Missä tapasit puolisosi?
Olen itse käynyt elämässäni vain yksillä treffeillä, eikä se juttu kauaa jatkunut. Puolisoni tapasin ystävieni kautta, kun kävimme kesällä pelailemassa ulkona.
Onko todennäköisempää tai helpompaa löytää puoliso ns oikeasta elämästä vai täytyykö selata tinderiä ja käydä kymmenillä, jopa sadoilla treffeillä ennen kuin käy tuuri?
Kommentit (23)
Yhteisten kavereiden kautta. Kaverit tulivat läheiselle terassille käymään ja mukaan oli kutsuttu takaisin kyseiseen kaupunkiin muuttanut, minulle ennestään tuntematon kaverin kaveri. Lopulta paikalle jäimme vain minä ja tuo kaverin kaveri ja juttelimme pilkkuun asti. Siitä sitten yhdessä luokseni ja sen jälkeen ei ole pahemmin erossa toisistamme oltu.
En muista! Oltiin kavereiden kanssa juhlimassa ja alkoholia tuli otettua liian reippaasti. Ilta jatkui niin pitkään ettei ratikat enää kulkeneet, joten lähdin kävelemällä kotiin ( näin minulle kerrottiin). Seuraavana aamuna heräsin aivan vieraassa kämpässä, jonkun tyypin vierestä. En kertonut silloin, enkä ole kertonut vieläkään, etten muista mitään siltä kävelyreissulta
Olemme olleet yhdessä jo 11 vuotta.
Työhaastattelussa v 95. Tuleva pomoni. Suhde alkoi 1,5v myöhemmin ja jatkuu yhä.