Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kieltäytyykö miehet koskaan seksistä treffeillä?

Vierailija
09.10.2024 |

Kokemuksia? Jos nainen tekee aloitteen vaikkapa ekoilla tai toisilla treffeillä seksistä, niin onko joku mies kieltäytynyt ja mistä syystä?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on noita neitimäisiä "miehiä" joille ei nainen kelpaa. Ei kannata niiden kanssa deittailla. 

Kyllä tiiätte tyypin. Sellanen nykytermein looksmaxing jota ennen metroseksuaaliksi haukuttiin.

Vierailija
42/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltäydy koskaan.

Yks halidai millanen pää. Pillunreika tai perseenreikä. Kaikki kay. Mies-nainen-kaikkisiltäväliltä.

M59

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ronkelit runkkaa

Vierailija
44/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikista miehistä naisen pyöreys aina turn off? Syömishäiriöisenä vie motivaatiota parantua lukemalla jotain kirjoituksia...

Kommentoin vain omia mieltymyksiäni: 

Mulle ainoa asia mikä merkitsee, on se miltä nainen näyttää. Jos nainen pyöreys on yhtä kuin omenavartalo (turvonnut iso vatsa, latta perse ja huonot tissit) niin en suostuisi, tai edes pystyisi, tuollaista naista koskaan panemaan. 

Jos pyöreys on yhtä kuin leveä lantio, muodokas pylly ja paksut reidet, niin penikseni on kuin timanttia. 

Vierailija
45/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en oo kieltäytyny ja tullukki pantua reippaasti yli 200 naisen kanssa. Miksi kieltäytyisin? Mulle kelpaa laihasta runsaampaan, nuoresta vanhempaan ihan kaikki jotka haluaa seksiä harrastaa. Ikinä en ilman kumia pane ja siksi varaankin treffeille ja viihteelle kumit mukaan varmuuden vuoksi.

Tässä ketjussa aika kranttuja poikia jotka ei varmaan ees uskalla kaikki lähtä panemaan vieraita naisia.

M41

Miksi ihmeessä pitäisi panna ihan jokaista, jolta saisi. No siksi, että rima on laskettu riittävän alas.

Riman korkeudella ei väliä.

Panen ihan vain siksi kun tykkään seksistä ja naisista.

Tuo rimasta valittaja ei siis pidä joko seksistä tai naisista eli on aseksuaali, homo tai molempia.

Mä en ikinä panisi rumaa naista. Jos se tekee minusta aseksuaalin, homon, tai aseksuaalin homon, niin ok, sovitaan sitten niin. 

Vierailija
46/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla aika kaunis ja hyväkroppainen, että suostuisin.

Olehan hiljaa finninaamainen poju,mene äitisi helmoihin itkemään.Olet tulevaisuuden neitsyt joka myös kuolee ilman sitä kokemusta,tosin äitisi voi..

Vierailija
47/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olehan hiljaa finninaamainen poju,mene äitisi helmoihin itkemään.Olet tulevaisuuden neitsyt joka myös kuolee ilman sitä kokemusta,tosin äitisi voi..

Vaikutat kiehuvan raivosta sen takia että joku mies/poika sanoi että haluaa panna vain kauniita naisia. Miksi näin?

Miksi provosoiduit noin pahasti? Miksi välität noin paljon siitä, mitä joku toinen ihminen pitää seksuaalisesti kiinnostavana tai epäkiinnostavana? 

T. Sivusta seuraaja

Vierailija
48/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat kiehuvan raivosta sen takia että joku mies/poika sanoi että haluaa panna vain kauniita naisia. Miksi näin?

Miksi provosoiduit noin pahasti? Miksi välität noin paljon siitä, mitä joku toinen ihminen pitää seksuaalisesti kiinnostavana tai epäkiinnostavana? 

