Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltäytyykö miehet koskaan seksistä treffeillä?

Vierailija
09.10.2024 |

Kokemuksia? Jos nainen tekee aloitteen vaikkapa ekoilla tai toisilla treffeillä seksistä, niin onko joku mies kieltäytynyt ja mistä syystä?

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kieltäytynyt.

N

Vierailija
22/63 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo montakin kertaa. Ei kiinnostanut mua tai oli vähän liian optimistiset puheet/kuvat, muutama ollut vähän yksinkertainen ja pari oli äänestänyt persuja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kerran kieltäytynyt.

Tinderissä nainen näytti kuvissaan hyvältä, mutta livenä treffeillä ei niinkään. Kahden drinkin jälkeen nainen ehdotti että siirtyisimme hänen asunnolleen jatkamaan juttua, mutta kieltäydyin kohteliaasti. 

Vierailija
24/63 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla aika kaunis ja hyväkroppainen, että suostuisin.

Vierailija
25/63 |
10.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäydyin kerran kun tyttö oli vasta 14, harmitti kyllä jälkikäteen.

Vierailija
26/63 |
11.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, on tullut kieltäydyttyä! Nuoremapana kohteliaisuudesta päätynyt peittoa heiluttamaan. 

Vierailija
27/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei sano halunneensa odottaa ja tutustua 🤔

Vierailija
28/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan anna ekalla tapaamisella. Nainen joka olisi valmis panemaan heti, ei ole mun valinta ikinä. Niille löytyy kyllä panijat ihan muualta. Pullukoita en halua edes tavata toista kertaa.

Vierailija
29/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhde etsinnässä niin selkeä red flag jos nainen haluaa heti seksiä.

Arvot ovat aika kaukana toisistaan.

Vierailija
30/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan en oo kieltäytyny ja tullukki pantua reippaasti yli 200 naisen kanssa. Miksi kieltäytyisin? Mulle kelpaa laihasta runsaampaan, nuoresta vanhempaan ihan kaikki jotka haluaa seksiä harrastaa. Ikinä en ilman kumia pane ja siksi varaankin treffeille ja viihteelle kumit mukaan varmuuden vuoksi.

Tässä ketjussa aika kranttuja poikia jotka ei varmaan ees uskalla kaikki lähtä panemaan vieraita naisia.

M41

Vierailija
31/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en oo kieltäytyny ja tullukki pantua reippaasti yli 200 naisen kanssa. Miksi kieltäytyisin? Mulle kelpaa laihasta runsaampaan, nuoresta vanhempaan ihan kaikki jotka haluaa seksiä harrastaa. Ikinä en ilman kumia pane ja siksi varaankin treffeille ja viihteelle kumit mukaan varmuuden vuoksi.

Tässä ketjussa aika kranttuja poikia jotka ei varmaan ees uskalla kaikki lähtä panemaan vieraita naisia.

M41

Miksi ihmeessä pitäisi panna ihan jokaista, jolta saisi. No siksi, että rima on laskettu riittävän alas.

Vierailija
32/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Miksi ihmeessä pitäisi panna ihan jokaista, jolta saisi. No siksi, että rima on laskettu riittävän alas.

Riman korkeudella ei väliä.

Panen ihan vain siksi kun tykkään seksistä ja naisista.

Vierailija
33/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Tuo rimasta valittaja ei siis pidä joko seksistä tai naisista eli on aseksuaali, homo tai molempia.

Vierailija
34/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Ja kun se rima on riittävän alhaalla, niin kaikki menee. Toisilla.

Vierailija
35/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M41

Tuo rimasta valittaja ei siis pidä joko seksistä tai naisista eli on aseksuaali, homo tai molempia.

Kyllähän sulla on oikeus niinkin kuvitella. Mä olen mennyt sänkyyn vain sellaisten naisten kanssa, joilta löytyy yläpäästäkin sitä, mitä minä naisesta haen. Mulle ei pelkkä reikä ole riittävä motivaatio.

Vierailija
36/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikista miehistä naisen pyöreys aina turn off? Syömishäiriöisenä vie motivaatiota parantua lukemalla jotain kirjoituksia...

Vierailija
37/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt,pitää tietää mihin pesään sitä mulkkua tökkää se on meikäläisen periaate.

Vierailija
38/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Esim hoitamaton karvoitus lopettaa pelin samantien. 

Vierailija
39/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikista miehistä naisen pyöreys aina turn off? Syömishäiriöisenä vie motivaatiota parantua lukemalla jotain kirjoituksia...

Voit mennä lukemaan ketjua, missä palvotaan ylipainoisia naisia. Se on jo monta sivua pitkä.

Mutta ensiksi voisit kertoa, mikä on mielestäsi pyöreä ja mikä läski.

Vierailija
40/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sortuu helpommin heti seksiin, mutta kannttaisi mietiä vastapuolen taka-ajatuksia.

Emotionaalinen manipulaattori pyrkii heti intiimiin kanssakäymiseen hämärtääkseen miehen ajattelukyvyn.  Toki mieskin voi olla vastaavanlainen, mutta ei välttämättä käytä samoja keinoja.

Hormonit vievät miestä valitettavan helposti.