Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Köyhyys pakottaa syömään ihmeellisiä sörsseleitä

Vierailija
10.10.2024 |

Eilisen elin itse tehdyillä sämpylöillä ja maustevoilla ja söin kaverilta saadut viimeiset omenat. Tänään keitin makaronia ja sekoitin sen LämminKuppi-jauheeseen, kun ei mitään muita ollut. Illaksi on pari kananmunaa ja niitä sämpylöitä. Huomenna varmaan niitä sämpylöitä taas. Vettä juomaksi. Kaurahiutaleita on, mutta jauhot loppuivat eilen. 

Kommentit (232)

Vierailija
1/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen, että sulla on edes jotain syömistä.

Vierailija
2/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaan sämpylöitä, mutta pitää nekin vähän nälkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkossa älä osta lämmin kuppi jauheita. Kalliita siihen nähden, että ei sillä vatsa täyty.

Vierailija
4/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin lauantaina savustaa kirjolohifileen, lisäksi tulee voipottuja ja fetasalaatti.

Vierailija
5/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tuhlannut rahasi ylihintaiseen LämminKuppi moskaan...

Vierailija
6/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ostanu laputettuja makarooni- ja maksalaatikoita vaikka vihaan molempia. Mutta kun on nälkä niin kummasti kaikki uppoaa.

Vierailija
7/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön usein munakokkelia ja omenoita. T: Hyvätuloinen

Vierailija
8/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tuhlannut rahasi ylihintaiseen LämminKuppi moskaan...

Ne ovat hyviä lisämausteita vaikka mihin. Itse laitan usein mm lihapullataikinaan, ei tarvitse laittaa korppujauhoja ja mausteseoksia. Niitä on myös mm Pirkkana, joka on sentään vähän halvempaa.

Vierailija
9/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko söit kaikki kesällä kerätyt marjat ja syksyllä kerätyt sienet? Sienistäkin jos olisi tehnyt kermaisen keiton ja olisi lämmin kuppijauheet jättänyt kauppaan, ei olisi kattilallinen sienikeittoa paljoa maksanut ja varmasti maistuisi tuoreiden sämpylöiden kanssa.

Vierailija
10/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvinhän sulla menee, itse joudun metsästämään omatekemällä jousipyssyllä citykaneja nälkääni.

Vierailija
11/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ota joku epätoivoinen aikamiespoika. Joku syrjäseudun maatilan isäntä. Sitten sulla riittää ruokaa.

Vierailija
12/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo nää on hauskoja. Söin kuukauden varmaan 3-5 omenaa päivässä kun niitä ilmaiseksi sain. 

Vierailija
13/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sämpylöitäkin osaat leipoa ja pakkasessa on marjoja ilmaiseksi metsästä kerättynä, ei lisäksi tartte kun sokeria niin saat makean piirakankin leivottua.

Vierailija
14/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronipussista (0,29 e) saa pitkäksi aikaa ruokaa. Lisää siihen vaikka soijarouhetta (0,15 e) ja sipulia (0,10 e) tai mitä vaan mitä kaapista löytää. 

Soijarouhe on tietysti isompi hankinta, kun pussi maksaa melkein 3 euroa, mutta siitä riittää ainakin 20 x annosta.

Vierailija
15/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko söit kaikki kesällä kerätyt marjat ja syksyllä kerätyt sienet? Sienistäkin jos olisi tehnyt kermaisen keiton ja olisi lämmin kuppijauheet jättänyt kauppaan, ei olisi kattilallinen sienikeittoa paljoa maksanut ja varmasti maistuisi tuoreiden sämpylöiden kanssa.

Ahvenia ja Haukea on pakkanen täynnä. Marjoja Sieniä. Omenahilloa. Omenamehua. Luonnonyrttejä kuivattuna.

Työttömällä kun on sitä aikaa... Muhahhahh..

Vierailija
16/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahvenia ja Haukea on pakkanen täynnä. Marjoja Sieniä. Omenahilloa. Omenamehua. Luonnonyrttejä kuivattuna.

Työttömällä kun on sitä aikaa... Muhahhahh..

Että Työtön tekisi itse jotain ruokansa eteen. Älä unta näe !

Vierailija
17/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ota joku epätoivoinen aikamiespoika. Joku syrjäseudun maatilan isäntä. Sitten sulla riittää ruokaa.

Ei ne niin epätoivoisia oo.

Vierailija
18/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä valmiskuiva -aineissa on usein jotain aromivahventeita mitkä lisää ruokahalua ihan älyttömästi.

Kananmunat taas eri muodoissa täyttää ja pitää nälkää pois.

Vierailija
19/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö Työttömiä muiden syöttääkin kuin pikkuvauvoja ?

Vierailija
20/232 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyykkarit elävät yltäkylläisesti, sillä niin paljon hyvää ruokaa heitetään roskiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi