja makarooni- ja maksalaatikoita vaikka vihaan molempia. Mutta kun on nälkä niin kummasti kaikki uppoaa.
Mä syön usein munakokkelia ja omenoita. T: Hyvätuloinen
Vierailija kirjoitti:
Olet tuhlannut rahasi ylihintaiseen LämminKuppi moskaan...
Ne ovat hyviä lisämausteita vaikka mihin. Itse laitan usein mm lihapullataikinaan, ei tarvitse laittaa korppujauhoja ja mausteseoksia. Niitä on myös mm Pirkkana, joka on sentään vähän halvempaa.
Joko söit kaikki kesällä kerätyt marjat ja syksyllä kerätyt sienet? Sienistäkin jos olisi tehnyt kermaisen keiton ja olisi lämmin kuppijauheet jättänyt kauppaan, ei olisi kattilallinen sienikeittoa paljoa maksanut ja varmasti maistuisi tuoreiden sämpylöiden kanssa.
No hyvinhän sulla menee, itse joudun metsästämään omatekemällä jousipyssyllä citykaneja nälkääni.
Ap, ota joku epätoivoinen aikamiespoika. Joku syrjäseudun maatilan isäntä. Sitten sulla riittää ruokaa.
Joo nää on hauskoja. Söin kuukauden varmaan 3-5 omenaa päivässä kun niitä ilmaiseksi sain.
Jos sämpylöitäkin osaat leipoa ja pakkasessa on marjoja ilmaiseksi metsästä kerättynä, ei lisäksi tartte kun sokeria niin saat makean piirakankin leivottua.
Makaronipussista (0,29 e) saa pitkäksi aikaa ruokaa. Lisää siihen vaikka soijarouhetta (0,15 e) ja sipulia (0,10 e) tai mitä vaan mitä kaapista löytää.
Soijarouhe on tietysti isompi hankinta, kun pussi maksaa melkein 3 euroa, mutta siitä riittää ainakin 20 x annosta.
Vierailija kirjoitti:
Joko söit kaikki kesällä kerätyt marjat ja syksyllä kerätyt sienet? Sienistäkin jos olisi tehnyt kermaisen keiton ja olisi lämmin kuppijauheet jättänyt kauppaan, ei olisi kattilallinen sienikeittoa paljoa maksanut ja varmasti maistuisi tuoreiden sämpylöiden kanssa.
Ahvenia ja Haukea on pakkanen täynnä. Marjoja Sieniä. Omenahilloa. Omenamehua. Luonnonyrttejä kuivattuna.
Työttömällä kun on sitä aikaa... Muhahhahh..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahvenia ja Haukea on pakkanen täynnä. Marjoja Sieniä. Omenahilloa. Omenamehua. Luonnonyrttejä kuivattuna.
Työttömällä kun on sitä aikaa... Muhahhahh..
Että Työtön tekisi itse jotain ruokansa eteen. Älä unta näe !
Vierailija kirjoitti:
Ap, ota joku epätoivoinen aikamiespoika. Joku syrjäseudun maatilan isäntä. Sitten sulla riittää ruokaa.
Ei ne niin epätoivoisia oo.
Näissä valmiskuiva -aineissa on usein jotain aromivahventeita mitkä lisää ruokahalua ihan älyttömästi.
Kananmunat taas eri muodoissa täyttää ja pitää nälkää pois.
Pitääkö Työttömiä muiden syöttääkin kuin pikkuvauvoja ?
Dyykkarit elävät yltäkylläisesti, sillä niin paljon hyvää ruokaa heitetään roskiin.
Ole onnellinen, että sulla on edes jotain syömistä.