T. Sivusta seuraaja

Koska se saa vain niiltä rumilta ja paksuilta. Ehkä myös hiukan yksinkertaisilta. Runkatessa se silti katselee niitä kauniita naisia.

Vierailija
49/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vai oliko Av:la kirjoitti joskus mies, joka kertoi torjuneensa naisen selkeä ja ymmärrettävän vihjeen siitä, että haluaisi harrastaa miehen kassa seksiä neljönsien treffien yhteydessä, naisen omassa kodissa.

- Oli hätkähdyttävää lukea millaisn paskamyrkyn tuo mies sai osakseen, joista lievimpinä olivat kommentit, että miehen kannattais tunniustaa olevansa homo tai eunukki tai molemmat. - ja ellei niin kykenisi niin hakeutua kiiruusti hoitoonm koska kukaan ei haluaisi kumppaniksen näin rajoittunutta ja estynyttä miestä, joka löi vielä lisää vettä kiukaalle antaen ymmärtää, että hän uskoi, että hän ja naine saattaisivat tavata. Kuulemma häne tuli vähintään unohtaa, että hänellä ja tulla naisella voisi ehkä joskus olla, jotain intiimimpää yhdessä. 

Vaikka osa kirjoittajista varmasti saattoi liioitella ja kiusata tuota miestä hänen kertomansa johdosta, niin en voinut olla ajattelematt, että osa saattaisi oikeastikin kuvitella ja uskoa olevansa ehdottoman oikeassa siinä, että mies kuin mies on jos hän on tavallisen libidon omaava, hetero mies, niin hän on kyllä aina valmis ja halukas seksiin, kun vain siihen tilaisuus tulisi, eikä seksikumppani ole äärimmäsien vastenmielisen näköinen tai oloinen. Tai ellei mies ole itse super Alfa jonk auskotaan harrastavana ja olevan valmis seksiin kenen tahansa kanssa mutta hänen ei tarvitse kun hän voisi itse valita haluamansa kumppanit, missä sitten ikinä liikkuisi tai olisi liikkumatta.   

Vierailija
50/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä vai oliko Av:la kirjoitti joskus mies, joka kertoi torjuneensa naisen selkeä ja ymmärrettävän vihjeen siitä, että haluaisi harrastaa miehen kassa seksiä neljönsien treffien yhteydessä, naisen omassa kodissa.

- Oli hätkähdyttävää lukea millaisn paskamyrkyn tuo mies sai osakseen, joista lievimpinä olivat kommentit, että miehen kannattais tunniustaa olevansa homo tai eunukki tai molemmat. - ja ellei niin kykenisi niin hakeutua kiiruusti hoitoonm koska kukaan ei haluaisi kumppaniksen näin rajoittunutta ja estynyttä miestä, joka löi vielä lisää vettä kiukaalle antaen ymmärtää, että hän uskoi, että hän ja naine saattaisivat tavata. Kuulemma häne tuli vähintään unohtaa, että hänellä ja tulla naisella voisi ehkä joskus olla, jotain intiimimpää yhdessä. 

Vaikka osa kirjoittajista varmasti saattoi liioitella ja kiusata tuota miestä hänen kertomansa johdosta, niin en voinut olla ajattelematt, että osa saattaisi oik

Suurin osa ihmisistä on yksinkertaisesti typeriä, siksi kirjoittavat tuollaisia kommenttejakin.

Vierailija
51/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen kuvitellut harrastavani seksiä naisen kanssa, kun oman miehen kanssa ollaan paneskeltu. En sitä tietystikään koskaan hälle kertonut. Nainenkaan ei välttämättä sitä ymmärtänyt, vaikka sitä en peitellytkään yhtään!

Vierailija
52/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kieltäytynyt kun pelkäsin etten suoriudu hommasta hyvin.

Vierailija
53/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suurin osa ihmisistä on yksinkertaisesti typeriä, siksi kirjoittavat tuollaisia kommenttejakin."

Niinpä. - Mutta yritä siinä nyt sitten ajatella, että heidän kirjoittamisensa olisi heistä muutoin irrallaan olevaa toimintaa. Esimerkiksi kuinka moni mies haluaa seksiä niin pian kuinhaluaa ei siksi, että välttämättä erityisesti sitä haluaisivat, vaan koska heillä mielessään malli siitä, että miehen ikäänkuin tuliisi haluta seksiä mahdollsimman pian. - Tällä halullaan mies kuvittelisi esimerkiksi osoittavansa naiselle, että hän olisi naisen suhteen tosissaan. Tai olsi naiselle (ja nainen meihelle) olisi jotain muuta kuin "vain" kaveri tai satunnainen seuralainen, jonka kanssa viettää aikaa.(...)

Olen joskus ihmetellyt näitä miehiä (var,asti on samassa tilanteessa olevia naisiakin. Yhtä kaikki he vaikuttavat monin tavoin fiksuilta ja kunnollisilta (sisöisesti ja ulkosestii) mutta joista osalle parisuhdekumppanin löytäminen tuntuu olevan hyvin vaikeaa, vaikka ei sille ole mitään näkyvissä tai muutoin havaittavissa olevaa syytä.

Tuntuu niin pliisulta ajatella, että heillä on vain hyvin huono tuuri. Vaikka totta varmasti on, että ainakaan osa heistä ei hae tai etsi aktiivisesti kumppania itselleen mutta silti monesta hesitä jää mielikuva, että eivät olsi lainkaan pahoillaan, jos kumppanin löytäisivät ja saisivat mahdollisuuden olla parisuhteessa.

- Kun sitten taas toista ääripäätä olevat löytävät ja kohtaavat aina halutessaan itselleen kumppanin; jotkut jopa kuvittelevat voivansa pitää useita kumppaneita samanaikaisesti.     

Eri

Vierailija
54/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska aina oon valikoinu treffikumppanit niin, että tavatessa se tunne on vain vahvistunut, että haluan seksiä just tuon ihmisen kanssa.

M40

Vierailija
55/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haen vain seksikumppaneita niin en tietenkään torju jos joku nainen on halukas. 

Vierailija
56/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin olen kuvitellut harrastavani seksiä naisen kanssa, kun oman miehen kanssa ollaan paneskeltu. En sitä tietystikään koskaan hälle kertonut. Nainenkaan ei välttämättä sitä ymmärtänyt, vaikka sitä en peitellytkään yhtään!

Olen lukenut viestisi nyt kolme kertaa, enkä edelleenkään ymmärrä mitä v*ttua sä oikein yrität tuossa kommunikoida. 

Vierailija
57/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Esim hoitamaton karvoitus lopettaa pelin samantien. 

Kyllä täysi karvooitus voi olla, eli siis luomu. Kerran jäi panematta kun, ns hoidettu karvoitus oli huonosti pesty, eikä yhdellä pesulla tullut ajokuntoon

Vierailija
58/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä ei ole koskaan tullut pakkeja mutta avioliitossa on. Ihan puppua väittää että vakisuhteessa saisi enemmän seksiä. Ei pidä paikkaansa.

Vierailija
59/63 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, koska treffit oli järjestänyt kaverin tyttöystävä ja hän odotteli kovasti tietoa että pantiinko. No en pannut, edes hänen kiusakseen. Kaiken lisäksi kyseinen naikkonen odotteli lähistöllä raporttia, joten ei todellakaan napannut ja tiesin, että treffikumppanille olisi kelvannut lähes kuka tahansa lihadildo muutenkin, joten kiitos ei.

Vierailija
60/63 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Treffeillä ei ole koskaan tullut pakkeja mutta avioliitossa on. Ihan puppua väittää että vakisuhteessa saisi enemmän seksiä. Ei pidä paikkaansa.

En usko että tällä planeetalla on yhtään miestä, joka ei olisi joskus saanut pakkeja treffeillä.